Bir hafta sonra,
Hastahaneye gittiğim gün bütün üyeler telaşlanmış bir şekilde beni hastaneye götürmüş.Ama maalesef sadece ben öyle zannetmişim.Çünkü Jungkook ve beni hastahane'nin girişine bırakmışlar sadece ve davetiyesini benim yüzümden bitirmiş olan Min Hyuk'un evden çıktığını öğrenmişlerdi.Daha sonra ise onun evine gitmişlerdi ve daha sonrasını bilmiyordum.
Jungkook tüm üyelere çok sinirlenmiş ve hatta artık onlarla birlikte eskisi gibi olmayacağını söylemiş.Ben Jungkook'a çok üzülüyordum ama!
Benim durumum ise şuanda iyi eğer biraz daha geç kalınsaymış bileğimi kesebilirlermiş Ama bir daha olursa kesinlikle kesilirmiş ve ben bunun olmaması için ne yapmalıyım?Yapmam için sebeplerim var artık,
Kim Taehyung!
Jungkook ben hastahaneden çıktığımdan beri yanıma gelmemişti bende odamdan çıkmamıştım. Aşağıdan gelen bağrışma seslerinden stres olurken dikiş atılan yerler daha çok sızlıyordu.
Ayriyeten midem de çok bulanıyordu.Belki hiçbirşey yemiyordum diye hemen aşağıya indim.
Taehyung hizmetçilerle kavga etmiş onalrı kovuyordu.Bütün üyeler ise hizmetçilerle dalga geçip gülüşüyordu.
Aptallar!
Yorgun ve bitkin halimle üyelerin önünden geçerken birden birisi dikiş atılan yere sert bir şekilde bastırdı.
Aniden gelen acı ile çığlığı basıp ağlamaya başladım kimdi bu?
Park Jimin!
"Jungkook'a ne yaptın?" dedi bana doğru direkt pardon?
"Ne diyorsun sen gerizekalı Jungkook sizin yüzünüzden burada değil şuan!Bunun suçlusuda sizsiniz sakın inkar etmeyin!" dedim.
Taehyung uzaktan bana bakıyordu.Çok ciddi bir şekilde hemde çok korkutucu,
Jungkook konusundan sonra böyle olmuştu. Bakışlarını yerden indirip yine bana baktı.
Taehyung,"Seni küçük orus** yalan söyleme o bizi bırkacak kadar henüz büyümedi!"dedi.Üzerime doğru geldikten sonra oda yarama daha sert bastırdı.Acı ile çığlık atıp bir yandan ağlarken,
"Hepinizin gözü dönmüş biliyormusunuz?O çok büyük biri bence sadece siz onun gözünde bir toz parçası kadar olan değerinizi yitirdiniz!" dedi.
Taehyung bana sert bir tokat attıktan sonra dengemi sağlayamadım ve düştüm.
Yarama baktığımda dikiş olan yerden feci bir şekilde kan geliyordu ağrolarımın arasından dillerini sıkarak konuştum. "Taehyung öyle bir acı öyle bir kayıp yaşa ki benim çekktiğimi sende çek a o.çları"dim.
"Senin yaşadığını ben yaşamam sana yaşattırırım sadece " dedi.
Gözyaşlarımı sildikten sonra dikişimden gelen kanı durdurmak için kendime pansuman yaptım azda olsa bir işe yaramıştı.Tek kol olsa da idare ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD HUSBAND √KİM TAEHYUNG √
FanficHayatta iki kör tanıyorum; -Senden başkasını görmeyen ben, -Beni göremeyen sen! Bana verdiğin tüm acılar senin canını daha da acıtacak!Yaşattığını yaşaman dileğiyle.. "Cehennemine Hoşgeldin" Tabii ya anlamalıydım. Başlangıç:7.07.18 Bitiş:18.03.22 [...