Hello!!Naberr
İçeriye giren kişiyle herkes şok olmuştu diğer üyeler ve benim yanımda oturan Jungkook hemen gidip kıza sarılmıştı.
Neden diye düşünürken kızın hamile olduğunu görmüştüm.
Birden kafama birşey dank etti yoksa bu Taehyung'un kardeşi miydi? Taehyung ile kardeşi sarıldıktan sonra kız yanıma geldi ve bana sorular sormaya başladı.
"Sen kimsin?" dedi.
"Ben MinJi." dedim kız bana gülümsedi.Tatlı bir kızdı birden elleri yüzümdeki morarıklıklara gidince yüzünü ekşitti.
"Sana bu şerefsizliği kim yaptı." dedi ve kardeşine döndü,"Ayrıca bu kız niye burada?"dedi.
Taehyung gülümsedi."O kız benim karım Youra ayrıca kendisinin yüzü biz onunla seyahat etmeyi çook sevdiğimiz için sakarlığı tuttu ve böyle oldu.
"Tabi cennet cehennem yolculuğu yapıyoruz." dedim Jungkook sırıttı diğer üyeler ise rahatsız olmuş gibiydi sözümden Taehyung ise bana sertçe bakıyordu.
Mutfağa doğru gidip bir su içecekken bardağa vurulmasıyla su içime dökülmüştü. Bardağı sinirden yere çarpmıştım.
Taehyung bu hareketine şaşırmıştı."Ne yaptığını sanıyorsun sen?"dedi ve bana baktı."Sessiz olan gerekiyor artık sana acı çektirsem de."dedi.
Daha demin kestiği elini tuttum ve yarasına bastırdım yüzünü hafif ekşitirken,"artık bana birşey yapman umrumda bile değil çünkü artık ben senin karın değilim başkası bana do-"diyecekken beni kendine doğru çekti.
Sımsıkı sarılmıştı hayatımda ilk defa bana bu kadar sıkı sarıldığını görmüştüm hatta ilk sarılmamızdı diyebilirim ama neden?derken..
Youra,"Hayırdır siz ne işler karıştırıyorsunuz?"dedi.
"Ah Youra karımla su savaşı oynuyorduk."dedi ve güldü benim başım diğer kısımda olduğu için Youra beni görmüyordu.
"Yemek hazır." dedi ve yeni işe alınan hizmetçinin yemeğini yemeye gitti.Ardından Taehyung,
"Bana bak sana kaç defa söyleyeceğim ben ulu orta yerde şu zıkkımı söyleme ben seni s*ktiklerini nereden bilebilirdim sonuçta senden nefret eden biriyim anlıyormusun?Daha bana Karılık yapamıyorken başkasının oldun işte hepsi o MinHyuk yüzünden bana söyleme!" dedi.
"İnan ki MinHyuk senden daha adam en azından yaptığı şeyin arkasında duruyor ama sen yaptığın şeyi başkasını suçlayarak söylüyorsun ah bu arada merak etme duygularımız karşılıklı." dedim.
Bileğinin kanadığını görmüştüm içim gitmişti ben başkasına zarar vermeye alışık birisi değilim sırf bunun vicdan azabıyla olabilirim.
Yüzünü eşkitip yarasına baktı ve hemen kendisine birşeyler yaptı daha sonra ise yemek yemeye gitmiştik.
Sandalyemi çekip yemeğe oturdum."Ee ben nerede kalıyorum"dedi çatalını salatayla batırırken aklıma birden misafir odasında benim kaldığım geldi.
"Misafir odasında kalacaksın!" dedi Jungkook ona gözlerimi büyüterek baktım.
Peki ya ben?
Birden midesi bulandı ve lavaboya gitti.Üyeler telaşlanırken aklıma kötü şeyler getirmemeye çalışıyordum.Öğürme sesleri buraya kadar geliyordu.
Ellerimi kulaklarıma koydum ve gözlerimin dolmasına izin vermemeye çalıştım Jungkook ellerimi tuttu diğerleri bana üzgün bakışlarla bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD HUSBAND √KİM TAEHYUNG √
FanficHayatta iki kör tanıyorum; -Senden başkasını görmeyen ben, -Beni göremeyen sen! Bana verdiğin tüm acılar senin canını daha da acıtacak!Yaşattığını yaşaman dileğiyle.. "Cehennemine Hoşgeldin" Tabii ya anlamalıydım. Başlangıç:7.07.18 Bitiş:18.03.22 [...