2010-es pizza rendelésem telefonon:
Életem első pizza rendelése nagyon stresszes volt, saccra 10 éves lehettem. Mondtam anyumnak, hogy én szeretném megrendelni a pizzát, mert én még nem csináltam ilyet valamikor meg kéne tanulnom. Anyummal lelkesen össze írtuk hogy milyet kérjek. A lista valahogy úgy nézett ki, hogy: 1 darab 45 cm-es Húsimádó pizza, 1 darab 22 cm-es Sonkás kukoricás pizza és 1 db 32 cm-es Shéf kedvence pizza. Néhány évvel ezelőtt volt mini pizza ami a 22 cm-es volt. Nagynak hittem magam és felhívtam a pizzériát, a túl végen egy kedves kis csaj szólalt meg, én pedig bele csaptam a közepébe az egésznek, de még hogy... Lassan tagolva mondtam neki hogy szeretnék egy ilyen, egy olyan meg egy amolyan pizzát, utána megkérdezte hogy házhoz szállítással kérem-e mondtam neki hogy igen. Ebben legalább biztos voltam, ezek után elkérte a telefonszámot amin értesíteni tud minket a futár. Na igen szende kis lelkemmel azt mondtam hogy az a szám amin most hívlak. Nagy nehezen meglelte a telefonszámot, ugye akkor még nem tudtam hogy ez a régi spirál zsinóros telefon van bent nekik céges telefonként... Hál istennek a mai modern világban be tudtak szerezni egy olyan készüléket ami kimutatja a számot. A vonal másik végén ülő csaj megkérdezte hogy ez az első hogy pizzát rendelek? Mondtam neki hebegve habogva hogy igen, azt mondta hogy ne idegeskedjek nem kell megijedni a kérdéseitől. Mondtam neki hogy rendben van, utolsónak elkérte a lakcímet ahova hozni kell majd a pizzát majd tényleg utolsó kérdésként megkérdezte hogy kéz pénz vagy kártyával lesz-e, na ez volt az a kérdés amikor azt mondtam neki hogy várjon egy kicsit megkérdezem anyukámat.
Mindenki megnyugodhat a pizzák épségben megérkeztek és még méret eltérés sem volt! Szóval igen az első pizza rendelésem az valami tragédia volt,főleg hogy anyum mindig ezzel szívja a vérem ha tudja hogy este pizza lesz a vacsi.
2023-as pizza rendelésem telefonon:
-Pizza vacsira? - kérdem majd nézem az étlapot. - Vesuvió vagy Rocco pizza? Vagy legyen felesben?
-Mindegy amihez kedved van de ha lehet akkor ne úgy rendeld meg mint a legelsőt! - mondja anyum
-Bezzeg ezt megjegyzed de azt már nem amit az előbb kérdeztem akkor legyen egy feles meg egy Pipi azt le vagytok tudva... - forgatom meg a szemeimet.
-Igen tessék Rocco! - szólal meg a túlvégen egy hang
-Szia szeretnék egy normál Pipit és egy felesbe Vesuviót és Roccot. Az ajándék üdítő legyen egy Pepsi és egy multivitamin. Házhoz kérném, mondom a címet: vattacukor utca 11/2. Telefonszámom: 70-xyz-xoxo. - mondom el az adatokat és igényeimet.
-Rendben kb 1 óra és ott a pizza.
-Köszi további szép napot szia. - teszem le a telefont és fordulok vissza anyumhoz.
Szerintem a két rendelés között van különbség. Az elsőnél azt sem tudtam hogy esznek-e engem vagy isznak, nagyon izgultam csak hebegtem habogtam azt sem tudtam elmondani rendesen hogy ki vagyok vagy hogy hol lakok, de hál istennek ez a szörnyű megalázás 13 évvel ezelőtt volt azóta teljesen szépen tudok rendelni... Vagyis amikor haláli biztos vagyok a címekben.
YOU ARE READING
Napjaim rövid storykkal hintve
Non-FictionEz a kis szösszenet a minden napjaimba enged bepillantást. Itt a saját gondolatommal lesznek fűszerezve a történetek. A könyvben megtalálható majd néhány recept amit a családdal nagyon szeretünk vagy pedig néhány fárasztó vicc is vegyülni fog. Termé...