✔40✔Kavuşma

320 26 2
                                    

Taehyung'a vuran güneş beni onun gözlerine daldırmıştı.Parlayan o gözlere daha fazla bakmadan kendisinin kafasına vurdum.

"Aptal!"dedim ve üzerinden çekildim.Sonra koşa koşa yukarı çıktım ve odama doğru yürümeye başladım.

Taehyung'a havuzun ordan aşağıya bakarken keyfi yerindeydi ve gülümsüyordu."Suna bak."dedim içimden.

Odama gidip uyudum biraz.

Taehyung ise düşüncelere dalmıştı.MinJi'nin bu hallerini özlemişti.Utangaç ve tatlı hallerini ve sanki doğru yolda ilerliyordu.

Ama bu sefer onu kazanırsa hiçbirşey eskisi gibi olmayacaktı.Onu dünyanın en mutlu insanı yapacaktıYerinden kalktıktan sonra odasına çıkıp içindeki kelebeklerle uyumaya başladı.

...

Gözlerimi açtım yavaşça saate baktığımda 12 ye geliyordu.Odamin pederdesinden denizin manzarasını seyrediyordum.
Muhteşemdi.

Üzerime uzun bol bir krem rengi pantolon ve azıcık göbeğini gösteren yarım beyaz kazak giyindim.

Saçlarımı kahkullerini yandan indirip at kuyruğu yaptım.Hafif bir makyaj yapıp aşağıya indim.Ben odamdan çıkarken Taehyung'ta çıkmıştı.

Hemen arkamı döndüm ve asansöre doğru yürüdüm."MinJi."dedi.Haayy MinJi'ne.

"Evet ne var."dedim sert bir tonla.Benim bu tavrımı gördükten sonra birşey diyecekken sustu.

"Asansörü bana tut diyecektim."dedi kesin bunu değil başka birşey söyleyecekti. Kendisine çatık kaşlarımla baktım.

Asansör gelince ikimiz de bindik ve aşağıya doğru inerken,"Özür dilerim."dedi.Asansör durdu ve önden çıktı gitti.

"Iyi de ne için?"diye sesli düşündüm.
Bizimkiler kahvaltıları hazırlamışlardı bile aferin onlara şimdi kim kalkacak alacak tabağına yemek koyacak.

Taehyung'a baktım bana bakarken gözlerini kaçırıyordu.Ben de gittim dibine oturdum.Sessizce konuştum."Ne için?"
dedim.

Anlamamış olacak ki,"Su."dedi.Masadaki peçeteyle yarım saniye bakıştım.Aniden gelen gülme krizi ile bu komik duruma güldüm.

Masadakiler bana bakıyordu.Tekrar sustum ve Taehyung'a döndüm gülerek,"Salak ne içiyon demedim ne için?"dedim.

"Ne ne için?"dedi.

"Babanın ki Taehyung."deyince herkes bize baktı.Sonra tebessüm ettiler.

"Lan sen kıtmısın özür diledin yha.O ne için?"dedim.Haa dedi ağzının kenarında bal kalmıştı.

Refleksle bir peçete alıp dudağının kenarını silerken masadan bir 'ooo'sesi geldi.Minik yeğenim 'oley oley oley,'derken  kahkaha attık

"Oğlum o şimdi değil onu akşam yaparız.Maç izlerken"dedi.

Bu deliler yüzünden silemedim çocuğun ağzını."Şuranda bal var."dedim.Ve dudağının kenarına dokundum.Birden gözlerini kapattı.

"Tamam mı"dedi.Kendisine bakıp başımı salladım.Nee o kızarmıştı.Aşk ne demek iyi bilirim bu öyle bir kızarıklık.

Kendisine döndüm."Ee ne için özür diledin."dedim.Bir yandan da salatalık yiyordu."Sabah ki olan için birden seni çektim ya istemeyerek oldu hem biz arkadaşız sen demiştin."dedi.

Kaşlarımı yukarı kaldırıp kendisine baktım.Önümdeki kahvaltımın son lokmayı aldım."Ama tam arkadaş sayılmayız ya bence."dedim kendisine niye dedim.

Derin bir oh çeker gibi bana baktı.Sonra etraftakilere döndü."Ben bugün otelden gidiyorum."dedi.

Kaşlarımı çattım.

BAD HUSBAND √KİM TAEHYUNG √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin