Jungkook karşısında gördüğü kadın ile bir kaç saniye transa girdikten sonra kendine geldi.Kapıyı sertçe kadının ve çocuğun üzerine kapatacakken kadın ayağını kapının köşesine engel olarak koydu.
Tekerlekli sandalyede MinJi geldi."Kim o?"
dedi.YuJin,"Benim ben YuJin!"dedi.Jungkook'a bakış attıktan sonra kapıyı açmasını söyledim."Aç kapıyı Jungkook."dedi.
"Açmayacağım.Bundan sonra kimsenin seni üzmesine izin vermeyeceğime söz verdim." dedi.
Kaşlarımı çattım.Kapıyı sertçe açtım."İçeriye girebilirsin."dedi MinJi.Kadın havalı ve dik duruşuyla çocuğunun elinden tutup içeriye girdi.
Jimin ve Hoseok,"Yu-Jin ?"dedi.
Jin,"Ne işin var senin burada kim almaya cesaret etti seni nasıl geldiysen öyle geri dön."dedi ve kolundan ittirdi.
MinJi,"Ben aldım içeriye Jin kim kiminle konuşmak istiyorsa konuşsun."dedi
YuJin,"Ben Jungkook ile konuşmaya geldim." dedi.
MinJi,
Taehyung bitti sıradaki Jungkook mu?Asla izin vermeyeceğim.
"Benden Jungkook'u alamazsın öncelikle şunu bil de şimdi ne söyleyeceksen bizim önümüzde söyle." dedim.
Kız bana gülerek baktı."Kızımı buradan uzaklaştırabilir misiniz?Babası hakkında konuşacağım şeyleri duymak istemez."dedi
Jungkook'a baktığımda sinirden ellerini yumruk yapmıştı.Kıza sinirle baktım.Yoongi ve NamJoon çocuğa kulaklık verdiler ve müzik dinlettiler.
Jungkook,"Ne söyleyeceksen söyle ve git buradan.Ayrıca Taehyung babası onu biliyoruz bastıra bastıra üzerinde durup meleğimin canını yakma"dedi.
YuJin,"Benim öyle bir amacım yok bir beni dinlermisiniz?"dedi.
"Jungkook-ah Taehyung o bizim seninle olan aşkımızı kıskandığı için beni kaçırdı.Ve benden zorla bu kız çocuğunu yaptı." dedi.
Bari biraz heyecanlı anlatsaydın.Hemen şaşıramıyorum artık!
Jungkook, "Ne malum senin de gönlünün olmadığı babası babası diye ortalıkta söyleyen sensin." dedi.
YuJin,"Yavrumun üzerine yemin ederim ki ben onu hiç sevmedim oda beni sevmedi ben sadece sana aşıktım yemin ederim ama o gece çok içmişti çaresizdim hemde çok."dedi ve gözlerinden yaş geldi.
Benim de gözlerim doldu."P-peki neden ayrılmadın ondan?"dedim.
Kız bana kızarık gözle baktı."Kaçtım.Ondan kaçtım herkesten annemin babamın yüzüne nasıl bakacaktım ki?Kimsenin bilmediği çok uzak yerlere gittim evladımla."dedi.
Jungkook'a baktı ve,"Bana bak bana hala ilk günkü gibi atıyor anlıyor musun? "dedi ve Jungkook'un elini kalbine koydu.
Jungkook,"Tamam söyleyeceklerin bu kadarsa git artık!"dedi.Ve kızın elini sertçe itti.
Kadın gözyaşlarını sildi ve çocuğunu alıp gidecekken seslendim." Taehyung ona söyle kendi cehennemin de yansın bitsin kül olsun."dedim.
Kadın buruk bir gülümseme ile,"Yanmıyor işte küllerinden yeniden doğuyor her seferinde. "dedi.
"Sen ona söyle." dedim ve kadın çocuğuyla gitti.
Jungkook yerde bir adet toka görmüştü.
Çilekli ve puantiyeli bir tokaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD HUSBAND √KİM TAEHYUNG √
FanficHayatta iki kör tanıyorum; -Senden başkasını görmeyen ben, -Beni göremeyen sen! Bana verdiğin tüm acılar senin canını daha da acıtacak!Yaşattığını yaşaman dileğiyle.. "Cehennemine Hoşgeldin" Tabii ya anlamalıydım. Başlangıç:7.07.18 Bitiş:18.03.22 [...