Part 28

349 21 0
                                    

Miután kellően kinevettük legjobb barátainkat lehuppantunk a kanapéra. Luke azonnal átkarolt és ölébe vette a lábaimat.

- Hope, meg kell beszélnetek!- mondtam magamban.

- Luke, én.... - kezdtem volna mondandóm, de Cameronék félbeszakítottak.

Luke tekintete rám szegeződött, de kezemmel jeleztem neki, hogy mindegy, majd később elmondom.

- Bocsi, hogy megvárattunk titeket. - mondta elpirulva Dasy - Akkor már csak egy embert várunk.

- Egy embert? De hát mind itt vagyunk. Kire várunk még? - kérdeztem teljes értetlenségben.

- Ohh, Luke nem mondta? Cameron unokatestvére jön látogatóba, itt marad pár napot. - próbált felvilágosítani barátnőm.

- Cameron unokatestvére? Nem is.. - mondatom közepén ismét abba kell hagynom, ezúttal a csengőt nyomja valaki.

Cameron ajtót nyit a számomra idegen személynek. Egy kb. velünk egyidős, magas, hosszú és vékony lábú lány lép be az ajtón. Haja annyira szőke és fényes, hogy szinte megvakít a beáramló napfényben.
Arcát még nem látom, mert éppen Cam nyakában lóg, köszönti őt.

Lukera nézek, aki a földet pásztázza, mintha valami bűnt követett volna el.
Mikor ismét felnézek már látom a lány arcát is.

- Azt a kurva... - mondom magamban.

Soha nem láttam még ilyen szép lányt, nem gondolom magam olyan rondának, de mellette el is bújhatok.

Soha nem láttam még ilyen szép lányt, nem gondolom magam olyan rondának, de mellette el is bújhatok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Szia! Luna vagyok, Cam unokatesója. - állt elém az idegen.

Megpróbáltam összeszedni magam, és megszólalni. De vajon miért csak nekem mutatkozik be?

- Öhhmm.. Szia, én Hope vagyok. Cameron barátja. - mondtam egy erőltetett mosoly keretében.

- Ohh, Lukey hát te is itt vagy! Úgy hiányoztál! - szakította el tőlem Luke-ot, ahogy felhúzta a kanapéról és szorosan átölelte.

- Szia... Luna. - mondta Luke miközben visszaölelte a lányt.

Mi a faszom történik itt?! Már éppen tökéletes lenne minden, erre megjelenik ez a csaj és szemmel láthatóan nem Cameron miatt érkezett.

- Luke, beszélhetnénk? - végre abbahagyták az ölelkezést.

Megfogom az alkarját és behúzom a folyosón lévő fürdőszobába. Amikor beérünk becsukom magunk mögött az ajtót és neki döntöm a hátam.

- Mi történik Luke? - kérdezem, de nem bírok felnézni rá.

- Ezt meg hogy érted? Ő csak Luna, évek óta ismerem. - mondja meglepetten.

- Csak Luna, értem. És én miért nem tudtam "csak Lunáról"?

- Mert még azelőtt ismertem meg, mielőtt ide költöztetek, nem gondoltam fontosnak, hogy beszéljek róla. - vágja rá a választ.

Nem mondok mást, csak kinyitom az ajtót és vissza megyek a nappaliba, ahol a többiek már leültek.
Dasy és Cam a két szémelyes kanapén foglaltak helyet, Luna pedig nyílván a három személyes középső helyére ült.
Ezt látva inkább a fotelt választottam.
Luke pár pillanattal utánam érkezett, megnézte a felállást. Rám nézett szánakozó szemekkel, majd leült Luna mellé.

Ezt nem hiszem el, miért mindig velem történik ilyesmi?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ezt nem hiszem el, miért mindig velem történik ilyesmi?

- Sajnos nekem most mennem kell, elfelejtettem elintézni valamit. - mondtam majd az ajtóban még kinyögtem valami köszönést félét.

Már az utcán voltam mikor Luke utolért.

- Hova mész Hope? - nézett mélyen a szemembe.

- Haza, mondtam hogy dolgom van. - füllentettem.

- Tudom, hogy az égvilágon semmi dolgod nincs. - mosolygott rám és eszembe jutott, hogy ő sosem vette be amikor kamuztam.

- Luke, én...én.. - gyerünk Hope menni fog.

- Figyelj Hope, Luna és köztem pár éve volt valami, és tudom hogy ő mégmindig szeret engem. De én nem tudom, hogy mit érzek iránta, rég nem láttam már.

- Tessék? Akk...akkor a kettőnk története ennyi volt? Jó voltam neked egy hétig? - éreztem, hogy arcom lángol, szemeim pedig megtelnek könnyel.

- Csak rá kell jönnöm mit szeretnék. Gyere ide. - próbál magához húzni, de én kitérek előle és hátat fordítok.

- Viszlát Luke! - ezzel pedig el is indultam haza.

/ Vajon hogy dönt Luke? Szerintetek ki a szíve választottja? /

Hurt meWhere stories live. Discover now