အခန်း(၁၀၅)
Part(2)
" ဘာလာလုပ်တာလဲ "
တံခါးတော့လာဖွင့်ပေးဖော်ရပေမယ့် မေးလာသည့်အသံက ရင်ဝကိုဆောင့်ကန်ချလိုက်သလိုပင်။
အခြားလူသာဆို နားရင်းပါးရင်းတွေချလိုက်မိမှာအမှန်။ယခုက ကိုယ်အပါအဝင်တစ်မိသားစုလုံး၏အချစ်ရဆုံး အသည်းကျော်လေးမို့ အိမ်စီးဖိနပ်ကိုပြောင်းစီးလိုက်ရင်း...
" မသိလို့မေးနေတာလား ငါ့တူ အိမ်မှာဘယ်လောက်ထိကမ္ဘာပျက်နေတယ်ဆိုတာကိုမသိဘူးလား... သွား သွား ထိုင်ပြီးပြောရအောင် "
" ဦးနိုင်ကလည်း နားလာပူမယ်ဆိုရင်တော့ စောစောစီးစီးထွက်သွားတာပိုကောင်းမယ်...သားအကြောင်းကိုလည်းသိတယ်နော်...ဦးလေးဆိုပြီးအားနာမှာမဟုတ်ဘူး "
" အေးပါကွာ ဦးလေးသိပါတယ်...မသိတာကမင်းအဘိုးလေ အဲ့တော့မခက်ဘူးလား "
ဒီကလေးနှစ်ယောက်ရန်ဖြစ်ပြီး အိမ်ခွဲနေတာလေးငါးရက်မကတော့။
အတော်လည်းလိုက်ဖက်ညီကြသည့်စုံတွဲလို့ပြောရပေမည်။နှစ်ယောက်စလုံးက ပြဿနာတက်နေသည့်ကိစ္စကို လူကြီးတွေအားလုံးဝအသိမပေး။" ခက်လည်းမတတ်နိုင်ဘူး...အဘိုးကဘယ်သူပြောလို့သိသွားတာလဲ သူပြောတာလား "
ဦးနိုင်က ခေါင်းကိုဘယ်ညာရမ်းခါရင်း ဆိုဖာပေါ်သို့ထိုင်ချလိုက်ကာ...
" Dark ကမပြောပါဘူးကွာ တို့အဖေ မင်းအဘိုးကိုယ်တိုင်သိသွားတာ...တစ်နေ့က ဘာစိတ်ကူးပေါက်တယ်မသိဘူး သူ့မြေးနှစ်ယောက်ကိုသွားကြည့်အုံးမယ်ဆိုပြီးထွက်သွားတာ ဟိုမှာက တစ်ယောက်ပဲရှိတယ်လေ "
" အဘိုးကလည်း "
" အဘိုးကမလည်းနဲ့...ပိတ်ရက်နေ့ကြီးကိုမှတစ်ယောက်ထဲရှိတော့ ဟိုကစမေးတာပေါ့... Dark ကလည်းမလိမ်တတ်တဲ့လူဆိုတော့ အမှန်အတိုင်းပြောပြလိုက်တာ "
" သားမကောင်းကြောင်းတွေလား ဟွန်း "
" တူလေး မကောင်းကြောင်းတွေမပြောပါဘူး...သူ့အကြောင်းကိုပဲရှင်းပြခဲ့တာ အဲဒီကိစ္စကိုမနေ့က အားလုံးသိအောင်အဖေကိုယ်တိုင်ပြောပြပြီးပြီ...တူလေးတစ်ယောက်ပဲမသိသေးတာ "
YOU ARE READING
" Dark's Black " Season-(3) [Completed]
Romance" Dark's Black " Season-(3) Start (4.2.2022) ✍ [Darkness's own creation] 💯 A novel written with my heart.👨❤️👨 I created a new imaginary life for the two of them 📚