10-16 évesek:
Az ebédlőben ülve néztem ahogy a chrusom egy mekis menüt eszik. Zörög a telefonom, felnyitom az előlapot és látom hogy egy nagyon offos fiú próbálozik egyből skippelem és újra a cchrusom nézem...
17-25 évesek:
Az iskolai ebédlőben figyelem azt a fiút aki annyira tetszik nekem, éppen egy mekis menünek megfelelő adag ételt fogyaszt. Megrezzent a telefonom, a kódot felnyitva megjelenik egy üzenet attól a sráctól aki sokat próbálkozik nálam, az üzenetet fére húzva túl lépek rajta, majd újra a kiszemeltemet nézem...
26-40 évesek:
A Mysticword-i gimnázium étkezdéjében figyelem árgus szemekkel ahogy a számomra fontos fiú könnyedén bekap egy falat sült krumplit, majd egyet harap a hamburgernek megfelelő étel szerűségből. Ebből a látványból a telefonom csippanása ráz vissza oda ahol eredetileg vagyok. A telefont előhalászva feloldom a képernyő zárat, majd az értesítések között megnézem ki keresett, meglátom annak a fiúnak a nevét aki naponta többször is a kedvemben szeretne járni. Az üzenet elolvasása után a készüléket az oldalsó gomb segítségével inaktívvá teszem és leteszem a tálcám mellé, körbe kémlelek és újra megakad a szemem azon aki év eleje óta elrabolta piciny törékeny szívem, elkószának a gondolataim abba az irányba milyen lehet azoknak a barna göndör tincseknek az érintése, vagy milyen lehet csókot lehelni puhának tűnő rózsaszínes ajkaira...
Első sorban mindenkitől bocsánatot szeretnék kérni amiért ez a rész valamilyen szinten sérti a társadalmi normákat vagy esetleg bántónak találja ezt a fejezetet! Sajnos a napokban észre vettem hogy nagyon sok fiatal művész lélek vagy velem, esetleg nálam idősebb írótársaim úgy kezelik a Wattpadot hogy néha komplett kézi szótár kell az új és felfoghatatlan dolgokhoz, de remélem senkit nem bántok meg ezzel a résszel. Szeretem a történeteket olvasni amit ide feltöltenek az ugyanolyan kreatív gondolkodású polgártársaim, valamint szeretnék köszönetet mondani sok komédiákkal megfűszerezett sztoriknak.
BINABASA MO ANG
Napjaim rövid storykkal hintve
Non-FictionEz a kis szösszenet a minden napjaimba enged bepillantást. Itt a saját gondolatommal lesznek fűszerezve a történetek. A könyvben megtalálható majd néhány recept amit a családdal nagyon szeretünk vagy pedig néhány fárasztó vicc is vegyülni fog. Termé...