Bir kaç ay sonra,
Taehyung ve arkadaşları ile birlikte yeni bir davete gidiyordum.Bu davetten sonra herkes bara gidip eğlenecekti.
Üyelerin hepsi smokin giyinmişti.Jungkook ile araları nasıl mıydı? İşte arada sırada konuşuyorlardı.
Taehyung ile zaten konuşmuyorlardı ama Taehyung ve tayfasını da çapırıdkları için Jungkookun da gelmesi gerekiyordu.
Üyeler aşağıda oturup beklerken, kapım tıklatıldı.Jungkook"Hadi artık çık dışarıya ağaç olduk."dedi.
"Ne olacak ya en azından doğaya bir katkınız olur." dedim.
Jungkook, "Beni diğerleri ile mi karşılaştırıyorsun?" dedi galiba söylediğim alaycı sözü ciddiye almıştı.
"Ya kook ergen misin?Şuanda zamanı daha çok uzatıyorsun 10 dakika bekleyin" dedim.
Cevap vermeden aşağıya indi.
Elbiseyi giyindim bilerek böyle giyiniyordum sırf Taehyung'a inat sırf onun dikkatini çekip ona eziyet etmek için ah ama askıntılık eden olursa tabikide cevabını alır.
Saçlarım dalagalıydı ve makyaj yaptıktan sonra topuklu giyinip aşağıya indim.Üyelere bakmadan yavaşça inerken,Jungkook kaşlarını kaldırarak bana baktı.
Daha sonra hepsi ağzı açık şekilde baktı tabii Taehyung yoktu o arabada bekliyormuş. Jungkook,"Şimdi ben ergenim ya sana bakan birisi olursa kessem ne olur?"dedi.
"Daha pis bir ergen olursun" dedim.
Arabaya bindik Taehyung'a baktığımda gözleri kapalıydı.Bugün nedense benimle uğraşan kimse yoktu.Galiba hastaydı.
Neyse iyi?!
Jimin'in beni süzdüğünü farkettiğimde Jungkook'a fısıldadım."İstersen önce Jimin'e söyle"dedim.
Jungkook ona baktı ve öksürdü."Jimin önüne dönsene sen?"dedi.
Jimin,"Benim böyle bir şerefsziliği yapacağımı nasıl düşünürsün ben öyle şey yaparmıyım bakarmıyım hiç!"dedi.
Jin,"Bakarsın da yaparsın da sen bize kendini öğretme"dedi.
Tüm üyeler kahkaha attı.Daha sonra ise yolda giderken şarkı mırıldanmaya başladı Jungkook sesi o kadar güzeldi ki çok rahat geliyordu.
Aniden gözleri kapalı Taehyung şarkıya girdikten sonra hala gözleri kapalı şarkı söylemeye başladı.Jungkook onun söylediğini görünce sustu.
Sonra birden ben girince herkes susmaya başladı ve daha sonra ise Yoongi ani bir fren yaptı."Tanrım o neydi öyle birisi camlarımı çiziyor "dedikten sonra Jungkook kıs kıs gülmeye başladı.
Omzuna bir tane vurdum.Taehyung," En azından bu sesini duymamaktan iyiymiş seninle konuşmamam"dedi.
"Ya bana bak sen uyuyor musun?Uyanık mısın?Hem madem konuşmayacaksın bana laf atmazsan iyi edersin çünkü seninle aynı havayı aynı nefesi solumak istemiyorum." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD HUSBAND √KİM TAEHYUNG √
FanficHayatta iki kör tanıyorum; -Senden başkasını görmeyen ben, -Beni göremeyen sen! Bana verdiğin tüm acılar senin canını daha da acıtacak!Yaşattığını yaşaman dileğiyle.. "Cehennemine Hoşgeldin" Tabii ya anlamalıydım. Başlangıç:7.07.18 Bitiş:18.03.22 [...