smut alert!
not, smutu sırf harrysfruitlove ve wallsandtwoghosts bebeklerim için yazıyorum <3.
~
hedgehogmaniac: nasılsın sevgilimm? :)
louis gelen bildirim sesiyle kafasını kaldırıp telefona bakmıştı, genelde gece saatlerinde yazan veya arayan kişi Lottie olurdu. çünkü okulu vardı ve sınava hazırlanıyordu bu yüzden abisi ve annesiyle konuşabileceği tek vakit geceydi, bu yüzden louis mesajı yine lot'tan sanmıştı, fakat harry'dendi sırıtarak telefonu açmıştı.
louist91: iyiyim bebeğim, sen nasılsın?
hedgehogmaniac: ben de iyiyimmmm
seni çok özledim.
louist91: ben de seni çok özledim aşkım, yarın okul var. en azından orada görüyorum seni...
hedgehogmaniac: evet, ama ben seni şimdi istiyorum yanımda.
louist91: bunu bende istiyorum bebeğim...
hedgehogmaniac: o zaman gel :(
louist91: annem izin vermez, yarın okul var.
hedgehogmaniac: ya annenden izin alamana gerek mi var, yakında mezun olacaksın. hem sormadan bilemezsin ;)
louist91: kendi evimize taşınınca çok daha iyi olacak, böyle şeyleri de düşünmemize gerek kalmayacak, çünkü yanı başımda olacaksın. zaten ders çalışmam gerek.
hedgehogmaniac: looouuuuiisss lütfeen canım çok sıkılıyor ve seni istiyorum...
louist91: pekala...
...
louis, annesinden nasıl olduysa izini koparabilmişti. aslında sorun annesinde de değildi çünkü annesi nasıl olursa izin verecekti, sonuçta louis yakın bir zaman da 18 yaşına girecekti -daha 3 aydan fazla vardı ama bu önemli değildi. fakat louis'nin canı ne dışarı çıkmak istiyor, ne de bir yere gitmek istiyordu bu yüzden bunu harry'e bahane etmişti fakat daha sonrasında da harry'i kıramamıştı ve şuan mutsuzca onun evine yürüyordu.
kapıya geldiğinde soluklandı yüzüne gülümsemesini yerleştirdi, içeri girmek için kapının ziline basıyordu ki kapı daha zile basmadan açıldı.
harry, onu içeri çekti, ve louis'nin olanları anlayıp, soluklanmasına bile izin vermeden, dudaklarına yapıştı ıslakça ve sertçe öpüyordu onu. üstünde mor dantelli kiloduyla, kalçasını sallıyordu ve şuan inanılmaz görünüyordu, o geri geri giderken louis de ondan dudaklarını ayırmıyordu.
odaya girdiler, louis ilk defa soluklanmıştı harry ''beni sert sert becermeni istiyorum bebeğiim!'' diye bağırınca louis hızlı soluklar arasında harry'e bakmıştı sonra mor dantalli kiloduna ve bu kilot sayesinde daha da güzel gözüken penise bakıp sırıtmıştı.
harry'i yatağa kadar götürmüştü dudaklarını ayırmadan. üstünü hızlı hızlı çıkarırken bir yandan da harry'nin baldırını okşuyordu. elleri hızlı hızlı harry'nin her yerinde gezinirken, nefes alamasa bile dudaklarını ayırmıyordu louis. şuan acayip gaza geldiğini hissediyordu, dudaklarını istekle açlıkla öpüyordu ağzını boynunda ve kulak memesinde gezdirdiğinde harry'nin ona verdiği bir kaç inleme onu tamamen baştan çıkarıyordu...
çıplak kollarıyla harry'i sarmaladı, harry yoğun istekle sürtünürken, louis harry'nin belinden onu kavramış dudaklarını ve boynunu emmeye devam ediyordu. elleri mor dantelli kiloda gelince durdu ve onu indirmeye başladı. birden indirdi ve büyük penisle karşı karşıya kaldı. harry ona ıslak dudaklarıyla yalvarırcasına bir bakış atınca, louis sürtünerek kendini yukarı çekti ve dudaklarına bir öpücük daha kondurdu.
harry daha çok baştan çıkarken öpücüğünü bırakıp louis'ye yalvarırca ''içime gir!! çabuk!'' diye bağırması ve arkasından da inlemesi bir olmuştu.
louis, harry'nin bu haline sırıtıp onu daha da isteklendirmek için dudaklarında oyalanmıştı, harry bunu fark edince surat büküp yüksekçe inlemişti, bu louis'nin artık son noktasıydı hızlıca harry'nin deliğine önce bir parmağını göndermişti, parmağını delikte hızlı hızlı oynatıyordu, dudaklarını ısırmaktan yara yapmıştı ve boynu ise kıpkırmızı olmuştu. louis eserine bakıp gülümserken, harry kendinden geçmişçe inliyordu. gözleri kararıyordu ve daha da çok istekle kendini louis'ye bastırıyordu. louis en son harry'nin deliğine diğer parmaklarını da ekledi. louis terli olan vücudunu ve ıslanmış saçlarını umursamadan aynı iniltilerle ona eşlik ediyordu.
louis, penisini sokunca harry daha büyük bir çığlık atmıştı, kafasını geriye atıyor ve harry'nin deliğini büyük bir arzuyla daha da hızlı beceriyordu ''l-louis... bu, bu çok güzel hissettiriyor de-devam et!'' demişti harry bir süre sonra.
louis daha derine hızlıca çarptırıyordu, harry sırtını tırnaklıyordu ikiside çektikleri bu zevkli acıdan inliyorlardı, harry en son ''daha hızlı bebeğim!!'' diye bağırmıştı, louis delice harry'nin içinde hareket ederken, harry saçlarını arkaya atıp louis'ye kırmızı yanaklarıyla bir bakış atmıştı, louis bu durumda zaten sertleşmiş penisinin daha da sertleştiğini hissetmişti, harry'nin suratına baktı dudaklarına eğilip bir öpücük kondurdu harry onun dudaklarına bir inleme verdi. ıslanmışlardı ve şuan ikiside kendinden geçmişti, harry kafasını geriye attığı sırada louis menilerini onun içine serbest bırakmıştı. son kez eğilip saçlarını düzeltmiş ardından, harry'nin boynuna ve dudağına narin öpücükler bırakmıştı. içinden çıkmış ve yanına yatmıştı.
fakat harry, yorgunluktan ve inlemekten incelmiş sesini umursamadan louis'nin üstüne geri çıkmıştı louis anlamsızca ve kırmızı yanaklarla harry'e bakıyorken harry, louis'nin üstünde boşalmıştı ve louis'nin karnı harry'nin menileriyle dolmuştu, louis menilere ardından üstünde çıplak bir şekilde oturan harry'e bakmıştı. harry'i kollarıyla kendine çekmişti çıplak ve kirli vücutlarını umursamadan ona sımsıkı sarılmış ve terden ıslanmış omzuna bir öpücük bırakıp sarılmış sonra orada uyumuşlardı beraber...
🦔💨
;))
lots of love xx.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hedgehog maniac | larry stylinson [half texting]
Fanfictionharry, louis'den uzun zamandır hoşlanıyordu fakat ona olan duygularını saklamak zorundaydı, çünkü louis onu tanımıyordu fakat harry onu en ince ayrıntısına kadar biliyordu ve bu biraz ürkütücüydü. harry artık bu duyguları saklamak istemiyordu, ama g...