Karácsonyi kicsumicsu

3 0 0
                                    

Eljött a december, minden ember lázban ég hogy kinek mit is kéne venni ajándékba, a nagy bevásárlások és kisebb köjálos takarítások. Igaz hogy nincs évek óta fehér karácsonyunk, de helyette van sár és lucsok. A karácsony és a szenteste közeledtével minden ember bolonddá válik, elnézést kérek a kivételektől! De nézzük meg az elmúlt 4 hetet, a karácsonyfa bódék és a kirakatokban a karácsonyi díszletek és az áruházakban a Black Friday-el vetekedhető akciónak csúfolt árak meghozzák a zagyvaság gyümölcsét. Mindenki kapkodja a fejét hogy mi legyen, hogy legyen. Szentestére így is úgy is elfog valami maradni, legyen az egy zacskó fűszer, vagy egy kisebb ajándék eldugása, vagy a bolt bezárása az orrunk előtt.

Nos mivel már úgy is elmúlt az ünnep így bátran kijelenthetem hogy az elmúlt karácsonyom igazi rémálom volt. De kezdjük ezt is a legelején, mint makdnem minden történetet.

December 22 csütörtök
Reggel 8:30
Már a várost járjuk a családdal hogy mindenkinek meglegyen az ajándéka, mindenhol bolondok háza és éhezők viadala van... Délután 1 óra magasságában fáradtan roskadtunk le a bejárati ajtó oltalma mögött nyakig felpakolva. Mivel sehol nem kaptunk csomagoló papírt így este még kimentünk a Tescoba hogy megnézzük ott van-e olyan ami kedvünkre lenne, hála istennek volt, ott gyorsan bevásároltuk azokat amik kellettek, egy kisebb fénykardos összecsapás közben háborút ibdítottam anyum ellen aki nevetne vissza csápolt a csomagoló papírkarddal. Igen az áruház kellős közepén ilyesmiket szoktunk csinálni, de úgy vagyunk vele hogy aki szeret nem bánja aki szalad nem látja 😂 Mikor haza estünk fáradtan neki álltunk takarítani pakolni és másnapra ebédet készíteni.

December 23 péntek
Reggel 8:11-kor megszólalt az ébresztőm, kezdésnek egy kávéval indítottuk a napot majd jött a többi őrület. A reggeli kávé szerűséget valamikor délután 5-kor tudtam befejezni mert a nap folyamán újfent elmentünk vásárolni, utána kisebb nagyobb bajlódással kigobóztuk a műfenyő össze kötözött ágait, majd a szoba kellős közepén szépen elegyengettük. Közben a manó falut is felépítettük néha néha beégettük a mézes kalácsot, valamint a sült csirket is. Ajándék csomagolásról ne is beszéljünk....

December 24 szombat
Reggel 6 órakor anyum mint a dúvad feltépi a szobám tolóajtaját, ágyban kihortam a szívinfarktust 😂 elkezd velem hisztizni hogy a karácsonyfa még csupasz és hogy egy fél adag mézes besült és hogy az ajándékok meg nincsenek becsomagolva meg még hiányzik ez az amaz.... 🤦🏼‍♀️ Kelek, rohanok vele ide oda amoda emide. Délben megérkezik a megrendelt tál amire nagyon vártunk már, ott volt egy óra ebéd szünet, aztán a kapkodás a sietség tovább folytatódott...
-Nézzünk karácsonyi filmet! - mondja anyum miközben a tálról elcsen még egy sült krumplit.
-Nézzünk... - mondja tesóm nagy lelkesen, megfogom a távirányítókat és megkérdem mit szeretnének nézni, kár kérdezni mert úgy is veszekedés lesz belőle és lássatok csodát nem tévedtem most sem. Anyum az egyik nagyon régi karácsonyi filmet szerette volna megnézni, de a tesóm meg a legújabbat. Ezen ment a vita egy ideig óráig amikor is eszembe jutott hogy nálam vannak a támadók. Elindítottam az első olyan filmet amit nem is régi de nem is új, hirtelen csend és gyilkos tekintetek suhogása tört az atmoszférába, a kellemetlen helyzetet nyugalommal uraltam és leültem az ágy kellős közepére. Végül csak tetszett mindenkinek a nyamvadt film és utána megajándékoztuk egymást egy kis apróssággal.

December 25 vasárnap
Délelőtt kisebb csomag szakadásokkal de útnak indultunk Pestnek hogy a család többi tagjával is megüljük az ünnepet. Anyum csendben tűrte ahogy a nagynéném és a nagybátyám vitatkozik valamin, majd a papám is beszállt a vitába, én egész idő alatt a kedvenc unokaöcsémmel ostromoltuk a bűn rossz bejglit miközben a műsort néztük. Ajándékozás előtt 3 perccel anyum is beszállt a vitába meg a mamám is... A négy unoka vagyis unokaöcsém, unokahúgom a húgom és én bejglivel a szánk szélén neztük a mozit a ket kisebbik lány kommentárkodott míg én az unokaöcsémmel videóra vettük. Kész komédia keletkezett, aztán ahogy meghallottam hogy az én nevem is belekerül a szóbeszédbe én sem hagyhattam magam. Végül ajándékozás helyett széllyel veszekedtük magunkat... 😅🤦🏼‍♀️

Azt hiszem jobban nem is kell bemutatnom a családomat😅 nekem ilyen furák jutottak de ez van  ezt kell szeretni, vagy ha nem szeretni akkor két választásom van: vagy megszokok vagy megszökök.

Napjaim rövid storykkal hintveWhere stories live. Discover now