POV Demi
Het is vandaag maandag. Ik heb echt zin om de anderen te ontmoeten, alleen ik vind het wel spannend. Gelukkig heb ik Robbie al wel ontmoet dus hopelijk word het daardoor ietsjes minder spannend. Robbie en ik hebben gisteren nog even contact gehad via insta en ook even gebeld en we kunnen het al goed met elkaar vinden.
Het is ondertussen al 13u en Raoul en ik willen echt net weggaan als onze ouders ons tegen houden. "Kunnen jullie nog even wachten met gaan?" Vraagt m'n vader. "Uhm oke?" Zeggen Raoul en ik tegelijk. "Ja we willen even wat met jullie bespreken," Zegt Anita. "Ik heb besloten om bij Daniël (zo heet de vader van Demi) en jou Demi, in te trekken." Ik kijk Raoul enthousiast aan, want dat betekend dat we elkaar officieel vaker kunnen zien en ik een stiefbroer heb! Raoul kijkt mij ook blij aan. "Leuk!" Zeg ik. "Jaa leuk!" Zegt Raoul. "Gelukkig dat jullie het leuk vinden." Zegt pap. Ik glimlach.
"Ja maar we moeten nu echt gaan." Zegt Raoul. "Ohh maar willen jullie mij niet helpen met spullen inpakken en verhuizen enz vandaag?" Vraagt Anita. "Mam dat kan echt niet nu, sorry. Ik heb de jongens beloofd om nu te komen en dan gaan we een video opnemen." Zegt Raoul. "Kunnen jullie niet even helpen dan?" Ik kijk Raoul aan. Uiteindelijk zegt hij: "Ik kan ze wel vragen als we er zijn en of ze dan ook willen helpen. Dan heb je nog meer hulp." "Is goed! Zou lief zijn." "Maar wij gaan nu echt." Zegt Raoul. "Is goed veel plezier en misschien tot straks." Zegt Anita "Yo." "Doeii." Zeg ik en geef m'n vader een snelle knuffel voordat we de deur uit lopen.
We zitten in de auto en Raoul zet de radio aan. "Hoe lang is het eigenlijk rijden?" Vraag ik aan hem. "Ongeveer een uurtje." "Okee." We zingen een beetje mee met de muziek totdat er reclame op komt en we ook nog maar 15min hoeven.
"Je weet nog wat ik zaterdag zei over Koen en Milo toch?" Zegt Raoul. "Jaa ik moet ze niet al te letterlijk nemen." "Klopt haha."POV Raoul
Ik heb vanochtend nog even contact gehad met de Koen en Milo over dat ze niet van die domme grapjes moeten maken. Ik heb het maar gewoon in de groepsapp gestuurd van ons op insta zodat Matt en Rob het ook direct weten maar Robbie weet het al wel en ik verwacht ook niet dat Matthy domme grapjes maakt.
Dat was het gesprek met de jongens. Ik ben blij dat ze erop letten.
POV Demi
"Hoe lang nog?" Vraag ik. "Nog 5 minuten." Zegt Raoul. "Okee." De zenuwen komen nu wel een beetje.. Raoul ziet het en vraagt: "Vind je het spannend?" "Ja wel een beetje." "Het komt wel goed. De jongens zijn allemaal super aardig, dus wees gewoon jezelf en ze gaan je allemaal ook aardig vinden." Ik glimlach. "Oh en als er iets gebeurd kun je altijd bij me komen en anders ook bij Rob." Zegt Raoul. "Is goed, dankje." Zeg ik.
"We zijn errrr!" Zegt of nou ja roept Raoul enthousiast. Ik stap uit en het huis is echt groot! Ik pak m'n koffer want blijf hier ongeveer een weekje. "Moet ik nog helpen met spullen?" Vraag ik aan Raoul. "Nee hoor, het lukt wel." Zegt hij terug. Ik blijf een beetje stil staan bij de auto. "Loop maar alvast naar de deur hoor." Zegt Raoul. Ik met m'n domme kop blijf alsnog staan. Waarom vind ik dit soort kleine dingen zo spannend? Ik zie de deur al open gaan en nu durf ik al helemaal niet meer heen te lopen. "Ahh Koen heeft de deur geopend, je mag naar Koen toe hoor. Maar je mag ook wachten." Zegt Raoul weer. "Uh ik wacht wel." Zeg ik. "Isgoed."
Uiteindelijk pak ik toch nog maar een tas over van Raoul want vond het zielig dat hij anders met zo veel tassen moest lopen en ik maar met 1. Raoul loopt voor me uit naar Koen toe. Die staat nog steeds in de deuropening. "Yooo Koen." Zegt Raoul terwijl hij hem een boks geeft. "Yoo Roell." Zegt hij. Ik loop naar hem toe en wil hem een hand geven maar hij geeft mij ook heel soepel een boks. "Ik ben Koen." Zegt hij. "Demi." Zeg ik. We lopen verder en Koen doet de deur achter me dicht. Koen rent langs me naar Raoul en ze beginnen te praten.
Ik hoor iemand van de trap afkomen. Robbie. "Hey Demi." Zegt hij als hij mij ziet. "Hey." Zeg ik terug. Rob komt naast me lopen en vraagt: "Vind je het spannend?" Ik knik. "Hier, knijp maar heel hard in m'n hand." En ondertussen pakt hij m'n hand vast. Er gaat een heel raar gevoel door me heen waardoor ik hem automatisch in z'n hand knijp. Ik wil hem loslaten maar ook weer niet. Ik hou hem toch maar vast en we lopen de woonkamer in.
In de woonkamer zitten 2 Milo en Uhm Uhm hoe heet die andere ook al weer? Ahh vergeten. "Hoi! Ik ben Milo." Zegt Milo. "Hoi, ik ben Demi." Zeg ik. "Ik ben Matthy." Zegt die andere. Oh ja natuurlijk, Matthy is ook zo. Robbie knijpt zachtjes in m'n hand. Ik glimlach en zeg: "Ik ben Demi."
"Jongens, ik heb even een vraagje. M'n moeder gaat bij Demi haar pa in trekken en ze vroeg ons of we wouden helpen met inpakken. Maar zouden jullie ook willen helpen vandaag of morgen of niet?" "Jaa tuurlijk! Maar dat kan beter morgen denk ik want omdat we vanavond de karaoke gaan opnemen." Zegt Milo. "Ja is goed." Rob heeft me ondertussen alweer los gelaten maar sta nog steeds naast hem tegen hem aangeplakt.
"Oh ja Deem." Zegt Raoul. "Ja?" "We moeten even kijken waar je kan slapen want bij mij is niet zo handig omdat Lieke vanavond komt en we hebben hier ook geen luchtbedden, heb ik niet echt over na gedacht anders hadden we die van jou huis mee kunnen nemen." "Ohh oke z-." "Je mag wel op mijn kamer," Zegt Matthy "ik kan wel bij Rob op de kamer slapen." "Uhm oke." Zeg ik. Ik wou eigenlijk aan Robbie vragen of ik bij hem mocht slapen maar daar had ik geen eens de kans voor. Ik kijk Robbie aan en hij knikt van dat het goed is.
Ik loop met Matthy mee naar boven toe en hij doet de kamerdeur open. "Je mag net zo lang als je wil hier slapen." Zegt Matthy. "Oke.. dankje." Zeg ik maar. Misschien beetje teleurgesteld maar ook wel lief van hem dat ik hier mag slapen. Ik leg m'n spullen neer en ik wou naar beneden lopen voor m'n koffer want had die nog niet meegenomen maar Rob stond al voor de deur met m'n koffer. "Dankjewell Rob." Zeg ik. "Alsjeblieft." Zegt hij lachend. Ik pak m'n koffer en ga op Matthy z'n bed zitten. Matt was al naar Rob zijn kamer gelopen en Robbie komt naast me op bed zitten. "Als je morgen bij mij wil slapen mag dat ook wel maar kijk maar wat je doet." Zegt hij. Ik knik.
"Kom dan gaan we naar beneden." Zegt hij en steekt z'n hand uit. Ik pak z'n hand weer vast, ik weet echt niet wat hij met me doet maar ik wil echt niet meer los laten. We lopen zo naar beneden toe en gaan beneden op de bank zitten. Het is ondertussen al 15u en Lieke is hier ook zo. Koen komt aanlopen en vraagt aan ons: "Willen jullie ook wat drinken?" "Ja doe maar biertje." Zegt Robbie. "Demi ook?" Ik schut m'n hoofd van nee. "Uhm nee. Doe maar gewoon water." Zeg ik. "HOORDE IK DAAR WATER?" Roept Raoul vanuit de gang. Ik schiet in de lach.
Hij komt aanlopen met een pakketje en geeft het aan mij. Ik kijk hem met een vragende blik aan. "Maak maar gewoon open." "Uhm oke?" Ik maak het open en zie een airup fles. "Alsjeblieft voor m'n allerliefste stiefzusje." Zegt hij. "Ahww dat had echt niet gehoeven." Zeg ik terwijl ik hem een knuffel geef. "Jawel. In deze 3 dagen dat ik je nu ken heb ik gezien dat je veel water drinkt dus dacht van dit is echt iets voor jou." "Dankjewel papa Roelie." Zeg ik glimlachend terwijl ik nog steeds tegen hem aan sta. Ik pak de fles direct uit de verpakking en vul hem direct met water. Ik voel me al wel meer hier op m'n gemak bij Robbie en Raoul. Ik ben echt blij dat ik hun heb leren kennen.
-
Ik ben klaar met m'n examens dus nu komen er weer meer delen online :). Weet niet hoe vaak maar ja dat zie je vanzelf wel haha.
JE LEEST
My stepbrother best friends
FanfictionDemi is een gewoon normaal maar wel verlegen meisje. Er gebeurd iets en dan veranderd er ook iets in haar leven. Ze ontmoet iemand en dan moet diegene keuzes maken tussen mensen maar Demi moet ook keuzes maken tussen mensen. Ik vertel het heel vaag...