Inleiding

509 10 0
                                    

Dit is even een voorbeeld met hoe iedereen eruit ziet en hoe iedereen heet enz :)
(Het kan zijn dat ik de inleiding af en toe nog een beetje verander haha)

Bij de 1e 2 delen kloppen de info wat hieronder staat nog niet helemaal maar in het 3e deel komt een tijd skip dus zet hier dus allemaal dingen neer wat gaande is na de tijd skip :)

Bij de 1e 2 delen kloppen de info wat hieronder staat nog niet helemaal maar in het 3e deel komt een tijd skip dus zet hier dus allemaal dingen neer wat gaande is na de tijd skip :)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is Demi. Ze is 17 jaar, zit op dansen en ze gaat de opleiding pedagogisch medewerker kinderopvang doen. Haar beste vriendin is Isa. Ze is best wel verlegen en ze kan niet zo goed met mensen praten die ze niet kent maar ze is wel heel aardig tegen iedereen.
Ze is enigs kind.

Ze is enigs kind

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is Isa. Zij is ook 17 jaar en zit ook op dansen samen met Demi. Ze zit ook in dezelfde klas als Demi. Zij is eigenlijk totaal het tegenovergestelde als demi, ze is goed met mensen en durft ook wel bijna alles te zeggen bij veel mensen in de buurt. Natuurlijk niet letterlijk alles maar wel meer dan Demi. Ze vind het leuk om dingen met haar haar te doen en daarom wil ze later ook kapper worden en gaat ze ook die opleiding doen.
Ze heeft 1 zusje van 13.

Bankzitters:
(Kennen we allemaal wel ga ik vanuit dus daar zet ik geen foto's bij)
Ik zet er alleen even de leeftijden van dit verhaal er neer en hun relatie status zegmaar, voor de rest nog niet dat zie je wel later in het verhaal :D

Raoul: 26 jaar, heeft een vriendin
Matthy: 24 jaar, heeft geen vriendin
Robbie: 21 jaar, heeft geen vriendin
Koen: 23 jaar, heeft geen vriendin
Milo: 23 jaar, heeft een vriendin

In dit verhaal wonen de bankzitters nog bij elkaar in casa del huts en Milo ook.




(Bijna) Alles wordt vanuit de pov van Demi geschreven. Er zullen ook misschien namen van 'bekende' mensen in voor komen dat geen bankzitters zijn maar dat weet ik zelf ook nog niet haha.


Ik plaats alleen even de inleiding zodat, ja, je alvast in kunt komen in het verhaal en alvast weet dat dit boek er aan komt! Haha. Maar het 1e echte deel komt pas zo rond mei.
Ik heb nu eerst bijna examens dus ben bang dat als ik nu al begin met plaatsen dat er alsnog niks van komt dus daarom heb ik besloten dat het 1e echte deel pas rond mei komt want dan zijn m'n examens (bijna) allemaal geweest :)
^
Het komt al eerder! Vanaf 15 april 1e deel :))
Maaarrr,

Veel plezier met lezen (alvast)! :)
Laat zeker af en toe ook een leuke reactie achter als je het leuk vind want dat vind ik ook leuk om te lezen haha.
En tips zijn ook altijd welkom!

My stepbrother best friends Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu