Miért van az, hogy amikor az utcára megyek egy teljesen hétköznapi ruhában, táskával és netán mellettem sétál az egyik osztálytársam akkor miért néz meg majdnem miden élőlény?
Komolyan mondom nagyon zavaró egy dolog... Télen vagy nyáron teljesen mindegy mikor, de mindig van ami miatt megnéznek engem az utcán. Hogy mi ennek az oka?Ha rá jöttél akkor kérlek kommentbe írd meg, hogy felvilágosodjak! 🙏🏻
Bárkivel akivel megyek az utcán legyen az anyum, az egyik osztálytársam, vagy csak simán tolom magam mellett a kerékpárt még is mindenki kéztetés érez arra hogy megnézzen engem. Ha fel van kötve a hajad akkor azért néznek meg, ha sapka van rajtad akkor azért, ha le van engedve a hajad, ha göndör, ha egyenes, ha piros kabátban vagy, ha feketében akkor is megnéznek. Mikor elérsz egy mellék utcában ahol nincs akkora mozgás akkor egy pillanatra megnyugszol, majd megpillantasz egy újabb emberi alakot.
Sóhajtva mondasz le arról, hogy itt legalább nem fognak megnézni... Ilyenkor magadban elmondasz néhány olyasmit, hogy nem vagy látványosság, meg nem kell ennyire megnézni engem, nézzél más valakit, de ne engem! Miért nem tudnak más időpontban és másik univerzumban meglesni mást? És a többi ilyen szépség...
Mikor haza érsz megállsz a kapuban, és körbe nézel, hogy megbizonyosodj arról, hogy tényleg nincs-e az utcán olyan lélek aki esetleg kétlábon jár. Mielőtt bemennél a kapun a kis kedvenced ott ül a másik oldalán arra várva, hogy a nyakadba ugorhasson. Mikor nyugtáztad, hogy csak a szomszédban lévő 4K kamera macska figyel egy kisebb mosollyal az arcodon belépsz a kertbe és mit sem törődve a mai eseményekkel bezárod a kaput. Persze ilyenkor még mindig kattog az agyad, hogy vajon mi miatt is nézhetett meg az a sok kétlábon járó homosapiens. Végül egy kávé vagy tea mellett megrántod a vállad és lélekben felkészülsz a másnapra.Írjátok meg milyen példákkal hozzak még ilyen részt!
YOU ARE READING
Napjaim rövid storykkal hintve
Non-FictionEz a kis szösszenet a minden napjaimba enged bepillantást. Itt a saját gondolatommal lesznek fűszerezve a történetek. A könyvben megtalálható majd néhány recept amit a családdal nagyon szeretünk vagy pedig néhány fárasztó vicc is vegyülni fog. Termé...