Mislinanin ağzından
Serkan abi ile beraber gece kulübüne girdik. Etrafa biraz baktık ama kimseyi göremedik.
"Ben Defne'yi arayayım."
"Ben de Cenk'e bakayım."
"İkisi beraberdir zaten."
"Neden öyle düşünüyorsun ki?"Durumu nasıl toparlayacağımı düşündüm. Eskiden olsa şıp diye söylerdim. Ama ne o eski Serkan ne ben eski Mislina. Ondan daha yakın olduğum arkadaşımın sırrını ona veremem.
"Cenk abi Defne'ye haber vermiş partiyi. O söyledi bana da."
"Anladım."Telefonumu çıkarıp Defne'yi aradım. Hat bir kere çaldığı anda yanıma koşarak Defne geldi.
Üzerinde pemde kolları bileklerine doğru açılan bir bluz ve altına da beyaz fırfırlı kısa bir etek giymişti. Saçlarını da maşa yapmıştı. Kirpiklerine neon maskara vardı.
"Mislina!"
"Çok güzel olmuşsun."Bana sarıldı.
"Sen de öyle."
Beni bırakıp Serkan abiye baktı. Ona da sarıldı.
"Sen de mi geldin?"
"Ne yapayım? Bizim fareyi kuşlar yer diye geldim."Defne ve Serkan abi güldü. Ben de yarım ağızla güldüm.
Defne elimden tuttu.
"Hadi bu taraftan gidelim.. Cenk bizi orada bekliyor."
"Cenk mi?"
"Aman hızlı söyleyeyim diye öyle oldu."
"O da abiye nasip oldu demek."
"Mislina!"Misilleme yaptığımı anlamıştı. Ben çok eğlenmiştim. Serkan abi anladı mı bilmiyorum.
Serkan abi telefon çaldığı için arkamızdan geldi. Biz Cenk abilerin yanına gittik.
Cenk abi, Aylin abla, Serkan abinin kuzeni Mert ve tanımadığım bir kadın bir de erkek vardı.
Cenk abi bizi görünce ayağa kalktı.
Bana sarıldı.
"Hoş geldin."
"Hoş bulduk."Mert de ayağa kalktı.
"Vay be küçük Mislina'ya bak. Bilsem bu kadar güzel olacağını küçükken ayarlardım kendime."
"Hala şansını kaybetmedin."İkimizde güldük.
"Gel şuraya. Sıpa."
Ona da sarıldım. Aylin abla ile elimden geldiğince göz teması kurmamaya çalıştım.
Mert elini belime koydu.
"Gel diğerleri ile tanıştırayım seni. Aylin'i tanıyorsun zaten. Melek ve Baran."
"Memnun oldum."Melek ve Baran da geri karşılık verdiler. Mert anlatmaya devam etti.
"Melek fakülteden arkadaşım. Baran da ajanstan."
"Memnun oldum tekrardan."Cenk abi yanıma geldi.
"Serkan nerede?"
"Bilmem."
"Ne bilmem? Beraber gelmediniz mi?"Aylin ablaya baktım.
"Yo beraber geldik."
Tekrar Cenk abiye baktım.
"Telefon çaldı bizden ayrıldı."
"Anladım balım. Ben ona bakıp geleyim."Cenk abi yanımızdan ayrıldı. Ben Mert ve Defne'nin yanına oturdum. Defne'ye döndüm. Fısıldıyorduk.
"E anlatsana bir şeyler."
"Cenk ile beraber geldik. Beni aradı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mislina +18
Romance"Serkan abi..." İşaret parmağını dudağıma götürdü. Diğer eliyle boynumu tuttu. Sıkmıyordu. Sadece tutuyordu. "Bana eğer bir kere daha abi dersen ağzını kapatmak için öpmek zorunda kalacağım." Nefesim içime kaçtı. Derin nefesler alıyorduk ikimizde...