A szerelem kelepcéjében

3 0 0
                                    

Mint a születésnap ez a dolog is eljön az emberek életében, ha nem is évente, de bizonyos időszakaszokban igen is előfordul. Szerintem a szerelem olyan mint egy jól elkészített kávé, ha a kávé jól van elkészítve akkor van, hogy az ember több ideig képes lassan kortyolni hogy minden egyes cseppjét kiélvezze, viszont ha a cukor mennyiség nem a legmegfelelőbb akkor az ember minél hamarabb túl akar esni az ízén, gyorsan lehúzza és megy is tovább. Ezzel ellentétben egy jó kávét képes órákig inni, még akkor ha szalad a ház vagy a gyerekek éppen ölik egymást. A szerelem is ilyen, ha meg van a megfelelő ember akivel képes vagy úgy eltölteni az időt, hogy egy perc csend is kellemesen telik vele akkor azzal az emberrel nagyon sokáig virágzó a kapcsolatod, nem csak órákig szereted hallani a hangját ahogy becézget vagy ahogy mesél neked arról, hogy milyen is volt a napja, képes vagy évekig hallgatni, ha pedig össze is vesztek képesek vagytok megbeszélni a dolgokat úgy mint a felnőttek. Viszont ha a kapcsolat magában keserű és mérgező akkor lehettek akár meddig ha nem úgy telnek a percek mint ahogy kellene, gondolj a kávéra! Ha kevés a cukor benne vagy a tej akkor mit teszel? Teszel bele cukrot és tejet. De mi van akkor ha több cukrot teszel bele a kávédba? Megiszod és jó is volt? Nem hiszem hogy tömény cukorra vágysz hanem egy kellemes ízre ami finoman csiklandozza az ízlelőbimbóidat. A gondolat nagyon jól hangzik, de vajon a szerelemben is az édesebbre vágysz vagy a pont kellemesre ami érzékien kényeztet kívül belül? A válásztás a ti kezetekben van, nekem is meg van a válssztáshoz a jogom, mert szabad akarattal rendelkezek, ahogy ti is!
Jól jegyezzétek meg, minden szerelem az életben okkal történik, amiből tanulni és fejlődni kell, még akkor is ha az volt életed legfájdalmasabb szakítása vagy életed legboldogabb pillanatait élted meg azzal a személlyel akkor és ott. Egyszer egy ember nekem azt mondta, a szeretethez emlékek kellenek legyenek jók vagy netán rosszak! A szeretetet nem lehet pénzen megvenni vagy esetleg kicsalni a szívedből, a szeretet egy olyan erős és pozitív erő ami a mai világban a mostani embereknek nem sokat számít, holott mindenki ennek hiányától szenved.
Tényleg megakarod magad fosztani a boldogságtól csak azért mert reggel elrontottad a kávedat? Állj fel és menj tovább addig emddig a másik személy ugyan ezt a boldogságot nem érzi melletted, mert ez az igazi szerelem. Az ember életében több szerelem is van, de abból csak 2 vagy 3 az igazi, azt tudom csak mondani, hogy keress addig ameddig teheted és gyűjtsetek emlékeket, hogy legyen miről mesélni és beszélni, sírni és nevetni, újra és újra nosztalhiába esni.

Találd meg életed nagy szerelmét és merjetek élni!

Napjaim rövid storykkal hintveWhere stories live. Discover now