Jungkook elinde ağlaya ağlaya taşıdığı kızı o kadar hızlı götürüyordu ki acilin içerisine doğru hasta bakıcılar hemen doktor ve hemşireye haber verdiler.
Dizlerinin üzerine çökmüş MinJi'ye bakıyordu.
"Beni bırakmayacağına s-söz ve-vermiştin MinJi sözünü tut beni yalnız bırak-ma lütfe-n"dedi ve saçlarını okşadı.
Kızın gözlerinden hala yaş geliyordu gözleri kapalı olduğu halde.Doktor hemen MinJi'ye müdahale etti.
Elini sımsıkı tutuyordu Jungkook." Derhal bir röntgen falan çekilsin ve hastaneye yatış işlemleri başlatılsın."dedi.
"Beyefendi sizde evinize giden ve ona kıyafet getirin." dedi hasta bakıcı.Başımı eğdim ve aklıma aniden Taehyung geldi.
Çok hızlı koşa koşa arabaya bindim.Jimin ve ben vardık."Çabuk Taehyung iti neredeyse beni oraya götür Jimin."dedi.
Jimin,"Sıranı başkası aldı Jungkook diğerleri Taehyung'un yanında ve baya iyi dövmüşler"dedi.
"HAYIR!O ŞEREFSİZİ DOĞDUĞU YERE GERİ SOKMAZSAM BENDE JUNGKOOK DEĞİLİM!" dedi ve elini arabanın göğsüne vurdu.
Bir kaç gömlek düğmesi açtı.
Jimin,"Bana bak sakin ol bende şuanda onu ölesiye geberteceğim tamam mı sakin git ki rahat döv."dedi.
"OLAMAAM!OLAMAM KARDEŞİM TAEHYUNG MU ÖLDÜRDÜ BELLİ DEĞİL!ESKİ SEVGİLİMDEN ÇOCUK YAPMIŞ YA BENİM DOKUNMAYA BİLE KIYAMADIĞIM BİR AMDA BENİ TERKEDİP GİDEN SEVGİLİMDEN YAPMIŞ." dedi.
Jimin birden ani fren yaptı."Ne?!Yu-Jin ile mi?"dedi.
"Evet Bas Şu Gaza da İte Kemik Verelim" dedi.Jungkook arabanın camına parmağıyla vurmaya başladı.Çok sinirli idi.
O kadar çok sinirliydi ki sinirden camı bile patlatabilirdi ve bu sinirle Jimin'le bile dedikodu yapmıştı.
Arabadan indi ve karşısında Taehyung'u gördü.Dudağı ve kaşı patlamıştı.Tepkisiz duruyordu.Kendisine sinirle baktı uzaktan Jungkook.
Hızlı adımlarla koştu ve Taehyung'un suratına bir tane tekme atmıştı.Taehyung'u yakalarından tuttu ve yumruk attı.
"Bana bak köpek!Artık yanında biz yokuz tamam mı lan hiçkimse yok.Şerefsizin çocuğu seni.LAN NE İSTEDİN KIZDAN NE NEE!" dedi ve yere yumruk attı.
Ardı ardına yumruk atmaya başladı.Ayağa kalktı ve tekmeledi.Taehyung karnını tutmaya başladı.
"SAYENDE KIZ ÖLÜYOR İŞTE.HASTAHANEDE SÜRÜNECEK NEDEN?TAEHYUNG BEY ÇOLUĞUYLA ÇOCUĞUYLA RAHAT KEYİF YAPSIN DA MİNJİ ÖLSÜN DE BAŞKASINDA HAYAT BULSUN DİYE." dedi.
Taehyung öksürdükten sonra konuştu."Ben Min-Ji'yi seviyorum hala.Yu-Jin'i değil hem be- "demeden sözünü tekme ile kesti Jungkook.
"Lan adamlık bir kişiyi sevmekle olur kızın gözü senden başka kimseyi görmedi lan görmedi.Niye sana hala aşık diye biz seni bulmasaydık kız korkudan bayılacaktı." dedi ve Jungkook'un gözleri doldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD HUSBAND √KİM TAEHYUNG √
FanficHayatta iki kör tanıyorum; -Senden başkasını görmeyen ben, -Beni göremeyen sen! Bana verdiğin tüm acılar senin canını daha da acıtacak!Yaşattığını yaşaman dileğiyle.. "Cehennemine Hoşgeldin" Tabii ya anlamalıydım. Başlangıç:7.07.18 Bitiş:18.03.22 [...