🇹🇷
VATAN UĞRUNA CANINI HİÇE SAYARAK KAHRAMANCA SAVAŞMIŞ TÜM AZİZ ŞEHİTLERİMİZİN VE YAŞAYIP ÜLKEMİZİ ŞEREFLE KORUYAN TÜM ASKERLERİMİZİN ANISINA...
RUHLARINIZ ŞÂD, MEKANLARINIZ CENNETTE PEYGAMBERİMİZİN YANI BAŞI OLSUN !RABBİM AYAĞINIZA TAŞ DEĞDİRMESİN !
Ben Ne Yangınlar Gördüm, Ebru Yaşar 🥀
GİRİŞ
Altı.Omuzlarıma vicdanımın susturamadığım yükünü yüklediğinde acımasız kader, sadece altı yaşındaydım.
Altında kaldım.
Yaşayamadığım çocukluğumun, mecbur kaldığım hayallere sığınmanın ve her seferinde gerçekleşmeyeceğini bildiğim hâlde tutunduğum umutların altında kaldım.
Bir, 1 Mayıs gecesi.
Ömrümde ikinci darbeyi yediğim o gece.
Tutunduğum dalların kırılıp ellerime verildiği, dalların üzerindeki dikenlerin ruhumun her zerresine battığı gece.
03.27'de sallandı her yer. 03.27'de yıkıldı her şey üzerimize.
Ayırdı Rabbim bizi o dakikalarda annemle.
Dayanamadı babamın hasretine.
Abim...
Kurtaramadım onu ellerden...
Aldılar götürdüler benden. Duymadı kimse çığlıklarımı. Görmedi kimse yakarışlarımı. Duymadılar onlarca insanın feryatlarını. Silmedi kimse ağlayanların gözyaşlarını...
"Sesimi duyan var mı? Allah rızası için yardım edin! Biri bizi duysun n'olur!"
Gelmedi.
Kimse gelmedi.
Herkes o gece gitti.
Annem gitti, abim gitti.
Babam bir gün arayla giderken yanında götürdü hepsini.
Ben kaldım. Ben gidemedim.
Keşke ben de gitseydim.
Bu ızdırapla, bu suçluluk duygusuyla yaşayacağıma keşke bende gitseydim.
Bir zamanlar hayatlarımızın üstündeyken altındayız şimdi.
Çünkü alt üst olduk biz.
Doğduğum topraklardan, bir gün hayat arkadaşım olacağından habersiz birbirimizi severek büyüdüğümüz oyun arkadaşımdan, ailemden ayrıldığımda altı yaşındaydım.
19 yıl.
Şimdi 19 koca yıl geçti üzerinden.
Büyüdüm. Büyütüldüm. Büyümeye mecbur bırakıldım.
Ben Vuslat Hilal Ulubey.
Şehit Uzman Baş Çavuş Şahin Ulubey'in kızı Savcı Vuslat Hilal Ulubey.
Hayalini kurduğum her şeyi, yapmak istediğim mesleği bir gün kenara bıraktım ve babamın hakka yürümeden önce bana miras bıraktığı gurur ve şerefle bir yola çıktım.
Üstünden 19 yıl geçen o gecenin arkasındaki gerçekleri öğrenmek için ant içtim o gün.
"Türkiye Cumhuriyeti Anayasası'na, Atatürk İnkılap ve İlkeleri'ne, anayasada ifadesi bulunan Türk milliyetçiliğine sadakatla bağlı kalacağıma; Türkiye Cumhuriyeti kanunlarını milletin hizmetinde olarak tarafsız ve eşitlik ilkelerine bağlı kalarak uygulayacağıma; Türk milletinin milli, ahlaki insani, manevi ve kültürel değerlerini benimseyip, koruyup, bunları geliştirmek için çalışacağıma; insan haklarına ve anayasanın temel ilkelerine dayanan milli, demokratik, laik bir hukuk devleti olan Türkiye Cumhuriyeti'ne karşı görev ve sorumluluklarımı bilerek, bunları davranış halinde göstereceğime namusum ve şerefim üzerine yemin ederim."
Sevdiklerimden ve sevenlerimden ayrıldığım o gece, bizi ayıranlardan teker teker intikamımızı almak için ettim o gün o yemini.
Şerefim ve namusum üzerine.
Allah şahidim olsun ki adalet elbet tecelli edecek.
Adaleti ben sağlayacağım.
Ve ben adaleti sağladığımda herkese inat, abimi de bulacağım.
Sevdiklerime de kavuşacağım.
21.06.2022
Tuana Batırsoy
Başlama tarihlerinizi bırakabilirsiniz 🌼
Selamün Aleyküm bacımlar 🙋🏻♀️
Ben gelduuummmm.
Çok heyecanlıyım varya öyle böyle değil.
Size bol bol ağlayacağımız, bir yandan güleceğimiz ve bolca yüreğimizin hop edeceği heyecanlı bir kurguyla geldiiiimmm.
Umarım beklediğinize değecek ve severek okuyabileceğiniz bir kurgu olur.
Giriş bölümüyle alakalı düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz.
Beni takip ederseniz bildirimlerden hemencecik haberdar olabilirsiniz. Şöyle bırakıveriyorum adımı takip etme işi sizde amanbetuana
Haydiiinnn selametlee.
Sizi seviyoreeeeee. Çokça öpüldünüz ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA YAZGI
General Fiction"Bordo bereli cesur bir askerin ve adalet savaşçısı bir savcının öyküsü..." Doğdukları andan beri her anları birlikte geçip, büyüyen Vuslat Hilal ile Alparslan Kerim'in yolları, Vuslat Hilal'in babasının şehit düşmesinin ardından annesi ve abisiyle...