~נקודת מבט של לי~
בהיתי בו, פשוט בהיתי מבלי לעשות כלום. אני לא יודעת מה לעשות עם הילד הזה!! אני רוצה אותי באמת שבאלי עליו אבל אני לא רוצה את הפרצופים האלו של סהר למרות זאת, סהר גם יכול למצוא לעצמו מישהי בשביל לגרום לי סוג של לקנא. טוב אולי כדי לקחת ניסיון עם שון, מה אני כבר אפספס
~נקודת מבט של סהר~
לקחתי את הפלאפון שלי ונכנסתי לתמונות שלי, 1000 תמונות שלי ושלה, אלבום שלם. נכנסתי לאלבום והסכלתי בתמונות עד ששקעתי בתמונה שלי ושלה שחגגנו ביחד שנה.. השפלתי מבט ויצאתי מהתמונות ונכנסתי לאנשי קשר שלי והקלדתי את השם שלה, האישה של חיי ♥♥♥♥♥, לחצתי על החייג והצמדתי לאוזן וישר שמעתי שזה מתקשר וניתקתי. אני בטוח שהיא לא תענה לי ועוד אחרי היום בפארק ואצלה בבית. החלטתי אחרי כמה דקות להתקשר בכל זאת.
"הלו"
שמעתי את הקול שלה ופתאום לא הייתי מסוגל לדבר
"חחחח דיי שון שקט רגע חיימשלי"
את עם שון..?"
"כן ומה אתה צריך?"
"רציתי לדבר איתך"
"אין על מה לדבר זה נגמר בינינו"
"את יכולה לפחות להגיד לי למה?!"
"על זה שבגדת בי"
"אני לא בגדתי בך אני אוהב אותך ליי"
"קיצר סהר, קיבלת תתשובה לשאלה שלך, עוד משהו?"
"כן"
"נו"
"אני רוצה שנחזור"
"בטחחח שלא"
"אבל תביני אני לא בגדתי בך"
"סהר! דיי! חלאס! אני לא רוצה שנחזור וכלום לא ישנה את דעתי!!! כל אחד ברכו ושיהיה כל טוב!"
"זה לא אומר שאני אפסיק לאהוב אותך"
"טוב תשמע אתה מתחיל לעצבן אותי, אם אין לך על משהו נורמלי לדבר אל דבר איתי בכלל, סתם מבזבז שיחות כי ממילא כלום לא יצא מהשיחה הזאת שלי ושלך או בכללי כל שיחה אחרת שלי ושלך ואם תמשיך עם זה אני אתחיל לסנן ולהתעלם"
"בסדר אל תדאגי אני לא אדבר איתך על זה תסמכי עליי"
"עלייך אני כבר מזמן לא סומכת ותודה"
"טוב.. אבל אפשר שלפחות נשאר ידידים..?"
"טוב"
"יופי"
"ביי"
"ביי, תהני עם שון"
"ביי סהר!"
היא ישר ניתקה ואני העפתי תפלאפון ממני, נהייתי עצבני רצח אחרי השיחה הזאת~נקודת מבט של ליי~
זהו לא יכולה יותר!! סהר מתחיל לעצבן אותי. עושה סצנות מכל דבר, זה כבר לא עיניינו מה איתי, אנחנו כבר לא ביחד וגם לא נהיה יותר בחיים!!!! אוחחחחח אני כל כך עצבניתתתתתת"את בסדר? קרה משהו?"
"מה?"
"מה יש?"
"כלום סתם לא מרגישה טוב"
נישכבתי על המיטה ועצמתי את העיניים. שון עלה מעליי והתקרב אליי. הרגשתי את השפתיים שלו נצמדות לשלי. העברתי את ידיי סביב צווארו וככה התנשקנו בערך כמה שניות מושלמות."עכשיו את מרגישה יותר טוב?"
הוא קם ממני ונשכב לידי"אתה חמוד אתה יודע?"
נשכבתי עליו והוא התקרב טיפה אליי בשביל לנשק אותי אבל שמתי את הידיים שלי על השפתיים שלו"דיי לנשק אותי כל הזמן, אני כבר לא יכולה לנשום"
"לא יכול, ישלך שפתיים שקוראות לי ומגרות כל כך"
"תסתום"
הורדתי את הידיים שלי וחזרנו להתנשק. למרות כל הפרצופים שסהר יעשה לי אני בכל זאת אהיה עם שון, אני אוהבת אותו ולא מתכוונת לאבד אהבה בגלל הומו אחד שמעצבן אותי ומעלה לי את הפיוז כל פה מחדש"טוב יאללה אני הולכת למקלחת"
"אני בא איתך"
"יפה שאתה חולם"
נתתי לו נשיקה מהירה על השפתיים ולקחתי הלבשה תחתונה והלכתי למקלחת