Keyifli okumalarr..
O gün olacaklardan habersiz okuldan çıktım.Her zaman ki gibi yavaş adımlarla evime doğru ilerliyordum.
Üst geçide geldiğim sırada arkadaşlarımdan Ayaz yanıma geldi.Samimi bir gülümsemeyle "merhaba" dedi.Bugün pek moralim olmadığı için ona aynı tavırla karşılık veremedim.Çünkü bugün benim doğum günümdü ve her doğum günüm geldiği zaman bana iyi şeyler hatırlatmiyordu.O sırada Ayaz "bu akşam bir işin var mı?" diye sordu.
Bu akşama bir planım olmadığı için yok dedim.Bu yanıtıma sevinmişti."O zaman bu akşam seni yemeğe götüreyim." dedi.
Yemek kelimesini duyunca gözlerim faltaşı gibi açıldı.Ayaz bu halime gülmeden duramadı.Yemeği ne kadar sevdiğimi o da biliyordu.
Belki de moralim yerine gelsin diye teklif etmişti."Akşam saat 18.00 da seni evin önünden alırım" dedi. Ona gülümseyerek karşılık verdikten sonra görüşürüz deyip adımlarımı biraz daha sıklaştırdım.
Çok yorgundum bir an önce eve gidip uyumak istiyordum.
2 saat sonra
Uyandığımda saat 17.30 olmuştu.Hazirlanmak için çok vaktim olmadığından dolaptan kot pantolonumu ve beyaz sweatshirtümü alıp giydim.
Saçımı topuz yaptım.Önlerden de perçemlerimi serbest bırakıp,Hafif bir makyaj yaptıktan sonra dudaklarımın ve çillerimin ortaya çıkmasının hoş bir görüntü yarattığına karar verdim.
Çantamı alıp evden çıktım ve Ayaz'a "nerdesin" diye mesaj attım.Çok beklemeden hemen mesaj geldi.Mesaj Ayaz'dan dı "5 dk ya oradayım :)"yazmıştı.Mesajını gördükten sonra beklemeye devam ettim.Kısa bir bekleyişten sonra BMW'siyle geldi.Arabadan indi ve aracın sağ kapısını açıp binmemi bekledi.Bindikten sonra kapıyı kapatıp o da yerine oturdu ve aracı çalıştırdı aynı zamanda da "nasılsın?" diye sordu."İyiyim,sen nasılsın?" dedim.Bu soruma gülümsedi ama bir cevap vermemişti.
Kısa bir sessizlikten sonra neden cevap vermediğini sordum.Her zaman ki gibiyim dedi ne çok iyi ne çok kötü....Onun bu cevabı somurtmama neden oldu.
Somurttuğumu fark ettiği zaman neden somurttuğumu sordu.Somurtna nedenim onun hayata 1-0 yenik baslamasiydi.Doğumda annesi ölmüştü.
Dünyaya yeni bir can getirmiş fakat kendisi gitmişti.O da bu olanlar yüzünden kendisini sucluyordu.O yüzden ne çok iyi ne de çok kötü gibi hissediyordu.
Tabii ki bu düşüncelerimi ona söyleyemezdim.Bu yüzden sessiz kalmayı tercih ettim.Yaklaşık yarım saat sonra o lüks restorana gelmiştik.İnmem için yardımcı olduktan sonra birlikte restorana giriş yaptık.
Ayaz önceden rezerve yapmış olduğu için yer bulmakta zorlanmadık.Hemen sonra sarışın,mavi gözlü bayan garson yanımıza gelip hoşgeldiniz dedi ve menüleri önümüze bıraktıktan sonra gitti.Ayaz ne yemek istediğimi sordu.
O kadar açtım ki büyük bir iştahla menüde ki yemeklere bakmaya başladım.Karides sipariş ettim.Ayaz ise levrek marin sipariş etti.Yemeklerin hazır olmasını beklerken Ayaz bugün yaptıklarını anlatıyordu ben de pür dikkat onu dinliyordum.
Anlatirken garson gelip yemeklerimizi koydu afiyet olsun deyip gitti.O sırada da Ayaz'ın sözü yarım kalmıştı.Garson gittikten sonra anlatmaya devam etti.Ben o sırada yemek yediğim için pek konuşmadım.
Yani Ayaz konuştu ben dinledim.1 saat boyunca hem sohbet ettik hem yemek yedik.Yemegimiz bitince kalkıp biraz sahil kenarında yürüdük.Sonra da Ayaz beni evime bıraktı.
Ona bu gece için teşekkür ettikten sonra eve girip kapıyı kilitledim.Ardindan kıyafetlerimi değiştirip pijamalarimi giyip makyajımı temizledim.Tam uyuyacağım sırada kapı büyük bir şiddetle çarpmaya başladı.
Yerimde sıçradım ve hemen ayağa kalkarak kapıya doğru ilerledim.Korkudan ne yapacağımı bilemez bir şekilde orada öylece dururken tanıdık bir ses "orada olduğunu biliyorum,aç kapıyı" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT - Texting
Teen FictionHayat on dokuz yaşında bir mimarlık öğrencisidir. Fakültede tanıştığı Burak'ın onu içine sürüklediği bataktan, bir barda tanıştığı Barış tarafından kurtarılmak ise tamamen üniversite planlarının dışında gerçekleşir. Artık bir kurtulma ümidi olmasına...