En yakın arkadaşım Defne koşarak yanıma geldi.
"Mislina!"
Yanıma geldiğinde nefes nefeseydi.
"Ne oldu? Sakinleş. Kötü bit şey mi oldu?"
"Mis... Mislina."
"Kızım bir sakinleş. Anlat ne oldu?"
"Cenk ile Serkan'ın yanından geldim. Akşam klüpte kutlama varmış. Biz de gidelim n'olurr."
"Bu muydu? Allah'ım, Defne! Yüreğime indirdin. Tamam gideriz."Defne sevinçten yerinde duramadı. Yavaş yavaş zıpladı.
"Kimler olacak?"
"İşte Serkan, Cenk, sen ve ben. Cenk birilerini daha çağırırsa bilmiyorum."
"Ne kutlaması bu?"
"Kulübün açılışının 10. Yılı mı neymiş."
"Tamam gidelim. Niye bu kadar heyecanlısın anlamadım."Defne saçının tek tutamını eliyle kulağının arkasına attı. Yanakları hemen kızardı.
"Şey..."
"Defne! Anlat."
"Ya ben Cenk..."
"Oha ne?!??"Duyduğum şey ile hem ağzım sonuna kadar açıldı hem de güldüm.
"Ne, ne zaman? Nasıl? Neden şimdi öğreniyorum?"
"Yeni oldu çünkü."
"Hemen her şeyi anlatıyorsun."
"Dün akşam mesaj attı bana. İşte böyle böyle bir şey varmış. Serkan gelmiyor. Mislina'yı getirme bahanesi ile gelir. Sen Mislina'ya söylesen, sen de gelsen olur mu dedi. Ben de olur dedim. Oradan baya konuştuk. İşte geçen Mislina ile bir elbise almıştınız. Sana çok yakışmıştı. Onu giysene dedi. Ondan sonra tüm gece iltifatlar. En sonunda da iyi geceler abicim dedi."
"Oha ne? Abicim mi?"
"Evet. Ama bu akşam belki abiyi ortadan kaldırabiliriz. Lütfen Serkan abiye söyle gelsin. Seni de getirsin.
"Serkan abi beni bırakır gider ama hemen."
"Of kızım olay bu mu? Ayrıca Serkan abi hiç de seni o mekanda bırakıp gitmez."Defne'nin omuzuna yavaşça vurdum.
"Nereye çekmeye çalıştığını anladım. Sakın. Beraber büyüdük onunla."
"Aman ne fark ediyor? Aynı evde büyüyen kuzenler evleniyor sen bana neler diyorsun?"
"Aynı şey değil. Ayrıca o bana o şekilde bakmaz."
"Ya sen değil miydin geçen attığım fotoğrafa kızdı diyen."
"Abilik yapıyor işte."
"Yüce rabbim benim biricik , sevgili , canım arkadaşıma neden hiç zeka vermedin. Mislina kullan kafayı. Bu sadece abilik değil. Gösterene tekrar fotoğrafı."🤍 @daphneE3 , @serkangecilmez ve 734.213 kişi daha beğendi.
@mislinaayilz: Melekler ruhumu kaldırsın ve şeytanlar bedenimi eğlendirsin.
@daphneE3: Dünyanın en şanslı hatunuyum. Çünkü sana sahibim 🔥
@a123 Bu gece şeytanın olabilirim.
@qw1342 bu gece benimle ol ve seni melek ve şeytanların yanına göndereyim 😈
@serkangecilmez güzellik ❤️
@mislinaayilz @serkangecilmez'e yanıt olarak ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mislina +18
Romance"Serkan abi..." İşaret parmağını dudağıma götürdü. Diğer eliyle boynumu tuttu. Sıkmıyordu. Sadece tutuyordu. "Bana eğer bir kere daha abi dersen ağzını kapatmak için öpmek zorunda kalacağım." Nefesim içime kaçtı. Derin nefesler alıyorduk ikimizde...