18

249 41 29
                                    

louist91: günaydın. üstünde ne var;))

hedgehogmaniac: bir bakalım, pijamam ve mısır çerezi taneleri. senin ;))

louist91: çıplağım;))

hedgehogmaniac: NEDEN Kİ?

louist91: DUŞA GİRİYORUM

HERNEYSE BUGÜN BULUŞUCAZ ÇOK HEYECANLIYIM DUŞA GİRİYORUM BY.

hedgehogmaniac: görüşürüz.

**

louis gözlerini yerden ayırmadan buluşacakları yere gidiyordu evden çıkana kadar annesinin çenesi asla durmamıştı, çünkü annesine niall'la dışarıda olacağız demişti. sonuçta 1,5 aydır anonim olarak konuştuğu kişiyle buluşacağını söyleyemezdi değil mi? ama yine de annesi onu her dışarı çıktığı zaman olduğu gibi bir sürü tembihlemiş sonra çıkmasına izin vermişti.

louis şelaleli parkın oraya varmıştı, kafasını kaldıramıyordu sanki bunu engelleyen bir şey varmışçasına. bu yüzden de arkada ki bankta bekleyen yeşil gözlü çocuğu görmemişti, çocuk louis'nin geldiğini görünce. louis'ye sessizce yaklaşmış ve bir anda gözlerini kapamıştı.

louis'nin bir anda tiz ve yüksek çığlığı duyulmuştu, ''AMAN TANRIM! ZAYN EĞER SENSEN ŞUAN SENİN PENİSİNE DOĞRU TEKME ATICAM KEŞKE BULUŞUCAĞIMIZ YERİN KONUMUNU GRUBA ATMASAYDIM... BENI KORKUTMAYA GELECEĞİNİ TAHMİN ETMELİYDİM... AMAN TANRIM BELKİ DE KİRPİ MANYAĞIDIR. KİRPİ MANYAĞI, O KADAR KONUŞMADAN SONRA BU ŞEKİLDE YAKLAŞMAN DA HİÇ HOŞ DEĞİL SONUÇTA BİR YAKINLIK KURDUK!! SANA DİYOR-'' büyük eller gözlerinden çekilmiş ve louis arkasına döndüğü an. beyaz tişörtlü, yeşil gözlü, kıvırcığı görmesiyle ağzı abartı derecesinde açılmıştı.

kıvırcık ona güzel yüzüyle gülümsemiş ve ''selam!'' demişti. louis ise gözlerini kocaman açıp ona bakmaya devam etmişti.

''aman tanrım, sen olduğunu anlamıştım!''

yeşil gözlü cevap vermişti, ''ama asla soramadın?'' gülmüştü.

louis gözlerini ondan alamıyordu. ''bana aşıktın sanki... bunu öylesine mi söyledin yoksa evlenebiliriz-''

yeşil gözlü çocuk omuz düşürmüştü buna karşılık, ''louis, louis, louis... hani dış görünüşe göre seçmiyordun?''

louis mavilerini ayırmadan yanıtlamıştı. ''seçmiyorum ama- her neyse EVLENEBİLİRİZ KİRPİ MANYAĞI??!?''

kıvırcık gülmüştü, yanağında oluşan gamzeler ona çok yakışıyordu.

louis tekrar hayret edercesine konuşmuştu, ''bir adın var değil mi daha çok kirpi manyağı demek istemiyorum...''

''adım harry ama kirpi manyağını tercih ederim.''

yavaş yavaş yürümeye başlamışlardı, yerlere dökülen son baharın geldiğini resmen bildiren yapraklar her geçtiklerinde ses çıkarıyorlardı.

''harry?''

''evet?''

''bana neden anonim bir şekilde yaklaştın?''

''çünkü beni tanımıyordun ve bir anda tanışınca reddedersin diye düşündüm ve tabii biraz da seni çıldırtmak istedim ama başarılı oldum sanki bu kadar dayanamadığına göre. hm?''

''yani biraz başarılı oldun ama zaten okulda sürekli bakışıp duruyorduk bakışlarınla anlatsaydın.''

''onu nasıl yapacaktım ya.'' harry gülmüştü, louis de ona karşı gülümsemişti sonra telefonu çalmıştı arayanın zayn olduğunu görünce sessize almıştı, harry ''önemliyse aç'' deyince açmıştı.

''ne var zay-''

''BULUŞTUNUZ MU LOUİS NELR OLDU SEKS YAPTINIZ MI NASIL HİSSEDİYRSUN VE EN ÖNEMLİSİ KİMMİŞ BEN YEŞİL GÖZLÜ ÇOCUK OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM HALA? LOUİS. KONUŞSANA?''

louis zayn'nin birden bağırması üzerine telefonu kulağından uzaklaştırarak harry'e bakmıştı, şuan yerin dibine girmek istiyordu hemen telefonu konuşmaya devam eden zayn'nin yüzüne kapadı. ve harry'e kısaca gülümsedi, kendini rezil etmişti. ilk buluşmadan hem de.

''arkadaşlarıma senden bahsettiğimden beri her gün bu tavrı sergiliyorlar da-''

''sorun yok, alışığım.'' gülmüştü, louis onun gülüşünün güzel olduğunu düşünmüştü.

''hey harry, her şeyi anladım pekala ama benim her şeyimi nasıl biliyorsun bu kadar iyi?''

harry yürürken geçtikleri yolu izleyerek, küçük ve anlamlı bir kıkırtı bırakmıştı. kıvırcıklarını öne atıp eliyle düzeltmişti ve louis'ye bakmıştı.

''2 yıl oldu louis... sen bunu bilmiyorsun, ve ben sana bunu söylemekten korkuyordum.. çünkü ne olabileceğini bilmiyordum. aşırı kırılgan bir kalbim var ve seni kazanıp, üstüne kaybederse kalbim cidden çıkmaza girerdi her şeyden önce nedenim buydu. insan birini 2 yıl sevince de bir şeyler öğrenir onun hakkında sonuçta.''

louis küçük mırıltısıyla onaylamıştı, sonra bu gerici konuyu kapamak maksadıyla harry'e dönüp sormuştu.

''peki ne yapmak istersin?''

harry gözlerini mavi bulutlara çıkarmıştı, düşünmeye başlamıştı. louis'de onu izlemeye başlamıştı kıvırcıkları kabarmıştı ve bulutlarda gezinen yeşili düşünceliydi. louis elini harry'nin saçlarına atıp kalkan yeri yatırıp düzeltmişti. harry bir anda kafasını ona çevirmişti, yaptığı hareketten dolayı harry'nin yanakları kızarırken louis sırıtmıştı.

''telefondan yazışırken böyle değildin, harry. hemen kızardın şuna bak!''

bunun üstüne daha çok kızaran harry gözlerini kaçırmıştı. ve boğazını temizlemişti.

''şimdi, sevdiğin yerlere bakalım plakçıları seversin, kütüphane, cafe ah kahveye bayılırsın, kitap bakmaya gidebiliriz, hamburger alıp çimlere-'' harry hızlı hızlı gidebilecekleri yerleri sıralamıştı.

louis onu omuzundan tutup susmasını sağlamıştı ''harry aman tanrım beni tanıdığını anladım. hakkımda her şey biliyorsun şuan da da mutlu ve rahat hissetmemi sağlamaya çalışıyorsun. ama inan hiç olmadığım kadar mutluyum şuan, lütfen senin de zevk alacağın bir şeyler yapalım...''

harry ona hoş bir gülümseme verip ''o zaman hamburger ve çim diyorum ben.'' deyince, karşılarında duran Burgerking'e ilerlemişlerdi...

daha sonra çimlere yürümüşlerdi.

yere oturup sohbet etmeye koyulmuşlardı, sonbahar olmasına karşın hava güneşli bir yaz gününü anımsatıyordu.

louis hamburgerini çıkarırken gözlerini, kafasını eğmiş harry'e çevirmişti.

''aslında bana anonim olarak yaklaşman işime geldi, daha farklı yaklaşsaydın seni tanımadığım için reddederdim büyük ihtimal...''

harry gülmüştü, ''sapık bir dayı da çıkabilirdim louis, biliyorsun.''

''inan bana harry sapık bir dayı senin gibi konuşmazdı. bizim okuldan olduğunu hemen anladım.'' gülmüştü.

harry de onu taklit edercesine '' 'bizim okuldan mısın kirpi manyağı! soruma cevap ver engellerim.' '' deyince louis çatık kaşları ve hafif sırıtışlı yüz ifadesini harry'e dikti.

''o zaman beni dayı sandığına adım gibi eminim.'' harry hamburgerinden koca bir ısırık almıştı.

louis kaçamak bir bakış atıp konuşmuştu, ''yoo teyit etmek içindi.''

ikisi de kahkaha atmıştı, harry şuan tam olmak istediği yerdeydi. yıllardır -2 yıldır bu anın hayalini kurmuştu, louis'nin o güzel gülüşünü, bakışını kendinde hissetmeyi. harry bunları hep düşünmüştü, bunların sadece hayal olarak kalacağı hakkında da uzun süre düşünmüştü... fakat şimdi her şeyi yaşıyordu ve aralarında ki elektriği de çoktan fark etmişti... ve bunu fark eden tek kişi olmadığını biliyordu.

🦔💨

texting olmayan ilk bölüm..çok gerginim umarım çok kötü olmamıştı-

nasıldıı??

lots of love xx.

hedgehog maniac | larry stylinson [half texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin