0.3

2.7K 82 15
                                    

Okulun bahçesine girdiğim an büyük bir topluluk karşıladı beni. Kocaman limuzinin etrafında dizilmiş birbiriyle fısıldaşıyorlardı. İnsanların arasından geçip ne olduğuna bakınca kapı açıldı görevli tarafından. İçinden yakışıklı genç bir çocuk, ve bir kız çıktı. Çocukla göz göze gelince göz kırptı ve yakasındaki gözlüğünü taktı. Iyy zengin züppe.

Herkes 'oha', 'çok iyi' derken geçtim yanlarından. Hızlıca okula girdiğimde telefonum titredi.

0536**: Beğenmedin sanki?

Cemre: İğrenç.

Cemre: Sen okulda mısın ya?

0536**: Evet

Cemre: Umarım o çocuk sen değilsindir

Cemre: Direkt engellerim bak!

0536**: Hayır lan

0536**: Sırtım acıyo sınıfta oturuyom ben

0536**: O çocuk olacağıma yerdeki taş olayım daha iyi

Cemre: Sırtına noldu?

0536**: Açıkta kalmış

0536**: Sabaha kadar tutulmuş

0536**: Gelip krem sürsen ne güzel olurdu şimdi

Cemre: Geliyim

Cemre: Nerdesin?

0536**: Bunun için fazla erken

Cemre: Tamam

Cemre: O zaman kaçıncı sınıf olduğunu söyle

0536**: Ben tripliyim sana??

Cemre: Ya tanımadığım, kim olduğunu bilmediğim birinden trip yiyorum

Cemre: Ne kadar güzel!

Cemre: Kendim bulurum ben

Cemre: Sakın söyleyeyim deme

Cemre: İncilerin dökülür falan

0536**: Tamam söylemem

Cemre: Enayi

Sinirle kapattım telefonu. Ufacık bir şey sordum ya, ufacık bir şeyde sinir etmişti beni. Telefonu tekrar açtım engelleyip kapattım telefonu.

-Bu kişiyi engellediniz-

Her şeye hemen sinirlenen biriyim, bazen 1-2 dakikaya geçiyor bazen 1-2 gün geçse de hala sinirli oluyorum. Bu sanırım 1-2 dakikaya geçecek olan sinirlenmelerimden biriydi. İlerlerken müdür odasından 'kızım bakar mısın?' dedi içerden biri. İki adım geriye gidip odanın içine baktım eliyle gel gel yaptı. Ofladım, bu müdürün benimle alıp veremediği bir şey vardı. Offf!

Odaya girdim sahte bir gülümsemeyle. Elime kağıt tutuşturup masasına döndü ve diğer kağıtları karıştırmaya başladı. "Sen 12. sınıftın değil mi?" "Evet?" cümlemi bitirir bitirmez devam etti. "Hah! Çok güzel. Şimdi bunları tüm 12. sınıflara dağıtıyorsun, eğer fazlalık kalırsa bana getiriyorsun tamam mı?"

"Hocam-" dememe kalmadan beni itekleyerek çıkarmış kapıyı kapatmıştı. Ofladım. Neydi ya bu! Bu kadar kağıdı teker teker dağıtacak mıyım ben? Yavaş yavaş dağıtayım da ilk derse geç gireyim biraz. Zaten 6 dakika olmuştu ders başlayalı. Merdivenlerden ağır ağır çıkarken aklıma bir şey takıldı. Şu anonim çocuk var ya, beni seven, daha doğrusu sevdiğini söyleyen.. Beni sevdiğine göre benden küçük olamaz. Yani genelde sevgili olan insanlar erkek hep büyük olur kızdan. Zaten küçük olsa yazmazdı. Bu okulda da okuyorsa yüzde yüz 12. sınıftı. Ve şimdi gireceğim sınıfların birinde olup beni görecekti. Ben görsem bile tanımayacaktım çünkü, kim olduğunu bilmiyordum.. Süper!

Oflaya oflaya üst kata çıktım. 12/A'nın kapısını tıklatıp girdim. "Hocam bu kağıtları dağıtmam istendi." kafasını salladı. İlk sıradan başladım ağır ağır dağıtırken, diğer sıradan bir çocuk "Hadi lan dersimizi kaynatmaya mı geldin, dağıt dağıtıyorsan çabuk!" dedi. Sinirle ona döndüğümde kalktı ve elimdekinin bir kısmını alıp hızlı bir şekilde dağıtmaya başladı. Bugün ikinci oluyordu. Biri üzerime düşmekten son anda kurtulurken, diğeri sinir hücrelerimi harekete geçirmeye başlamıştı.

Yanına gidip sırtından, tişörtünü tutup kendime çevirdim ve elindeki kağıtları aldım. "Benim dağıtmam söylendi, eğer birilerine çok yardım etmek istiyorsan okuldan artırdığın onca çocuğun sebebinin kendin olduğunu söyleyebilirsin. Bu hem okuldakiler için hemde o kadar çocuk için güzel bir yardım olacak!" elindeki kağıtları sertçe çektiğimde çatık kaşlarıyla bakıyordu. "Tamam evladım, hadi dağıt şunları hemen, çık sonra." hocanın söylediğini kulak ardı yapıp ağır ağır dağıtmaya başladım.

Sınıftan gülerek uğultular yükselirken hoca susturdu onları. Elimdeki kağıdı son kişiye verirken sırada yatan çocuk kafasını kaldırdı. "Aaa..." dedim mırıldanarak. Ağaçtan düşen çocuktu bu.. Gülümsedi. Gamzesi oluşmuştu yanağında gülümseyince... Gamzesine gülümseyip gözlerine baktım. "Az önce sana mı bağırdı o orospu çocuğu?" gözlerimi devirdim. "Of boşver, gereksizin biri işte." Gözlerini o çocuğa döndürdüğünde "Görüşürüz.." diye mırıldandım. Gözlerini gözlerimde buluşturup "Görüşürüz.." dedi sessizce...

🫀🖤

Anonim | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin