6.

221 8 0
                                    

POV Demi

Het is al wat later in de avond en Lieke is er ook al een tijdje. Ze is echt aardig! Raoul is eten aan het koken en ik ben hem aan het helpen. "Kan ik nog iets doen?" Vraag ik aan hem. "Nee ga maar zitten en vraag even aan Koen of die tafel wil dekken want die zit daar nu ook al 2u lang voor de tv voetbal te kijken." Ik knik. Oke ik kan dit even diep inademen en uitademen. Oke daar gaan we. "Uhm. Koen?" "Hmm?" "Raoul vroeg of jij tafel wilde dekken." Ik krijg geen antwoord dus zeg er ook snel achteraan dat als hij niet wil dat ik het ook wel wil doen maar Raoul roept al dat ik het niet eens mag doen en dat Koen het moet doen. "Ja ik doe het wel ga jij maar zitten Demi." Ik glimlach naar hem. Het is toch niet zo eng als dat ik soms denk gelukkig.

Na het eten loop ik naar boven om snel even een joggingbroek aan te doen en een andere trui. Ik loop naar Matthy z'n kamer en pak m'n joggingbroek en trui en trek ze aan. Daarna loop ik weer naar beneden en ga ik naast Lieke en Raoul op de bank zitten. "Het valt uiteindelijk toch wel mee hoe spannend het is?" Vraagt Raoul. "Jaa gelukkig wel."

Wanneer iedereen er weer is gaan ze de intro opnemen. Lieke en ik staan achter de camera want we wouden niet op beeld. De jongens drinken aardig wat drank op. Die worden vanavond wel dronken denk ik. Ze hebben allemaal 1 solo en 3 duets. In totaal 8 nummers dus.

Wanneer Matt en Rob hun duo doen voelde ik echt een hele andere vibe tussen hun maar weet niet wat het is. Ik vind het wel schattig hoe hun samen zijn. Rob hangt helemaal achter Matthy met z'n arm over Matthy z'n schouder heen maar hij komt er heel lastig bij omdat die zo klein is. Ik moet er wel een beetje om lachen.

Ze zijn bij de afsluiter aangekomen, van Suzan en Freek. Deze keer doen ze niet 'als het avond is' maar 'honderd keer' natuurlijk omdat hun in die videoclip zitten. Ze gaan weer helemaal los en deze keer Raoul ook. Ik weet niet of dat van de drank komt of gewoon omdat die het deze keer wel leuk vind. Ik vind het leuk hoe ze allemaal met elkaar om gaan.

Als de karaoke video afgelopen is, is het ook al laat. Iedereen blijft nog beneden maar ik heb besloten om naar boven te gaan want ben al aardig moe. Ik loop naar Matthy z'n kamer en kleed me om en stap direct in bed. Ik douche morgen wel, nu geen zin meer in. Net wanneer ik m'n telefoon weg wil leggen krijg ik een appje binnen van Robbie:

Robb:
Hee welterusten ❤️
U:
Welterustenn :)♥️

Ik mag hem echt zo erg. Ik leg nu echt m'n telefoon weg en val eigenlijk al direct in slaap.

-

My stepbrother best friends Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu