✔2✔Şans Meleği

6.8K 405 560
                                    

2022 yilindan geldim jzjzk
Yeni kitabım J.K Holding kitabıma bakarmısınız gençler.

!

1 hafta sonra,

En son bayıldığımda 12 tane çift göz görüp bayılmıştım meğerse Jungkook'tan 6 tane görmüşüm zaten Jungkook beni hemen eve götürüp iyileştirmişti.

Bütün üyeler ve ben oturmuştum Taehyung ise karşımda oturmuştu yüzüme bir kart fırlattı.Yüzüme gelmeden kartı tuttum.

"Bu ne? ne yapacağım ben bunu?" dedim.

"Diğerleri sizde geleceksiniz? Kang ailesinin varisi Kang Min Hyuk bugün holdinge babasının yerine geçecek bu da onun için kutlama ah sen seni herkes merak ediyor insan gibi giyin köle gibi giyinme rezil olmak istemiyorum." dedi.

Jungkook,"Kelebeğim hadi sana alışveriş yapmaya gidelim."dedi.

Bütün üyeler Jungkook'un söylediği şeye bakarken Taehyung dişlerini sıkarak konuştu."Jungkook anlıyorum kardeşini çok özlüyorsun ama bizim önümüzde şu kıza bunu söyleme "dedi.

Jungkook," Çok yanlış düşünüyorsun Taehyung o tam da benim kardeşime benziyor ama sen bunu anlamayacak kadar bencilleştin bu arada ona kız deme onu zorla elde ettin ve artık istemeden de olsa sen onu kadın yaptın."dedi.

Duyduğum şey ile şok geçirirken Jungkook'a gitmemizi söyledim."Böyle gitme üzerini değiştir güzel şeyler giyin"dedi.

"Tamam hemen geliyorum" dedim

Aşağıya indim herkes bana bakarken, Jimin,"Az biraz insana benzemişsin külkedisi"dedi.

Aşağıya indim herkes bana bakarken, Jimin,"Az biraz insana benzemişsin külkedisi"dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Şapka ve saç böyle değil giyim böyle)

Taehyung bana baktı. " Bu tip ne be sokak kadınlarının giyindiği gibi giyinmişsin kendini mi satacaksın yine?"dedi ve sonra herkes kahkaha attı.

Dayanamadım ve cevap verdim. "Ah tabi siz insan gibi görünen insan dışı varlıklar yüzünde gerçek bir insan gördüğünüzde böyle bir tepki veriyorsunuz değil mi?" dedim ve sonra arkamdan Yoongi'nin sözünü duydum.

"Biraz açılmaya başladı bu? Beynim error veriyor" dedi.

••

"Alışveriş yapmasak Jungkook birlikte gezelim seninle ne olur?" dedim.

"Tamam Kelebek hadi gezelim" dedi.

Önce lunaparka gidip eğlendik Jungkook'un gondolda korktuğunu hissetmiştim ve yanımızda oturan kızlar Jungkook'un çığlığına gülüyordu.

"Jungkook sus artık!" dedim ve kahkaha attım.

Gondol yavaşça durduktan sonra Jungkook ile birlikte kahve içmeye gittik onların her zamanki kafesine ve benim hep Tae ile göz göze geldiğim kafeydi.

BAD HUSBAND √KİM TAEHYUNG √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin