1 ay sonra
Dirseğimi masaya koymuş elimle başımı tutarken sırayı karalıyordum. Tarih dersi neden vardı ki! Sıkıntıdan patlamak üzereydim gerçekten, iki derstir aralıksız konuşuyordu hoca! Kapı tıklatılınca kafamı kaldırıp baktım. Sınıfa giren Deniz'i görünce gözlerim şaşkınlıkla aralandı. "Hocam Cemre Solmaz'ı müdür çağırıyor." Hoca bana baktı. Sonrasında Deniz devam etti.
"Sanırım ailesi gelmiş çantasıyla gelmesini söylediler." Deniz'le göz göze geldiğimizde ensesini kaşıdı. Eşyalarımı toplarken hocanın bakışları ister istemez germişti beni. Çantamı omzuma taktım ve hocaya bakmadan "İyi dersler." deyip çıktım sınıftan.
Deniz kapıyı kapattığında karşımda sırıtan Berke'yi görünce şaşkınlıkla baktım ikisine de. "Gelin hadi." dedi Deniz Berke'nin elindeki çantasını alırken.
"Siz..." dedim şaşkınlıkla. "Evet biz arkadaşımızı doğum gününde okuldan kaçırıyoruz." Deniz elimi kavrayıp yangın merdivenine ilerlettiğinde Berke tam önümüzdeydi. Merdivenlerden indik, koşarak ilerlerken nöbetçi öğretmenin ya da boş dersi olan öğrencilerin bizi görmemesi için dua ediyordum. Arka bahçeye geldiğimizde Berke elindeki anahtarla kapıyı açmaya çalışıyordu.
"Anahtarı nereden buldunuz?" Deniz bana bakıp gülümsedi. "Çaldık..." dedi gözlerime bakarken. Kaşlarım havaya kalktığında arkadan nöbetçi öğretmen bağırdı. "Açtım!" dedi Berke dışarı çıkarken. Deniz bırakmadığı elimden çekiştirip çıkardı dışarı. Berke kapıyı kapatıp tekrar kilitleyince nöbetçi öğretmen bağırıyordu kapının arkasından.
Gülerek koşmaya başladığımızda özgürlüğüne kavuşmuş kuşlar gibi ilerliyorduk. Hala tuttuğu ve bırakmadığı ellerimize bakıp gülümsedim. Neredeyse 15-20 gündür görmüyordum onları. Ev işleri, boşanma, taşınma derken son konular da alıp başını götürmüştü. Aynı anda o kadar çok şey düşünüyordum ki bazen, bugün doğum günüm olduğunu bile unutmuştum. Gece 00.00'da Deniz, Berke, Özgür ve annem kutlasalar da balık hafızalı olduğum için nasıl olduysa unutmuştum.
Evet o kadınla yaşayacaktım, bu zamana kadar annemdi ve bu zamandan sonra da annem olarak kalacaktı. O adamla boşanmışlardı, boşanmış olmalarına rağmen eve gelip rahatsız ediyordu hala. Aldattığı kadınla yaşarken sarhoş bir şekilde gelip evin önünde şarkılar söylüyordu, kapıyı çalıyordu, özür diliyordu. Ama bunların bu saatten sonra gerçekten hiçbir anlamı yoktu. En azından benim için.
"Huh!" dedim nefes nefese adımlarımı yavaşlatırken. Onlar da benimle birlikte durup derin nefes alıp veriyorlardı. "Nereye gideceğiz?" dedim sırtımı duvara yaslarken. "Nereye gitmek istersiniz prenses?" Berke yandan yandan bakarken gülümsedim. "Şöför nereye götürürse." Berke güldü. "Arabada yer kalmamış, gideyim ben bari." Yüzümü buruşturarak Berke'ye baktığımda ikisi de bana bakmış sırıtıyorlardı.
🍄🤍
Akşama kadar deli gibi eğlenmiştik gerçekten. Hayatımda geçirdiğim en güzel günlerden biriydi. Berke ve Yaren gitmişlerdi yarım saat önce. Ve yarım saattir sahilde oturuyorduk. "9'da maçın yok mu?" Kafasını salladı. "Var." dedi gözlerini Deniz'den bana çevirerek. Gülümseyerek gözlerini kıstı "Sıkıldın mı benden?" Kırılmış gibi bakarken "Hayır." diyerek döndüm ona.
"Sıkılmadım, sıkılır mıyım hiç?" Omuzlarını silkti ve tekrardan gözlerini Deniz'e çevirdi. "Gidelim o zaman." Ayağa kalkacağı esnada oturttum onu. "Deniz." Sakladığı kafasını bana çevirdiğimde gözlerinin dolu olduğunu gördüm. Gözlerini silip burnunu çekti.
"Ya manyak!" Ona sarıldığımda sırtımı ve belimi sıkıca sarmıştı. "Söylediğin şeyden değil, sarılmak istediğim için gözlerimi doldurdum." Geri çekilip baktım ona. "Söyleseydin sarılırdım." Dizlerimin üzerinde dururken bacaklarımın üzerine oturdum. "Peki... Sarılmak istiyorum o zaman, sarılabilir miyiz?"
Kafamı sallayıp tekrar sarıldığımda kafasını boynuma yaslamış derince soluyordu. "Özledim..." dedi sessizce. Fazlasıyla sessiz söylemişti, düşüncelerini dışarıya sessizce bırakır gibi... Gülümseyip kapattım gözlerimi. Ben de özlemiştim, gerçekten çok özlemiştim... 15-20 gün ne onu görüyordum ne de Berke'yi. Sadece görüntülü konuşmayla, o da ne kadar etkili oluyorsa işte..
•
DİĞER Kİ BÖLÜMDE CEMRE ANONİMİ BULUCAAAKKKK 👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim | Texting
Teen Fiction"Evlensene benimle." Geri çekilip şaşkınca baktım ona. "Ne?" Kafasını salladı. "Evlen kızım benimle, çok seviyorum ben seni." Şaşkın şaşkın ona bakarken gülüyordum. "Ciddi misin sen?" Ellerimden tuttu. "Fazlasıyla..."