14

10.1K 197 25
                                    

Sabah uyandığımda her şey bir rüya gibiydi. Ancak kasıklarımdaki ağrı rüya olmadığının kanıtıydı.

Yataktan hemen kalkamadım. Dün akşamın ilerleyen saatlerini düşündüm.

Mert dışında her şey mükemmeldi. Aylin, Nesrin teyze ve babamdan destek alıp bizi ayırmaya çalışıyor aklı sıra.

Okul için hazırlandım. Babamla güzel bir kahvaltı yaptık. Okula gittim. Defne ile üstün körü konuştuk. Derslerin bitiminde beni almaya Serkan geldi.

Kapıya çıktığımda o da arabasından çıktı. Ona doğru gidip sarıldım. Beni derince kokladı. Ayrıca sıkı sıkı sarıldı.

"Nasılsın?"
"Seni gördüm ya çok iyiyim."
"Ağrın var mı?"
"Pek sayılmaz. Akşam carsaflari degistirme işlerini sana bıraktım biraz. Hallettin mi?"
"Evet. Ne yapmak istersin?"
"Yemek yemek! Çok açım."

Bana yaklaştı. Burnu burnuma değdi.

"Beni ye."
"Bir gören olacak."
"Olsun."
"Ne olsun? Babama daha söylemedik. Gözlerinde küçük düşerim."
"Peki peki."

Biraz uzaklaştı. Ben çantamı arabanın bagajına koyarken Aylin geldi. Serkan ile sohbet ettiler. Saçlarını bir rahat bırakamadı konuşurken. Gülüp eğleniyorlardı. Öfkeli bir şekilde yanlarına gittim.

"Ne konuşuyorsunuz?"

Aylin cevap verdi.

"Boş ver mislina. Yetişkin muhabbetleri."
"Senin yapıp benim yapmadığım hiçbir şey yoktur."

Serkan gülmemek için elini ağzına götürdü. Ne demeye çalıştığımı anlamıştı. Aylin de anlamış gibiydi ama emin değildim.

"Değişik, Mislina. Bu zamana kadar sevgili yapmadın. İlki ile de ikinci günden yatağa girmek sence biraz fazla amatörce değil mi? Tabii sevgili olma nedeni de etkili."
"Hocam siz ilk günden girmeye alışımışsınız. O yüzden size tuhaf geliyordur."

Aylin'e laf sokan kişi Defne'ydi.

"Onda da sarhoşken değil mi?"
"Sen nerden..."
"Barda konuşa konuşa tüm hayat hikayenizi anlattınız. Oradan biliyorum. Ayrıca Mislinanin ilişkisinin nedeni daha farklı."
"Nasıl farklıymış?"
"Unutturmak için değil, unutulmaz olmak için sevgililer. Siz ne demek istediğimi anlamışsınızdır.

Aylin sinirden mora dönmüştü. Bunun sonucunda Defne ve ben kesin dersten geçemeyecektik.

Aylin Defneye verecek cevap bulamadı.

"Neyse Serkan. Akşama görüşürüz."

Gözlüğünü takıp uzaklaştı.

"Sinir şey."

Defne bize baktı.

"Naber?"
"Sen harikasın."

Defne ile yumruk tokusturduk.

"Geçen sene beni bıraktı bu kadın. Kredi mredi zorla geçtim. O günden beri gıcığım. Dekan dayım olmasaydı benim okuma şansım yok."

Hep beraber güldük. Serkan arabayı açtı.

"Oturmaz mısınız?"

Defne ile birbirimize baktık. Serkandan Defne bir şey isteyecekti ama cesareti yoktu. Bense onu cesaretlendirmeye çalışıyordum.

"Ne bakıyorsunuz birbirinize?"
"Serkani abi senden bir şey isteyebilir miyim?"

Defnenin bir anda söylemesi beni şaşırttı. Devam etmesini bekledim. Cenk ile o
yakınlaşmak için 4lü yemek organize etmesini isteyecekti.

Mislina +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin