Irodalom órán legalább egyszer mindenki megkapja ezt a kérdést, hogy melyik a jobb? A könyv vagy a film, de nézzük a jó oldalát! Mindig lesznek olyan érvek amik a könyv mellett és a film ellen fog menni, ahogy fordítva is. A mai társadalom igen csak előnyben részesíti a megfilmesített 720-as vagy az 1080-as pixelben kiadott könyvek alapján megírt képkockákat amik mozognak vagyis a filmeket. Jó magam nem állok egyiknek az oldalára sem mert mind a kettőt ugyanúgy szeretem. A könyvekben nagyon szeretem hogy a főhösünknek a gondolataiba bele láthatunk, meg a részletes leírást is imádom, ez alapján egyes filmekhez tökéletes színészi karaktereket tudnak találni. Meg hát ugye addig ameddig a könyvnek van egy jellegzetes illata amit szerintem minden könyvmoly nagyon szeret, addig a filmben a színek és a látvány van előnyben. A filmben a szereplők egészen átszellemülnek a karakter alapformájához és azért valljuk be nem egy média portálon lehet azt olvasni, hogy Xy szinészünk a sajátos módján oldotta meg a pontponty filmben a karaktere megbotlását, vagy esetleg néhány jelenet a színfalak mögött készülve lettek a legeslegjobbak amiket kisebb nehézségekkel de bele tudják úgy vágni a filmben, hogy észre se vedd, hogy a színészek nem a zöld vagy a kék háttér előtt vannak, hanem körbe vannak vágva és valamilyen úton módon a film vászonra kerültek. A társadalomban mindenkinek nagyon gazdag a mimikája és valljuk be addig ameddig a könyvben annyit olvasunk hogy "mélyen elpirult egy szemöldök rángás mellett" addig a filmben egy egész arc árulkodik arról, hogy milyen érzések is kavarognak a drága szereplőnkben. Néha egy-egy pillanat egy-egy mozdulat elég ahhoz, hogy megmondjuk igen ezt nehéz lehetett alakítani.
A filmekben a színek a megjelenés a szereposztás a jelmezek és a kiejtésen van a hangsúly, de egy könyvvel ellentétben csak monoton olvasásnak tűnik, mind amellett egy idő után unalmassá is válhat hogy semmi izgalmas nem történink de ahhoz hogy képben legyél a sztoryval ahhoz elkell olvasnod azt az Xy oldalt, de a filmben nem így van ott a nagyon unalmas részeket kihagyják vagy szimplán megcsinálják de úgy hogy néhány másodperc alatt átlépjenek rajta. A filmiparnak nem éri meg se pénzben se befektetésként a színészek felé hogy egy halál unalmas fejezetre ami miatt egy újonnan megjelenő film hírnevét és nézettségét a sárga földbe tiporná. Viszont a könyvben sajnos végig kell szenvedni azokat a kínos oldalakat vagy jobb esetben azt a néhány mondatot.
Szóval ha választanod kéne melyik mellett érvelj akkor az mellett dönts, amelyik a szívedhez közelebb van, én soha nem tudtam választani aztán mind a kettőt kifejtettem, végül a tanárom egyiket sem fogadta el.
De tudd be annak ha így jársz te is hogy nem mindenki a te szemeddel látja a világot ami jó mert mindenkinek mások a nézetei minden téren.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Napjaim rövid storykkal hintve
Kurgu OlmayanEz a kis szösszenet a minden napjaimba enged bepillantást. Itt a saját gondolatommal lesznek fűszerezve a történetek. A könyvben megtalálható majd néhány recept amit a családdal nagyon szeretünk vagy pedig néhány fárasztó vicc is vegyülni fog. Termé...