~נקודת מבט של שון~
היא פשוט מדהימה אותי. היא מקסימה אותי מכף הרגל ועד הראש. סהר ישב לידי והתחלתי להתייעץ איתו לגבי לי
"סהר תקשיב שניה אני חייב עזרה"
"דבר"
"אני לא יודע מה קורה לי, כל פעם שלי נמצאת לידי אני פשוט משתגע. היא מיוחדת כל כך. אני מרגיש שאני אוהב אותה אבל לא יודע, רואה את זה מהצד שלה גם"
סהר בהה בי עצבני, אפילו יותר מידיי ובדיוק לי חזרה~נקודת מבט של סהר~
אני בחיים לא יתן לשון להיות עם לי! היא האישה שלי, האחת שלי. אני לא יתן לזה בחיים לקרות. ראיתי מהצד את לי מתקרבת לכיוונינו וזה עיצבן אותי עוד יותר. קמתי מהספסל וגם שון קם איתי. הסתכלתי עליו ודפקתי לו בוקס לפרצוף. הוא נפל על הריצפה ואני המשכתי להרביץ לו.
~נקודת מבט של לי~
"סהר!! תעזוב אותווו!!!!!"
התחלתי לצרוח על סהר, רון וניר רצו לעברינו וניר משך את סהר משון. אני התיישבתי על הריצפה וניסיתי לעזור לשון. רון רצה להביא ערכה של עזרה ראשונה. לאחר מספר דקות היא חזרה עם ערכה וניגבתי לשון את הדם. שון ניסה להתיישב ולאט לאט הוא התיישב. אני התקרבתי אליו וחיבקתי אותו. הוא ניתק את החיבוק ובהה בי. היד שלי ליטפה את הלחי לו ואז יצא מצב שאני והוא התנשקו, לאחר כמה שניות הפסקנו את הנשיקה וקמנו מהריצפה והלכנו לשבת עם רון וכולם.~נקודת מבט של ניר~
אחרי שהפרדתי בין סהר לבין שון לקחתי את סהר לצד לדבר איתו
"למה התחלת להרביץ לו?"
"אני שם לב שיש בינהם ניצוצות ואני אוהב אותה! אני רוצה שיהיה לי סיכוי לחזור אליה"
"סהר אתה לא יכול להשתלט על הרגשות שלה. אם היא אוהבת את שון אז שיהיה להם בהצלחה"
"לא מוותר! אנחנו היינו שנה ביחד!! לא רוצה לוותר על שנה ביום אחד!!!"
"סהר אתה לא מבין שהיא אוהבת את שון?! אתה יודע בכלל למה אתם ניפרדתם?"
"לא.."
"אז לך ותברר ואז תצעק את הרצונות שלך"
הלכתי משם והשארתי את סהר עומד לבד~נקודת מבט של לי~
"מה קרה רונצ'וק?"
"כלום, סתם שותקת"
"בטוח אהובתי?"
"כן חיימשלי אל תדאגי"
"אוקיי"התחבקנו ואז היא הפסיקה תחיבוק ובהתה בי
"תסתכלי הצידה"
הסתכלתי וראיתי שם את סהר יושב לבד וכמו שהבנתי הוא עצבני
"נו, אני רואה את סהר"
"מפגרת, לכי אליו"
"למה לי?"
"לילוש הייתם ביחד שנה, את יכולה עדיין להתעניין מה קרה"
"טוב אני יגש אליו"קמתי משם והלכתי לסהר. התיישבתי לידו ובהיתי איתו בעץ שהיה שם
"מה יש סהר?"