✔11✔Nereye küçük prens

4.8K 307 322
                                    

Okumadan önce oy verisen çok sevinirim çingucum oy seviyesi birazcık daha yükseldi lütfen Summer Jeon Jungkook kitabını okuyun çünkü sizin in yazıldı ayrıca Before Dawn'a oy gerekiyor.

Okumaya başla!Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın.

Medya feels🔥

Kendimi boşluğa bıraktıktan sonra kuş misali uçuyor gibiydim.Sanki özgürlüğe bir an önce kavuşmuş gibi..

Birden birisi beni tutup yakalamıştı.Bu kişi Taehyung'tu.Gözlerimi açmak istemiyordum kapalı kalsın öldüğümü hissedeyim beni sevenlerin yanına gideyim ama yok işte..

Sevmediğim insan beni yanlız bırakmıyor. Birden bana sertçe bir tokat attı.Yanağım yana doğru çevrilirken gözyaşlarım tekrardan yerini almaya başladı.

Daha sonra diz çöktü ve beni kolumdan tutup,içeriye doğru götürdü. Telefonu çalıyordu.

"Siz onu bir hastahaneye götürün sonra geri evine götürün Jimin" dedi.

Kim bilir MinHyuk ne haldedir şimdi. Telefonu kapattıktan sonra bana doğru yaklaştı.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?Ha"diyerek bağırmaya ve beni sarsamaya başladı.Kollarını ittim.

"İşte bundan bu olaylardan kurtulmak istedim senden herşeyden asıl sen ne yapıyorsuun beni öldürmeye mi yaşatmaya mı çalışıyorsun ?" dedim.

Birden bana doğru yaklaştı ve yüzüme doğru geldi."Artık sana hata yapmama izin verme eğer sana hata yaparsam bana karşılık ver."dedi.

"Ne diyorsun sen?" dedim.

"Sen benim karımsın bana benzeyeceksin güçlü olacaksın tamam mı?" dedi ve nefesini üfledi.

Sinirden köprüyordum."NE KARISI YA NE KARISI BAŞKASININ ALTINDAYKEN BENİ KURTARMAYAN BİRİSİ BANA BUNU SÖYLEYEMEZ TAMAM MI?BEN NE YAŞADIM UFACIK BİR BİLGİN VAR MI O GECE NELER ÇEKTİM KENDİMİ YIRTANA KADAR ATTIĞIM O ÇIĞLIKLAR BUNUN HESABINI DA MI BEN ÖDEYECEĞİM KİM ÖDEYECEK!"diyerek bağırdım.

Bileğimi kavradıktan sonra çığlık attım."DOKUNMA BANA!"dedim ve yere çöküp ağlamaya başladım.

Kendisi yatağa oturmuş beni izlerken,"Böyle söyledikçe aklıma abinin kardeşime yaptıkları geliyor daha çok sinirleniyorum."dedi.

Boğazımda oluşan yumrular boğazımı acıtırken ayaklarına sarıldım."Bundan kurtulmam için ne yapmam gerekiyor söyle ne yapmam gerekiyor baksana şimdi bende kardeşinden farksızım"dedim.

"Kendini acındırmaktan vazgeç!" dedi.Ayağa kalktı ve sinirle saçını elinden geçirdi.Bana durgun durgun bakmaya başladı.

Bana durgun durgun bakmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BAD HUSBAND √KİM TAEHYUNG √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin