*pov Klara*
Minęło 6 miesięcy odkąd Lucas mi się oświadczył i zostałam szefową naszej skromniej mafii, a 15 miesięcy odkąd jestem uznawana za zmarłą i dołączyłam do mafii,.
Na początku bałam się tego wszystkiego ale z czasem spodobało mi się to. Zaakceptowałam fakt że skoro już nasze losy już się spletły nie mogę tego zmienić, za bardzo go kocham.- Klara chodź szybciej, fryzjerka czeka.
- zawołała AnkaFaktycznie fryzjerska już czekała zeszłam na dół pominmy fakt że stała z pistoletem nad głową. I 4 bodyguardami . Zrobiła mi pięknego koczka. Gdy skoczyła dostała dużo gotówki za milczenie i wyszła.
A ja ubrałam się w suknie ślubną. Ojciec Lucasa sam ją wybrał, nie miałam wyboru musiałam się w nią wdziać.
Wyglądała tak:Nie najgorzej jak na suknię wybraną przez starego prycha. Ubrałam ją i zaczęłam dalsze przygotowania.
*Skip time*
Ceremonia już się zaczęła byli tam wszyscy ważni ludzie, jacyś chyba z korporacji nie wiem walić.
Ruszyłam w stronę outarza
Mój przyszły mąż już czekał
Wyglądał nie ziemsko przystojnie, mniej więcej tak:( Jestem jakaś pojebana i ryje z miny tego typa, sorry)
Czy ty Klaro Simson bierzesz sobię za męża Lucasa Browna? I przyrzekasz być z nim aż do śmierci? - wymamrotał przerażony spluwą ksiądz.( Nie wiem jak się piszę przysięgi sorry)
- Tak biorę i przysięgam
-Czy ty Lucasie Brown bierzesz sobię za żonę Klarę Simson? I przyrzekasz być z nią aż do śmierci?
- Tak biorę i przysięgam- powiedział po czym szepnął mi do ucha- Będę cię chronił moja księżniczko aż do zasraniej śmierci
- Możecie się po~ - nie było mu dane skoczyć bo już trwaliśmy w tym cudownym pocałunku, wszyscy bili brawo, ta chwila mogła trwać wiecznie.
Po ceremonii ślubnej każdy udał się do głównej bazy świętować . A my zaszylismy się w naszym domu nad rzeką. By pobyć sami i myśleć o naszej przyszłości i ile małych bąbelków chcielibyśmy mieć...
The end
.
.
.
.
.
.
.
Tak oto moi mili zakończyła się miłosna historia Klary i Lucasa. To także koniec tej książki ( zastanowiam się czy nie zorbic coś w stylu dzieci mafii ale idk) z góry zapraszam was do nowej którą zaczęłam pisać niedawno sądzę że jak na mnie jest naprawdę dobrze napisana tak więc odsyłam was do niej i mam nadzieję że się jeszcze zobaczymy Adios❤️Taki fun fakt zaczęłam pisać książkę w sobotę i kończę ją pisać w sobotę oczywiście wrzucę później ale cóż.
Ps. Tu macie tytuł tej nowej, papa❤️
CZYTASZ
Porwanie (Zakończone)
Novela Juvenil⚠️ Książka pisana gdy miałam małe doświadczenie pisarskie CRINGE⚠️ Młoda kobieta, dowiaduję się o zdradzie swojego mężczyzny, po czym w strasznych okolicznościach poznaje Jego i to on zmienia jej życie... ~ Jak ci się wstęp podoba zapraszam do przec...