1.5

1.1K 42 22
                                    

Gece 04.56

Anonim Bey: Uyu artık

Cemre: Sesli mesaj
Az önce bir film izledim, kız sıkı sıkı sarıldı çocuğa. Çok güzel uyudular şu an canım birine sarılmak istiyor deli gibi. Sanırım sarılma hormonlarım harekete geçti, bana da biri sarılsın.

Anonim Bey: Ben sarılayım sıkı sıkı

Anonim Bey: Geleyim mi?

Cemre: Cam açık

Cemre: Kapıya inemem

Anonim Bey: Geliyorum bak

Cemre: Gelmeyeceğini ikimiz de biliyoruz

Cemre: Sus Özgür

Anonim Bey: Gel deseydin gelirdim.. 😐

Cemre: Gel

Anonim Bey: Ben dedikten sonra ne anlamı kaldı canım

Anonim Bey: Uyu.

Anonim Bey: Camı kapat sıkıca ört üzerini, üşüme.

Cemre: Tamam

Cemre: Teşekkür ederim bu arada

Cemre: Çikolatalar için

Anonim Bey: Teşekkür ederim bu arada
Teşekkür mü edersin?

Yazdığı şeyle yüzümde bir gülümseme oluştu. Ardından kıkırdama ve sessizce kahkahalar... Bu çocuk gerçekten karantina okuyucusuydu..

Cemre: İyi geceler :)

Anonim Bey: İyi geceler 🖤

-Bu kişiyi Özgür diye kaydettiniz-

🐙🌝

Okul formasının üzerine Deniz'in hırkasını giyip çantamı taktım omuzlarıma. Gerçekten dediği kadar sıcak tutuyordu. Sıcacıktı.. Merdivenlerden aşağıya inerken Merve'yi gördüm, girişteki aynadan saçlarını bağlıyordu. "Günaydın." dedi aynadan bana bakarken. "Günaydın." Ayakkabılarımı ayakkabılıktan alıp eğildim. "Ters tarafımızdan uyanmışız herhalde." Kafamı salladım. Ayakkabılarımı giyip ayağa kalktığımda annem gelip cebime kruvasan sıkıştırıp öptü yanaklarımdan. "Görüşürüz." El sallayıp çıktım evden. Bahçedeki kedilere el sallayıp kapıyı açtım ve ilerledim.

Uykum vardı, karnım açtı, üşüyordum, sıkılıyordum... Yapacak bir şey yoktu, her gün aynı saatte kalkıp okula gitmekten başka yapacağım bir şey yoktu. Cebimdekini çıkarıp paketini açtım. Diğer cebimdeki telefon titreyince cebimden çıkardım.

Özgür: Düşeceksin şimdi düzgün yürü

Cemre: Yol düz olsun ben niye düzgün yürüyorum?

Özgür: 🤦‍♀️

"Günaydın!" Kolunu omzuma atan kişiye kafamı çevirdiğimde Deniz gelmişti. "Gün aymadı, uyuyim ben." Kafamı omzuna yaslayıp gözlerimi kapattığımda yürüyorduk bir yandan da. "Geç yatmışız sanırım?" "Hıhı.." Gözlerim kapalı elimdekinden ısırık alıp Deniz'e uzattım. O da ısırınca gülmeye başladı. "Böyle mi yürüyeceğiz, açmayacak mısın gözlerini?" Kafamı kaldırıp ona baktığımda gülerek eğdi kafasını. Aklıma Özgür gelince gözümü ovuşturarak çektim kafamı. Özgür beni görebiliyordu, hatta şu anda arkamızda bile olabilirdi. Dönüp arkama baktığımda yaşlı dede ve 2-3 kedi köpekten başka biri yoktu. O da okula gidiyordu ve bizi böyle görmesi olmazdı, görmemesi gerekiyordu. Bir an uyku sersemi koymuştum kafamı. "Birini mi bekliyorsun?" Kafamla reddettim. "Benim bi kedim vardı da ona baktım buralarda mı diye."

Kafasını salladı. Birlikte okula giderken Berke'de yanımıza gelmişti. Okulun bahçesine girer girmez Mete gelmişti. Ofladım. O konuşmadan söze atıldım. "Yarın okul çıkışı şu ilerdeki parka gel orada çalıştırayım, tamam mı?" Gülümsedi. "Tamam, yarın beraber geçeriz." Umursamazca kafamı sallayıp ilerledim. Deniz ve Berke arkamdan gelince onlarca sorular sormuşlardı. "Ciddi ciddi o pezevenke ders anlatacaksın yani?" "Evet Berke!" Sinirle bağırdığımda tüm gözler bize dönmüştü. "Tamam bak, okuldaki beden hocası babamın yakın bir arkadaşı, konuşalım 1-2 ders odasında uyu sonra sakin kafayla konuşuruz, olur mu?" Kafamla reddettim. "Ben sakinim, istemiyorum." Deniz ofladı. "Uykulu uykulu ders mi dinleyeceksin?" "Ders dinleyeceğimi kim söyledi?" Tek kaşım havada Deniz'e bakarken çenesini kaşıyıp tekrar baktı bana.

"Peki... Ne yapalım o zaman? Koltukta uyumak mı, sırada uyumak mı?" Gözümü ovuşturarak ilerlerken merdivenlere basamadım, yüz üstü yere düşecekken Deniz tutmuştu. "Abi götür sen bunu uyusun Allah aşkına!" Uykulu gözlerle onlara baktım. Deniz sorar gözlerle bakıyordu. Kafamı salladım. "Ama tek başıma yatmam ben orada, biriniz benimle olun." "Deniz gelir seninle." Deniz Berke'nin dediğine kafa salladı. "Gelirim..."


SUAAAVEEEE

🥳🥳🥳🥳

Anonim | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin