41

98 12 30
                                    

louis düğün için özellikle seçtiği güzel ve siyah takımını giyip aynada uzun bir süre kendisini seyretti. çok güzel hissediyordu nedensizce.

bugün en yakın arkadaşları aimee ve patrick evleniyordu. aimee harry'nin ilk okul 3'ten beri yakın olduğu tek insandı -niall'dan sonra- ve louis ile süren ilişkisi boyunca aimee, patrick isimli bir adamla tanışmıştı. ve daha samimi hale gelmişlerdi, sürekli birlikte 2'li randevu yapar ve beraber gezintilere çıkarlardı. ve işte bugün aimee ile patrick evlenecektiler!

louis, patrick'e döndü en son ''adamım gerçekten çok şık oldun!''

patrick ağzını kocaman açarak louis'ye kısa bir bakış atmıştı ''sen kendine bak herkes damadı sen sanacak!'' sahte bir yakınma ile konuşmuştu patrick. 

louis gülmüş ve omuzuna iki kere vurup ''ben harry'lere bakmaya gidiyorum sen burada bekle,'' demiş daha sonra patrick'in kuzeni mark'a dönmüştü ''hey ona göz kulak ol da aimee'yi merak edip yanımıza gelmesin!!'' gözlerini kocaman açıp patrick'e bakış atmıştı. üç adam kahkaha attıktan sonra mark onaylarcasına kafa sallayınca, louis mutlulukla çıkıp gelin odasına yönelmişti.

kapıya gelmeden içeride ki aimee'nin sesini duyup içeri girmişti yarım takılmış duvağı ile elinde tuttuğu şampanyasını tutarak ağlıyordu. louis kaşlarını çatarak bakarken harry ''oh sonunda geldin.'' deyip kollarını louis'ye sıkıca dolamıştı ve kollarını ayırırken louis kısaca harry'de göz gezdirmişti bugün aimee onun için güzel bir damatlık seçmişti, ama harry'nin canı elbise giymek isteyince aimee onun adına çok mutlu olmuştu aynı şekilde louis'de ve harry zor da olsa mavi elbiseyi üstüne geçirebilmişti.

louis gözlerini harry'nin elbisesinden ayrımadan konuşmuştu ''harold.. sen... çok büyüleyici görünüyorsun...''

harry kızaran yanaklarıyla louis'ye göz altından bir bakış atmıştı ''louis... zaten çok utanıyorum düğünde bir şey diyen olursa diye.. sende böyle yapma utanıyorum...''

louis sevgilisinin dudaklarına kısa bir öpücük atmıştı ''hey tatlım sana gerçekten söylüyorum ki çok güzelsin, bir sürü kızı kıskandıracak bir fiziğe ve vücuda sahipsin ve bu vücut sana ait bir şey diyen olamaz asla! buna ben bizzat izin vermem. inan bana.'' demişti.

harry sevgilisine kollarını daha da sıkı sararken kulağına yaklaşmıştı ''sen de bu siyah takımın içinde can alıcı duruyorsun loueh!''

louis seslice kıkırdamış ve harry'nin tokalarla yukarı tutturulmuş saçlarına öpücük kondurmuştu ''ee neler olduğunu anlat aimee neden ağlıyor bakalım?''

harry ona dönüp bakmıştı ''klasik, çok gerildi ve aslına delirdi de...''

aimee tam o sırada louis'ye dönmüştü ''LOUIS! SONUNDA BİRİ GELDİ AKLIMI KAÇIRACAĞIM?! PATRICK NASIL?!''

louis onda ki bu heyecanı anlıyordu, sonuçta bir kez evleniyordu ve patrick ile aralarında ki çok özeldi 

louis harry'i yavaşça bıraktı ve aimee'nin yanına yöneldi ''hey neden bu kadar streslisin sil şu göz yaşlarını aimee!! kızım bu senin düğünün be! hangi gelin ağlar?!''

aimee louis'ye sıkıca sarılmıştı ''louis...'' şampanyadan bir yudum almıştı, gözlerinden akmış rimel ile aynı düğünden kaçmış gelinleri andırıyordu ''ben çok korkuyorum... düğünler hep çift arasında ki sevgiyi bitiriyor ben, ko-korkuyorum... çünkü patrick çok değerli''

louis kafasını yana yatırdı ''tatlım, siz yıllardır sevgilisiniz ve düğün bunu bitiremez aksine daha da sağlamlaştırır, düğün çok değerlidir bence çünkü birbirinize ait olduğunuzu duyurmanın bir şeklidir aslında düğün bunu bitirmez ki...''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

hedgehog maniac | larry stylinson [half texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin