Egy Wattpad story megszületése

7 0 0
                                    

Telefon, tablet, laptop vagy gép? Teljesen mindegy, mert addig ameddig nem nyitod meg a Wattpadot addig meg van az ihlet, aztán amikor oda érsz, hogy írj egy részt valahogy elszáll az ihlet és az ötelt. Ilyenkor jön a nézelődünk egy sort, ez kb néhány percig tart utána eszedbe jut egy vagy netán három mondat, de rá jössz hogy sehogyan sem követik egymást. Össze zavarodsz. Újra a légyszart kezded el nézni a plafonon. Semmi ötlet. Kicsit telózol, felnézel a közösségi médiára hátha van ott valami értelemes dolog amiről lehetne egy kicsit írni. De legnagyobb sajnálatodra órákig pörgeted a magán életed, de az ihlet súlyosan elhagyott. Átmész a másik szobába ott elkezded nézegetni a benti növényeket, vagy csak leülsz egy ülő alkalmatosságra.
Sóhajtva nézed tovább a messengeren a többiek vicces vagy életkedvre derítő üzeneteiket. Kordul a gyomrod. Feleszmélsz, hogy éhes vagy, tehát kimész a konyhába és csinálsz egy gyors kaját amit szinte azonnal bekebelezel. Újra elkap az ihlet, gyorsan leveted papírral ceruzára. A ceruza hegye kitörik elő kapsz egy tollat ameddig az ötlet még az agyadban van. Csak erre az egy gondolatra gondolsz, de olyan erősen, hogy emiatt a kezedben lévő tollal nem azt írod amit kéne. Mikor vissza olvasod rájössz, hogy valami mást írtál le. Kisebb szidalom után vissza kullogsz a szobádba és újra megnyitod a Wattpadot. Mély lélegzet után elkezdesz egy olyan storyt amiről halvány lila gőzöd sincs, nem mintha sötét lila lenne, de mindegy. Írod és csak írod, mert úgy érzed ezt most egy érdekes rész lett. Közben a messenger újra megpittyen, félre dobod az irományod és válaszolsz a haverodnak aki a matek leckével zargat. Egy szemforgatás mellett megosztod vele a hiányos tudásod amit egy like jellel díjjaz, te már kétszer felrobbantál az idegről, mert nem erre a reakcióra vártál. Messzire eltetted a telefonod, hogy ne zavarjon az írásban. Rá pillantasz az órára ami 23:30-at mutat. Elmented az eddigi irományodat, majd egy gyors tusolás után nyugodni térsz. De ekkor eszedbe jut, hogy a telefonod nem raktad fel töltőre és a laptopot sem kapcsoltad ki... Mikor végre elmész aludni, már számoltál bárányokat is hogy hamarabb elaludj, de inkább csak elfordultál a telefondtól, hogy ne is zavarjon. Amikor a tested már alaszik, de az agyad még zakatol eszedbe jut az elnyomott ihlet. Kipattannak a szemeid és idegesen elalszol. Azzal a tudattal, hogy majd másnap reggel addig ameddig a szürke állományodban van a gondolat meg a terv azt gyorsan legépeled. Reggel mikor felkelsz csalódottan emlékszel vissza a hajnali kettes álmodra amire egyáltalán nem is emlékszel.
Mind ezek után dühtől fűtve félre dobod napokra a Wattpad csodálatos világát...

Napjaim rövid storykkal hintveWhere stories live. Discover now