[ gece ]
louist91: beni evime kadar bırakma zahmetine girmesen de olurdu, harry ama teşekkürlerr.
ve harika zaman geçirdim bir ara bunu tekrarlayalım :)harry kaç saniye ya da kaç dakika ekrana sırıtarak baktığını bilmiyordu. sadece louis'ye ve mükemmelliğine aşık olmaya programlanmış gibi sadece onu düşünüyor en küçük güzel davranışına eriyordu..
bir kaç dakika sonra louis ikinci mesajı atmıştı.
louist91: ve umarım kişisel hesabın vardır, hedgehog maniac'tan yazışmayız hep öyle olursa.. ama aslında burada anılarımız çok ve burada garip bir şekilde çok samimisin tabii bu kişiselini istemediğim anlamına gelmiyor harry.. o yüzden verir misin, yine buradan konuşuruz??
hedgehogmaniac: @harry_styles
louist91: :)
[ sonra ki gün ]
harry sabah louis'nin arka arkaya attığı mesajlara oflamış sonra uyanmıştı.
louist91: harry?!sorun nw
nden okula gelmedin
bugümn seni cok aradim
ne oldu, ben mi bir sey uyaptim?
arkadaşlarım senin gerçek olmadığını sölüyor!!
onlara senden bahsettim buluşmamızın çok gğüzel geçtiğini
rüuya gibi oludğundan bahsettim
sınıfına gittim ama yoktun
sonra bana bağırdılar
uzun süredir sevgilim olmadığından hayal olduğunu söylediler
BANA BAĞIRDILAR
HARRY?!
hedgehogmaniac: uyuya kalmıştım lou..
abartacak bir şey yok, sen bir şey yapmadın ve gerçeğim maalesef..
louist91: AMAN TANRIM!
ÖLDÜĞÜNÜ VE HATTA GERÇEK OLMADIĞINI BENİM HAYAL KURDUĞUMU BİLE DÜŞÜNDÜM..
harry gülerek telefona bakıyordu, yeni kalktığı için dağılmış saçları ve şişmiş gözleriyle telefonuna odaklanmıştı.
hedgehogmaniac: sen annemden bile betersin tommo.
louist91: insan sevince böyle oluyor...
görüldü
harry'nin aldığı cevap onu şaşırtmıştı, sırıtması yüzünden giderken gözleri kocaman açılıp, yanakları kızarmaya başlamıştı ki telefonu kapadı ve yorganın altına girip kafasına kadar yorganı çekti ve tekrar uyudu...
🦔💨
gerçekten çok sevdim bu bölümü..
her neyse şuan sevgi doluyum hepinizin götüşünden bir ısırık aldığımı varsayın,,
lots of love xx.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hedgehog maniac | larry stylinson [half texting]
Fanficharry, louis'den uzun zamandır hoşlanıyordu fakat ona olan duygularını saklamak zorundaydı, çünkü louis onu tanımıyordu fakat harry onu en ince ayrıntısına kadar biliyordu ve bu biraz ürkütücüydü. harry artık bu duyguları saklamak istemiyordu, ama g...