POV Demi
We zijn thuis aangekomen en ik zie dat m'n moeder haar auto al op de oprit staat. Die is vroeg thuis denk ik bij mezelf. Isa moet nog een paar minuutjes door dus we zeggen elkaar gedag en dan loop ik naar binnen toe. "Hey mam." Zeg ik wanneer ik binnen kom. "Hey Deem," Zegt ze, "hoe was het vandaag op school?" "Goed." Zeg ik. "Wat gaan we eten?" Vraag ik terwijl ik naar de keuken loop. "Gewoon even iets makkelijks." Zegt mam. Ik knik. "Ik ga even naar boven, wil je roepen als we gaan eten?" Vraag ik. "Ja isgoed." Ik pak m'n tas en loop naar boven. Daar plof ik op m'n bed en start Netflix op. Even een serie kijken en gewoon rust.
-
"DEMI. ETEN!" roept m'n moeder vanaf beneden. Ik schrik me dood, ik zat net zo lekker in de serie maar goed. Ik loop langzaam naar beneden en zie dat er nog geen eens tafel is gedekt. "Hmmm. Waar gaan we zitten?" Vraag ik. "Ooh ga maar op de bank zitten. Net zo makkelijk." Zegt mama. "Oke."Ik pak bestek en glazen enz en zet het bij de bank op het tafeltje neer. Als ik alles heb gepakt ga ik zitten. Na een paar minuten komt m'n moeder met de borden aanlopen en geeft er 1 aan mij. "Uhm.. waar is papa eigenlijk?" Vraag ik. Ze kijkt een beetje moeilijk en zegt: "die komt pas laat weer vanavond." "Oh, oke." Zeg ik.
*na het eten*
"Uhm Demi, ik moet je even wat vertellen.." zegt mn moeder opeens. "Oh wat dan?" "Je weet wel wat het soms niet al te goed gaat tussen je vader en mij toch?" Ik schrik een beetje en knik voorzichtig. "Papa en ik zijn er over aan het na denken om te gaan scheiden." Zegt ze uiteindelijk. Er loopt een traan langs m'n wang. Hoezo moet dit nou weer gebeuren? Opzich ben ik er ook wel blij mee stiekem want was echt klaar met het gezeur van m'n ouders. En vooral dat m'n vader alles op mij afgooit maar alsnog. Langzaam komen er een stuk meer tranen. M'n moeder trekt me in een knuffel. "Het spijt me," Zegt ze zacht. "maar het ligt niet aan jou Deem, ja? Onthou dat." Ik knik zachtjes. We praten nog even totdat ik er klaar mee ben en zeg dat het genoeg is.
Ik app Isa met het nieuws. Ze zegt dat ze er voor me is en dat geloof ik ook!Om 22u loop ik naar boven toe. Morgen helaas weer naar school. Heb er helemaal geen zin in maar ja het moet maar. Ik stap even snel onder de douche. Na het douchen ga ik direct naar bed toe want ben best moe en val eigenlijk ook direct in slaap.
Sorry voor korte deel maarja.
Ik ga hierna ook een hele grote tijd skip doen. Dan weet je dat alvast hahaOh ja elke week plaats ik sws 1 deel en heel miss meer maar eerste tijd denk ik 1 per week :).
JE LEEST
My stepbrother best friends
FanficDemi is een gewoon normaal maar wel verlegen meisje. Er gebeurd iets en dan veranderd er ook iets in haar leven. Ze ontmoet iemand en dan moet diegene keuzes maken tussen mensen maar Demi moet ook keuzes maken tussen mensen. Ik vertel het heel vaag...