✔16✔4 O'Clok

4K 291 239
                                    

Oy verin öyle başlayın yorum yapmayı unutmayın!

2022 yilindan geldim jzjzk
Yeni kitabım J.K Holding kitabıma bakarmısınız gençler.

MinJi,
Kapıyı tıklattım.Zile bastım Taehyung ve arkadaşlarından kurtulmuşmuydum yani ama Jungkook benin presim.Bana onca şeyi yaparken onu resmen Taehyung yüzünden bırakıp gitmiştim.

"Oh MinJi sen nasıl yani?" dedi.

Ayağı sakat olan MinHyuk'a baktım.Yüzünde de birkaç dikiş izi vardı.Zor zamanımda yanımda olan kişi benim yanımda diye benim yüzümden bu hale düşmüştü.

"Ben Taehyung ile boşandım." dedim.

Minhyuk,"Peki ya abin ona ne oldu?" dedi.

"İçeri almayacaksan gideyim." dedim.

Bana bakıp güldü."Gel gel!"dedi.İçeriye girdim ve oturdum bütün herşeyi kendisine anlattıktan sonra acıktığımı hissettim.

"Dolapta yemek var mı?"dedim.Bana bakıp güldü." Hayır yok ama istersen bir yerlere gidebiliriz."dedi.

"Mükemmel olur hadi gidelim." dedim.

Taehyung,

Yeni evi daha çok sevmiştim.Hem manzarası güzeldi hemde havuzu büyüktü.Hamakta sallanırken birden yanıma Jimin ve Jungkook geldi

"Ne basımda dikiliyorsunuz siz bakim?Bir dakika ben bu haince sırıtışı biliyorum." dedim.

İkisi Taehyung'u hızlıca sallayıp havuza doğru fırlattılar.

"Ulan ibneler şimdi yedim sizi" dedim.
Jimin bebek gibi çığlık atıyordu devreye hyung line girdi hepsine hain pusu kurup çeşmeyi açtım.

Hepsini ıslattım.Hepsi kahkaha ile gülerken birden öksürmem tuttu.Hem öksürüp hem gülüyordum.

"Yahu sıkılmadınız mı bu evden?" dedi Jin.

"Ben sevdim evde bana karşı boş değil." dedim.

Jimin,"Dışarıda yemek mi yesek çok oldu gitmiyoruz."dedi.

"Hem boşanmayı da kutlarız." dedi RM.

Taehyung,"Boşanmayı kutlarız derken kimin açısından benim açımdan mı Minji açısınıdan mı?Ben kurtulduğum için mutlu değilim."dedim.

Jungkook,"Ne saçmalıyon sen?"dedi.

"Sadece tam 6 ay olmuş ve ben ilk defa evde bu kadar uzun kalan kız gördüm bazıları tek gecelikti ama bu baya aylık" deyip güldü.

"Yani şuanda sen Minji ve yattığın kızları karşılaştırdın mı bana mı öyle geldi?" dedi Jungkook.

Sinirle bana baktı.

"Üstü kapalı anlattım yanlış şey çıkardın demek istediğim son zamanlar da ona alışmıştım." dedim.

Üyeler şaşırmıştı ama normal değil miydi zaten alışmam.

"Hadi üzerinizi giyinin oradan da bara geçeriz." dedim

Ayağa kalkıp kendimi banyoya attım. Saçlarıma ve yüzüme baktım aynı yüzden sıkılmıştım artık bad boy imajı vermek istemiyordum kimseye.

Beni değiştirmişti ama değiştirip gitmişti.

Elime traj makinesini aldım ve saçımı düzgün bir şekilde kestim şuanda dünya yakışıklılar listesini kasıp kavurabilirdim.

BAD HUSBAND √KİM TAEHYUNG √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin