POV Matthy
Ik zit samen met Rob in de auto richting de moeder van Raoul. We rijden achter Raoul en Milo aan. Ik ben blij dat ik met Robbie in de auto zit en dat hij dat ook goed vond. Stiekem ben ik ook wel blij dat Demi en Koen niet mee zijn want anders wou zij sws bij Roel en Rob in de auto en zat ik opgescheept met Koen en Milo. Niet dat ik dat erg vind maar alleen met Robbie in de auto vind ik toch wat leuker en beter.
Als je je afvraagt waarom we niet met 1 auto zijn gegaan? Nou nu hebben we 2 grote auto's en dan kunnen er meer spullen worden ingeladen. Het is ook nog 1u heen en 1u terug rijden en dan zou je de hele tijd heen en weer moeten rijden. Nu rijden er 4 auto's (de moeder van Raoul en de vader van Demi ook) in 1x heen.
Ik weet niet wat het is de laatste tijd. Het voelt alsof ik gevoelens voor Rob begin te krijgen, ondanks dat ik weet dat hij niet Bi of gay is. En nu vraag je je vast af of ik dan wel bi of gay ben? Ja ik weet het niet zo goed. De ene keer denk ik het wel en de andere keer niet. Ik weet van mezelf wel dat ik niet helemaal homo ben dus dan ben ik eerder bi. Maar het stomme is dat m'n gevoelens voor Rob steeds erger worden. Maar nu Demi er is weet ik dat ik al geen kans meer maak.
Ik kijk Robbie aan. Ik dacht dat ik hem even aan keek maar volgens mij ben ik nu aan het staren want hij vraagt of er iets is. Ik schut m'n hoofd en kijk weer snel vooruit. Ik hoor Robbie zachtjes lachen en hij pakt voorzichtig m'n hand vast en knijpt er zachtjes in. Ik staar hem aan. Zou hij hetzelfde voor mij voelen als ik voor hem? Nee nee hij bedoeld het gewoon vriendschappelijk. Ik zucht. Ik denk dat ik m'n gevoelens voor Robbie maar gewoon moet accepteren en vergeten.
We kijken elkaar nog even in de ogen aan totdat Rob zich weer op de weg focust maar zijn hand blijft de mijne vasthouden tot we er zijn. "We zijn er." Zegt Robbie. "Oke." Rob laat me los en stapt uit. Ik blijf nog even zitten maar zie Milo al gekke bekken trekken voor het raampje van de auto dus schiet in de lach en ga ook maar uit de auto en hun helpen. Rob en Raoul zitten de hele tijd heen en weer te slepen en Milo en ik zitten een beetje te kloten bij de auto's. Tja wij gingen alleen mee voor de gezelligheid blijkbaar want we doen uiteindelijk niks.
Wanneer we weer in de auto zitten rijden we naar het huis van Demi. Nu nog een uur in de auto zitten samen met Rob en ook weer terug. We zitten deze keer gewoon beetje bankzitters muziek te luisteren en andere random liedjes. Op deze manier zijn we er zo.
POV Robbie
We zitten weer in de auto onderweg naar Demi haar huis. Ik vind het wel jammer dat ze niet mee ging maar ben wel blij dat Matt nu bij mij zit. Ik voel zijn ogen in mijn zij branden. Dit gebeurde net ook al. Toen heb ik me eraan over gegeven en z'n hand gepakt. Ik weet niet of dat een slimme optie was maar ik laat het wel gewoon vriendschappelijk. Ik weet niet zo goed wat ik wil. Sinds dat Demi er is voel ik me ook anders. Beter. Maar daarvoor was er ook iets tussen mij en Matthy. Ik wist het zeker, maar nu verdwijnt dat een beetje.
Matthy en ik zitten keihard mee te zingen op allemaal liedjes. "IK BEN STAPELGEK OP JOU VANAF DAY 1 ZIT JE VAST IN MIJN HOOFD." Schreeuwt Matthy en kijkt mij aan. Wil hij me dit vertellen? Of is het gewoon het nummer. Ik weet het allemaal niet meer. Ik laat het maar gewoon gaan en zing ook weer verder mee.
We zijn aangekomen met het huis van Demi en we laden alles uit. Dit keer helpen Matthy en Milo ook mee dus wij doen nu wat minder. Ik loop alvast naar binnen toe en het huis is echt heel mooi en groot. Raoul komt naast me staan. "Hey." Zeg ik. "Hey, wil je onze, of nou ja, demi haar kamer zien?" Vraagt hij. "Jaa tuurlijk." Zeg ik. Raoul loopt naar boven toe en ik loop achter hem aan. Hij doet de kamer deur open en loopt naar binnen toe. Ik loop weer achter hem aan en haar kamer is ook echt mooi! Ik ga op het bed zitten en Raoul komt naast me zitten. "Ennn zie je jezelf hier al slapen?" Vraag hij lachend. Ik geef hem een duwtje "misschien." Zeg ik. "Oeehh." Ik moet lachen. Het is dus wel duidelijk van wat ik voor Demi voel.
POV Raoul
Rob en ik zitten op Demi haar bed. Maar het is echt zo overduidelijk wat die 2 nu al voor elkaar voelen. Maar ik heb het gevoel dat hun allebei iets in de weg staat. Dat van Demi weet ik wel, ze vind het lastig om dit soort dingen te beginnen, maar ik kan niet zo goed plaatsen wat er Robbie dwars zit. Ik besluit het hier maar bij te laten en laat het hun zelf maar uitvogelen. Maar ik heb wel zo'n voorgevoel dat Matthy hier ergens ook een rol bij speelt.
-
JE LEEST
My stepbrother best friends
FanfictionDemi is een gewoon normaal maar wel verlegen meisje. Er gebeurd iets en dan veranderd er ook iets in haar leven. Ze ontmoet iemand en dan moet diegene keuzes maken tussen mensen maar Demi moet ook keuzes maken tussen mensen. Ik vertel het heel vaag...