POV Demi
We zijn net weer thuis aangekomen en ik ben alvast naar binnen gelopen. Ik heb Koen de taak gegeven om de boodschappen mee naar binnen te nemen maar ik vraag me nu al af of dat wel goed gaat komen. Ik loop naar de keuken en zet alvast alle spullen klaar wat we verder nodig zijn, wat we allemaal al in huis hadden. Wanneer ik klaar ben is Koen nog steeds niet terug binnen dus besluit toch maar even buiten te gaan kijken.
"Lukt het?" Vraag ik wanneer ik buiten sta. "Uhm." Hoor ik aan de andere kant van de auto. "Wat is er?" "Klein probleempje." Ik loop naar Koen toe en zie dat de eieren op de grond zijn gevallen. Ik kijk hem een beetje teleurgesteld aan. "Jij kan ook helemaal niks hè." Zeg ik nog steeds een beetje teleurgesteld. "Ja weet ik, daarom laat ook nooit iemand mij iets doen." Ik knik begrijpend. Gelukkig hadden we nog wel genoeg eieren maar we hadden eieren mee genomen voor de zekerheid want wisten niet precies hoeveel we nodig hadden maar ja. Geen eieren voor de voorraad deze keer.
"Ben je zover?" Vraag ik aan Koen. Hij is bezig met z'n camera's goed zetten omdat we nu niemand hebben die filmt. "Ja." Hij komt naast me staan en hij vertelt wat we gaan maken en dat soort dingen. "Oke Koen de suiker." Zeg ik. Hij geeft me de suiker aan. "Kun jij het wegen? Dan doe ik alvast de boter en bloem." "Oke hoeveel suiker?" "75 gram." Hij pakt een bakje en hou hem even goed in de gaten want weet dat dit niet goed gaat komen. Hij pakt een weegschaal en doet hem aan. Hij zet het bakje erop en wil de suiker erin doen maar zie dus al dat het nu al fout gaat. "Je moet eerst het bakje op de weegschaal doen en dan de suiker erin." Zeg ik. "Bemoei jij lekker met je bloem en boter." Zegt Koen licht geïrriteerd. Ik begin te lachen. "Sorry wilde je alleen maar helpen. Maar oke isgoed."
Ik ga maar bezig en probeer me zo weinig mogelijk op Koen te focussen maar het lukt me niet echt en dat heeft hij ook door. "Lukt het?" Vraagt Koen lachend. "Uh ja.." Ik wil me omdraaien maar dan staat Koen opeens heel dicht achter me waardoor ik een stap achteruit wil doen maar tegen het aanrecht aan kom. Ik kijk even naar de grond maar dan tilt Koen m'n kin op waardoor ik in z'n ogen kijk. Ik wil wegkijken maar het lukt me gewoon niet. Opeens is alles om me heen verdwenen en is het alleen nog wij 2. Koen en ik.
-
*boemklapidkloldichtslaanvandeur*"Robb!!" Ik schrik op en Koen stapt ook snel achteruit. Ik hoorde de deur dichtslaan en daar schrok ik van. "Zou Rob denken dat wij..?" Vraag ik voorzichtig. "Ja... dat zou wel kunnen." Zegt Koen. Ik zucht. Waarom keek ik niet gewoon direct weg toen ik dat wou. Er is misschien niks gebeurd maar dat weer Rob natuurlijk niet..
POV Robbie
We hebben vandaag en morgen opnames voor LOG (Legends Of Gaming). Ik ben de 1e mysterie legend dus ben al vrij snel aan de beurt. Ik moet het tegen Milo, Matthy en Harm opnemen in de danger zone. Het gaat me vrij goed af want ben als 2e door naar de save zone en nu gaat het alleen nog maar tussen Milo en Harm. "Wie denken jullie dat er door gaat?" Vraag ik. "Milo 100%" zegt Link. "Ja Milo idd." Zegt Raoul. Ik knik lachend. Ze hadden inderdaad gelijk want Milo is door naar de save zone en Harm ligt eruit. "Lekker Milo!" Zeg ik. "Ja hè."
We hebben even een korte pauze en de groep is verder wel een beetje hetzelfde gebleven. Alleen Roedie is er bij gekomen en Qucee ligt eruit. De groep bestaat uit: Matthy, Milo, Raoul, Joost, Don, Link, Roedie en ik.
Ik loop naar beneden om wat eten op te halen want heb alleen nog maar ontbijt gehad. Ik hoor iemand achter me aankomen, zal vast Raoul ofzo zijn. Ik doe de deur open naar de woonkamer maar zie niemand zitten en hoor ook niks. Nu vraag ik me wel af waar Koen en Demi zijn. Ik kijk achter me en zie Matthy daar lopen. Ik glimlach kort naar hem en loop dan richting de keuken. Ik blijf met een ruk stil staan als ik zie wie daar tegen elkaar aan geplat staan. Ik voel tranen opkomen en ren snel weg. Ik zie Matt me nog aankijken maar ik ren hem half omver. Ik sla de deur met een klap dicht maar hoor Matthy nog m'n naam roepen. Ik negeer hem en ren zo snel mogelijk terug naar m'n kamer.
-
Wil je nou het recept van wat Koen en Demi gingen maken? De link ervan staat hieronder :). Het is Twix taart, ik wil het zelf ook een keer maken dus daarom heb ik het Koen en Demi ook laten maken haha.https://sterkindekeuken.nl/twix-taart/
JE LEEST
My stepbrother best friends
FanfictionDemi is een gewoon normaal maar wel verlegen meisje. Er gebeurd iets en dan veranderd er ook iets in haar leven. Ze ontmoet iemand en dan moet diegene keuzes maken tussen mensen maar Demi moet ook keuzes maken tussen mensen. Ik vertel het heel vaag...