~הקדמה+פרק 1~

319 7 0
                                    

כתבתי סיפור חדש וכמו שהבטחתי לכן אני מעלה אותו לאתר אז מקווה שתאהבו אותו ושתהיה קריאה מהנה

שנה אחרונה. כיתה י'ב. אני (לי בת 17.5 שיער שטני עיניים ירוקות) כבר מחכה לפגוש את רון (בת 18 שיער חום כהה עיניים ירוקות חומות דבש) החברה הכי טובה שלי, את אהוב ליבי (סהר בן 18 שיער בלונדיני עיניים ירוקות אפורות), את נירצ'וק חבר של רון (בן 18 שיער חום עיניים תכלת). קמתי בבוקר עם חיוך על הפנים אבל אז נזכרתי בנטלי (בת 17.5 שיער חום בהיר עיניים חומות) ובמיכל השפוטה שלה (בת 18 שיער חום כהה עיניים ירוקות). בגלל שהיום זה היום הראשון ללימודים אז מותר לבוא איך שבאלנו אבל עדיין עם חולצת ביצפר. שמתי שורט עם שפשופים בצבע כחול תכלת חולצה לבנה וואנס כחול עם לבן. עשיתי קוקו גבוה התאפרתי בקטנה שמתי צמיד וכמה טבעות והתקשרתי לרון.
"בוקר טוב רון! היום זה היום הראשון ללימודים זוכרת?"
"כן כן בוקר חדש לימודים"
"ישנונית קומי כבר! היום זה היום הראשון ללימודים! ניפגוש את ניר שלך וסהר שלי ואת כולם!!!"
"אה וואלה נכון! טוב יאללה זזתי להתארגן אני יתקשר כשאני יסיים"
"טוב ביוש"
ניתקנו את השיחה וירדתי למטבח. אמא שלי ואח שלי ישבו ואכלו ארוחת בוקר.
"בוקר טוב אימי ודנדי (דן בן 19 עיניים ירוקות ושיער בלונדיני)"
"בוקר טוב מאמוש"
"בוקר טוב גמדה"
"גן אתה מסיע את לי לביצפר היום?"
"לא אמא אני הולכת עם סהר וניר ורון"
"וגם אני נוסע עם איתי (חבר של דן בן 19 שיער שטני עיניים ירוקות) ועם שירן (בת 19 שיער בלונדיני עיניים ירוקות)"
"איזו שירן?!?!"
"חברה שלי טופייה"
"אתה מפגר!"
"לא, את המפגרת"
"שני ילדים קטנים ישלי בבית"
"אמא אבל הוא התחיל"
"ילדה קטנה זה מה שאת"
"וואי תסתום חתיכת מפגר"
בדיוק רון התקשרה אליי
"רונושקה סוף סוף נזכרת להתקשר"
"רון רק שתדעי שליה (השם האמיתי שלי) מפגרת"
דן צעק בזמן שיצא מהבית
"אל תשימי לב דן התפגר לגמרי, נו את מוכנה?"
"כן תצאי עכשיו לקופיקו"
~קופיקו זה פארק אחד בין הבית שלי ושלה, קוראים לו קופיקו כי מלא ילדים עושים שם ימי הולדת ומזמינים את קופיקו כבידור לילדים הקטנים~
"טוב קופה שלי"
"ביי קזה שלי"
ניתקנו אמרתי ביי לאמא שלי ויצאתי לשם. אחרי כמה דקות של הליכה הגעתי ובדיוק גם רון הגיעה. רצנו אחת לעבר השניה בצרחות על כל הרחוב.
"חיימשלייייייייי התגעגעתי אלייך כל כךךךך!!!!!!"
"גם אני אלייך יפתיייייייי"
התחבקנו והתחלנו ללכת לביצפר
"נו מה פספסתי בחופש הזה?"
"אני וסהר רבנו כמה פעמים אבל לא ניפרדנו עדיין, מיכל ניסתה שוב פעם להתחיל עם ניר אבל הוא התעלם ממנה והכל היה כמעט אותו הדבר"
"אז הקיץ היה יחסית משעמם?"
"שכחתי לספר לך משהו"
"נו..."
"אני יספר לך אחר כך מייקל פה"
"הנה רונצ'וק וליושקה"
"מייקל התגעגעתי אלייך כל כך"
רון והוא התחבקו והיא נישקה אותו בלחי
"מבטיח התגעגעתי אלייך ברמות!"
"אה ולי אין חיבוק מייקל?"
הוא חיבק אותי ולחש לי באוזן
"את שכחת מכל מה שקרה במסיבת סוף חופש?"

סיפור האהבה שלי ♥Where stories live. Discover now