Oy: 30
Fazla mı nedeni aşağıda yazıyor şimdilik oy ver ve oku!Gözlerimi açtığımda klasik bir şekilde hastahane odasında gördüklerim ilk önce tavanda bir ışık daha sonra tüpten damlayan serum ve beyaz duvarlar..
Gözlerimi tekrar açıp kapatmamla düşen gözyaşlarım terkar yaşadıklarımı aklıma getiriyordu.Çaresiz miyim?Fazlasıyla!
Kendime ve çocuklarına zarar veren bir anneydim.Doğmamış bir bebeğe zarar veren anne!Bunun bütün sebebi ise Taehyung'un bana yaptıkları hala kendime hayret ediyorum
Ben ona nasıl aşık oldum nasıl hala aşık olabilirdim bunca şeyi yapmasına rağmen. Aklıma birden Jungkook geldi. Belki bu süreçte en çok yıkılan o olmuştu. Çünkü o beni ölen kardeşi gibi görüyordu.
Tertemiz,saf,narin ama ben onu bırakıp gidiyordum az kalsın.Ona verdiğim sözü tutamayacaktım bunun sebebi kim?
Yine,KİM TAEHYUNG!
İçeriye giren doktorla birlikte gözlerimden yaşalr aktı ne olur ne olur düşündüğüm şey olmasın?diye geçirdim içimden..
"Günaydın Kim MinJi Hanım,kendinize neden bunu çektiriyorsunuz hala anlamış değilim?Hala hamile olduğunuzun farkında değil misiniz?Bebeğinize ne oldu biliyor musunuz?" dedi
Gözlerimden akan yaşlar boğazıma doğru iz çıkartırken,"Öl-öldü mü?"dedim.
"Ölmedi ama bebeğiniz epeyce kaymış suyu ise her geçen gün azalıyor ve sizi kürtaj yapmamız için bu sebep bile yeterli bebeğinizi aldırmak isityor musunuz?"dedi
"Ben buna şuan karar vermek is-istemiyorum" dedikten sonra doktor çıktı.
İçeriye Jungkook'un dalmasıyla bana doğru gelip sımsıkı sarılması bir oldu ve hıçkıra hıçkıra ağlıyordu hepsi benim yüzümden onun ağlaması benim yüzümden lanet olsun!
Beni yanaklarımdan tuttu ve gözyaşlarımı sildi." Hepsi be-benim yüzümden *hık* ne-ne olur ağ-ağlama k-kendimi kötü his- hissediyorum"deyip yine ağladım.
Aradan bir yarım saat sonra Jıngkook ile ben tam kendime gelmiştim ve kapı açıldı tahmin edin karşımda kim var?
Shin SeGi!
Yanıma yine yüzsüz bir şekilde gelirken bana sarıldı.Ona karşı tepkim aşırı derecede büyüktü sadece ben bu tepkiyi dilime dökecek güçte miydim bilmiyorum?
"İyimisin?" dedi.Bu hala benim yüzüme nasıl bakıyor?!Ona yorgun bakışlarımı gönderip gözlerimden akan yaşları serbest bıraktım.
Hayattan bezmişçesine konuşurken,"Sen bana ne olduğunu biliyor musun?"dedi.
"Bilmiyorum ama hastahaneye kaldırıldığını duydum" dedi.
"Sen benim hayatımı kararttın sen benim geleceğime taş koydun sen herşeyin suçlususun ben senin yüzünden ölüyordum senin ayıbını biraz olsun kapatayım derken bebeğime zarar verdim."dedim.
Bana tepkisizce baktı.Daha sonra yine ekledim."Sana artık ihtiyacım yok benim yeni abim de kardeşimde var şimdi defol git."dedim.
"Ben böyle ols-" demeye kalmadan, "Kes sesini senin yalanlarını dinlemekten bıktım ben. Senin yüzünden herşey ben senin yüzünden bu hayatı yaşıyorum senin yaptığın pislik yüzünden neden ben ya bari bana iyi kardeş olamadın her zaman hayalini kurduğun dayılık rolünü iyi oyna!" dedim.
Yine bana bakıp gözyaşı akıttı.Neden herkes böyle bana bakıp ağlıyor ki neden bir şey söylemiyorlar,
Sonraki gün,
Jungkook,"Hayır ben bu adamı hala çözemedim.Ne demek artık karımı dışarıya götürmeyeceksin?Gitmeyeceksin!"dedi.Zaten hala bitkin bir şekildeydim.Taehyun'u sevmeme rağmen ondan artık midem bulanıyor.
Birden zil çalınca Jungkook kapıyı açtı."Alacağın kimse yok şimdi defol!"dedi.
"Senide alıyorum içerdekini de!" dedi.
"Ben geliyorsam MinJi'nin gelmesine gerek yok." dedi.
"Of amma ta tava yaptın ha " dedi.
Tartışmalrına izin vermeyip Taehyung'un yüzüne bile bakmadan ayakkabılarımı giyindim ve evimize doğru giderken Jungkook içeriye girdikten sonra üyeler kendisine sarılmaya başladı.
Ama kendisi bütün üyeleri engelliyordu. Bütün üyeler bana sinir doku bakışlar gönderdiği sırada konuşmaya başladım.
"Jungkook ben misafir odasındayım" dedim.
"Misafir odası derken," dedi Taehyung.
"Misafir odası demek" deyip yukarıya doğru çıktım.İlk önce yatak odasına girip üzerini değiştirecekken hep başka kadınların eşyaları bulunan yerde hiç eşya yoktu.
Ama içerisi hep kadın parfümü kokuyordu.Kadınlar ile yatılmış o yatakta yatmak midemi bulandırıyordu.Gerçekten midem bulandıktan sonra hemen lavaboya gidip kustum.
Yeniden kan gelmişti.Ama zaten bunun olması da normaldi.Yüzümü yıkayıp üzerimde ki pantolon ve kazağı çıakrttım ve saçımı topuz yaptıktan sonra pijamamı giyindim.
Karnıma baktığımda henüz hiçbirşey yoktu. Karnım dümdüzdü eşyaları kirli sepetine attım.Misafir odasına geçip uyudum.
••
Midem bulanmaya başladı yine hemen yattığım yerden kalkıp su içmeye aşağıya iniyordum.Aklıma her defasında Taehyung'un üzerime düşüşü ve attığım çığlıklar geliyordu.Gözlerimden yaşlar akarken kimse görmesin diye silip mutfağa geçtim. Midem bulanıyor diye su içecektim.Mutfağa girdiğimde sadece Taehyung vardı.
Kendisi bana bakarken ben ise solgun ve bitkin bir şekilde dolaptan bardak alacakken ekimi kaldırmamla yumurtalıklarım ağırdı ve bir inilti çıkardım.
Taehyung bana hala salak gibi bakarken, "Al işte rahat dur biraz." dedi. Yine cevap vermeyecektim kendi kendine konuşsun.
Kendisi de kahve yapıyordu kendine bende bardağı alıp su doldurduktan sonra içtim ve karnımı tutarak yürürken ağrı girdi.Yine!
Kapıdan çıkacakken beni elimden tutup hızlıca mutfağa geri çekti ve kapıyı kilitledi.
"Seninle konuşuyorum bana cevap ver." dedi.Ama ne yazıkki elimden ağlamaktan başka birşey gelmiyordu. Beni duvara doğru sıkuştırırken,"Ağlama artık sadece cevap ver."dedi.
"Peki madem vermiyorsun" dedi ve karnıma doğru hamle yapacakken birden yere çöktüm."Yapma ne olur yapma artık."derken sesim kısılıyordu.
"Zaten zarar vermeyecektim." dedi.
"Zarar vermediğin için bu haldeyim zaten değil mi?" dedikten sonra ,"gözlerime bak!"dedi.
Kin dolu bir ifade ile ona baktım. "Benden neden sakladın hamile olduğunu hm?" dedi.
"Çünkü sana güvenmedim hala da güvenmiyorum hiçbir zamanda güvenmeyeceğim yoksa sen beni düşünmediğin gibi evladını da düşünmezsin." dedim.
"Jungkook sana hiç anlatmadı mı benim en sevdiğim şey çocuk diye." dedi.
"İşte sorun şu ki sen sadece bebek ve çocuk seversin onları doğuran kişiler senin umurunda bile olmaz " dedi.
"Bak sinirlendirme beni!" dedikten sonra konuşmama devam ettim."Bebeğime zarar gelmesini istemiyorum ama bana zarar vermene izin vereceğim.Bebeğimin her geçen gün ölüme yaklaşmasına senin yüzünden izin veremem artık benden önce veya sonra yattığın kadınlardan yaparsın çocuklarını"dedim.
Gözyaşlarım teker teker akarken tuttuğu bileğimde bir sızı bileğimi kestiğim yerden tutmuştu."Bak işte tam da bundan bahsediyorum bana zarar verirken için acımıyor ama bana verdiğin o zarar bebeğimin canını acıtıyor ve onu tehlikeye atıyorsun?"dedim.
Midem onu görünce daha çok bulanmıştı ve orayı terk edip kusmaya gittim.
Oy;30
Olmasının sebebi ise 100 kişi görüyor ve neden 25 kişi oy veriyor sebep bu
Neys,oy verin ki yb hemen gelsin beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD HUSBAND √KİM TAEHYUNG √
FanficHayatta iki kör tanıyorum; -Senden başkasını görmeyen ben, -Beni göremeyen sen! Bana verdiğin tüm acılar senin canını daha da acıtacak!Yaşattığını yaşaman dileğiyle.. "Cehennemine Hoşgeldin" Tabii ya anlamalıydım. Başlangıç:7.07.18 Bitiş:18.03.22 [...