Part 14 : Honeymoon

3.2K 150 7
                                    

"Kami naik atas dulu tauu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Kami naik atas dulu tauu. Jumpa esok." Cara melambai-lambai pada mereka.

"OKAY CARA. GOODLUCK." Serentak mereka bertiga berkata.

Sebenarnya memang dah dirancang.

"Eh?" Cara menjegilkan matanya. Manakala Aryan pula mempamerkan senyum senget.

"Ishh kau orang ni Cara rasa kan kau orang kena clorox la otak tu." ujarnya lalu terus lari masuk ke bilik.

Mereka tersenyum kecil. Comel melihat gelagat Cara.

Cara terus masuk ke bilik air untuk mencuci wajahnya. Apa-apa pun sebelum tidur skincare jangan lupa!

Cara keluar dari bilik air setelah selesai. Dia melihat Aryan sedang duduk ni hujung katil mereka.

"Tesoro, come here." panggil Aryan.

"Hm?" Cara melabuhkan punggung di sebelah Aryan.

"Kenapa jauh sangat? Sini la dekat sikit." Aryan mencapai lengan milik Cara dan menariknya dekat.

"Aku nak bagitahu kau ni."

"Aa..Aa.." Cara mengayunkan jarinya ke kiri dan ke kanan.

"Sebelum tu, Cara nak Aryan stop panggil kau aku. Kasar sangat hm." sambungnya.

"Habistu nak panggil apa? Hm? Dolce cuore?" soal Aryan.

"Saya awak pun boleh. Untuk permulaan ni. Kan kan?" jawabnya sambil menggerakkan keningnya.

"Baiklah awak...Saya nak bagitahu."

"Eee kan comel tu." Cara terus menutup mulutnya apabila terlepas cakap.

"Apa? Saya comel ke? Huh Darling.."

Cara terus menutup mulutnya boleh pula Aryan membuatnya sengih macam kerang busuk.

"Darling...Tesoro.."

"Saya dah lama nak tanya awak. Saya ni bukannya faham bahasa Italy tapi kan apa maksud Tesoro? You always call me that." soalnya.

"Darling."

"Huh?"

"Sayang..Tesoro means Darling. Because you are my darling." jawabnya penuh kelembutan.

Bibirnya automatic mengukirkan senyuman. Biarlah Aryan nak kata apa tapi ini sememangnya memukau.

"Listen here darling. Pack your things. Esok kita pergi honeymoon kat Italy." Aryan mengukirkan senyuman.

"Hah apa?! Awak serious ke ni?" terbuntang mata Cara dibuatnya. Dia sudah lama menyimpan hasrat untuk ke Italy.

"Yes absolutely. Kita akan pergi Venice, Italy. Your dream vacation, isn't?"

Mrs. Aryan HerriezWhere stories live. Discover now