1.

365 9 1
                                    

Eindelijk het 1e deel online!!
(Hij kwam al eerder omdat ik nu klaar ben met m'n examens dus vond het nu wel de tijd om te beginnen met plaatsen :))

Heb je de inleiding al direct gelezen toen die nog maar net online stond? Dan zou ik hem nog een keer goed door lezen want er zijn best veel dingen veranderd haha.
Als je dat al wel had gedaan dan veel leesplezier :)

-
POV Demi

'Bliep bliep blie....' "hmmmm m'n wekker, nieuwe dag en week. 6.30u. Waarom moet het zo vroeg zijn? Ahhh oke. Ik ga er maar uit anders komt er alsnog niks van." Zeg ik tegen mezelf in m'n hoofd.

Ik pak m'n telefoon om even nog wat liedjes af te spelen totdat ik gewoon geen zin meer heb en maar uit bed ga. Ik loop naar mn kast en pak er sokken uit, doe ze aan en pak dan al mn opladers, telefoon en iPad. Ik loop langzaam en onhandig met volle handen naar beneden toe en daar zie ik m'n ouders ook al zitten. "Goedemorgen Deem." Zegt mn moeder. "Goedemorgen.." zeg ik terug.

Ik doe mn telefoon aan de lader want die is nog maar 26%. Ja niet zo handig maar gelukkig is m'n iPad wel bijna vol! Ik loop naar de keuken en smeer snel 2 broodjes om op te eten en 2 om mee te nemen naar school.

Wanneer ik eindelijk klaar ben met het maken van m'n ontbijt en lunch komt mn vader ook alweer aan gelopen en gaat daarna door naar boven. Ik ben echt sloom haha.

Ik ga rustig eten en klaarmaken totdat ik weg moet. Eigenlijk zijn mijn ochtenden niet zo haastig. Gelukkig maar. Maar ja goed waar waren we? Oh ja.

Het is nu 8.14u en ik moet alleen nog m'n schoenen aan doen en m'n tas snel inpakken. Gelukkig heb ik bijna alles er al in en hoef ik alleen nog snel m'n iPad enzo erin te doen. Ik fiets elke dag met Isa en ze is hier altijd om 8.30u dus heb nog mooi lang de tijd.

Nu denk je vast van: waarom ben je er zo vroeg uit gegaan? Nou, ik ben nooit zo snel en denk van ik ga er liever iets te vroeg uit dan te laat :).

Ondertussen het wachten ga ik nu even wat TikTok kijken tot dat Isa er is. Even m'n TikTok verslaving doorzetten.
-
We zijn eindelijk aangekomen op school. We zetten onze fiets weg en lopen naar binnen toe. "Wat hebben we als 1e uur eigenlijk?" Vraagt Isa aan mij. "Euhmm Bio." "Ahh oke." We lopen langs onze kluisjes en dan door naar het lokaal. Daar aan gekomen is de bel ook allang gegaan dus gaan direct naar binnen. *zucht* "geen zin in vandaag?" Vraagt Isa. "Nope.." zucht ik. "Ik snap je helemaal." Lacht Isa.

"Goedemorgen allemaal. Allemaal beetje goed weekend gehad?" Begint mevrouw Smit. "Hmm, ja.." zegt de klas beetje door elkaar heen, maar ik staar alleen een beetje voor me uit. "Goed mooi zo, dan beginnen we nu met de les."
Ze is klaar met uitleggen maar als je me nu vraagt waar dit hoofdstuk over gaat? Geen flauw idee. Ik heb er gewoon geen zin in vandaag en zo te zien Isa ook niet want die zit maar een beetje op insta.
-
Ahh de bel gaat. Eindelijk vrij! Het is 15.15u, hele dag weer overleefd. "Isaaa kom je nou nog?" Zeur ik. "Ik wil naar huisss." "Jaja ik kom al wacht even." Ze wou volgens mij nog met mevrouw praten maar het duurt al echt iets van 5minuten en we moeten zo ook nog een half uur naar huis fietsen.
Isa is eindelijk klaar en komt naar me toe lopen. "Wat ging je vragen?" Vraag ik. "Oh.. ja ik moest nog een toets inhalen dus moest dat even overleggen." Zegt ze. "Oohh oke." We lopen naar ons kluisje en dan door naar de fiets.

-

1e hoofdstuk. Ik ga niet de hele tijd wat eronder zetten maar even snel vraagje; wat vinden jullie er tot nu toe van? Als jullie tips hebben laat het zeker even weten want dit is 1e officiële verhaal dat ik ook echt af ga maken haha. Nou ja dat was het :)

My stepbrother best friends Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu