Mikor egyedül vagy, vagy éppen anyud megkért, hogy csinálj valamit ebédre ami nem a pizza rendelés hanem valami főtt étel amit neked kell a két kezed által össze kotyvasztani... Senkit nem akarok megbántani aki nem tud főzni, de higyjétek el, hogy vannak benne bonyodalmak még számomra is aki él hal a főzésért. Kezdjük is egy egyszerű ételellel a rántott hússal, köretnek jöhet mellé sült krumpli és cézár saláta öntetes saláta. Most nagyon jól hangzik az elképzelés, de nézzük a végeredményhez vezető bonyodalmas utat! 😉
Először nézzük meg a fejben lejátszódó esemény sorozatot:
Kedves nézőim! Ma egy nagyon nagy gyerek kedvenc ételt fogok elkészíteni ami nem más mint a rántott hús sültkrumplival, de hogy a felnőtteknek ne legyen túl száraz az étek mellé egy cézársaláta öntetes salátát csinálok. Na kezdjünk is bele! Mint látjátok már mindent előpakoltam hozzá. Az első lépésben a húst felszabdalom szeletekre, utána pedig panírba forgatom, gyertek mutatom hogyan kell! Ha a panírozással készen vagyunk jöhet a krumpli pucolás és a darabolás. Ezt követően a fritőz Laci barátom lesz a továbbiakban az én segédem. Megetetem olajjal és utána pedig mehet a sütés. A húsokat aranybarnára, barnára sülesztjük utána egy tálba beletesszük. A krumplit a sülés után egy tálba tesszük majd leszórom sültkrumpli fűszerrel. Ezt a terméket bármelyik boltban meg lehet szerezni. A saláta össze állítása következik. A zöldségeket feldarabolom és mélyebb tálba teszem és egy kanál segítségével össze kavarom. A saláta öntetetet pedig most nem házilag fogom elkészíteni, hanem egy por segítségével egy kis natur joghurttal össze kotyvasztom és lehet is tálalni!
És akkor nézzük meg mi is történik valójában egy külsős szemszögből:
Húsaprítás > panírozás > krumpli pucolás > darabolás > fritőz feltöltése > hús sütése > krumpli sütése > saláta feldarabolása és bénázása > saláta öntet kotyvasztászt > leülsz és eszel.
DU LIEST GERADE
Napjaim rövid storykkal hintve
SachbücherEz a kis szösszenet a minden napjaimba enged bepillantást. Itt a saját gondolatommal lesznek fűszerezve a történetek. A könyvben megtalálható majd néhány recept amit a családdal nagyon szeretünk vagy pedig néhány fárasztó vicc is vegyülni fog. Termé...