Part 24

3.8K 209 8
                                    

"Új év,új én" mondja a sok naiv ribanc,akiken csak röhögni tudunk.

-Nézzétek valamelyik megint kiírta!-mondta Luke és már a fejét fogta.
-Mondjuk ha nem egésznap a facebookon lógnál akkor nem kéne látnod.-röhögtem ki.
-Ki kér kaját?-jött be Cameron egy pizzás dobozzal a kezében.
-Éééén!!!-ugrott fel Daisy a kanapéról.

Én is változtam,persze nem radikálisan. Új lett a hajam és egyszerűen imádoooom!!!

A kék és a lila tökéletesen illik egymáshoz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A kék és a lila tökéletesen illik egymáshoz. Elkezdtem rendszeresen edzeni és deszkázni. Egyre több időt töltök Luke-ékkal.

Luke is változott,izmosabb,férfiasabb,ami azzal jár,hogy szőrösebb is.(xdd)

Napról napra egyre közelebb kerülünk egymáshoz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Napról napra egyre közelebb kerülünk egymáshoz. Furcsa mód nem veszekszünk soha. Nagy az összehang és ez kicsit megrémiszt. Remélem nem valami rossz kezdete lesz.

-Ahhh tele vagyok.-dölt hátra Luke a kanapén én pedig oda döltem a vállára.
-Na mi elindulunk haza. Holnap deszka a parkba?-kérdezte Cameron miközben felvette a cipőjét.
-Holnap nem jó.-mondtam szomorúan.-Lukeval edzeni megyünk.-mosolyogtam az említettre.
-Előre félek.-suttogta Luke Cameronnak és Daisynek.
Ezen csak mosolyogtam egyet és megöleltem Camet és Daisyt.

-Na mit csináljunk?-nézett rám Luke.
-Ahh én már nagyon fáradt vagyok.-néztem rá szomorúan.-Menjünk fürdeni aztán aludjunk.-ejtettem felé egy mosolyt.

-Jó. Én fürdök először!-kiáltotta és elkezdett rohanni az emeletre.
Nem is vártam rögtön utána futottam. Épp az ajtó előtt utolértem és a hátára ugrottam.

-Héhéhé,mit csalsz?-nézett rám gonoszan.
-De hát én nem is csaltam. Egyszerre értünk be,mivel a hátadon voltam.-nevettem.

-Akkor együtt fürdünk.-vetett felém egy perverz pillantást,amire én fülig elpirultam pedig nem vagyok egy pirulos fajta.

Közelebb lépett hozzám és átkarolta a derekam. Méllyen a szemembe nézett,majd az egyik kezét a tarkómhoz tette és egyrecsak közeledett az arcával az enyémhez. Márcsak centik választottak el minket mikor egyszer csak megcsókolt. Ajkaink tökéletesen összeillettek és mozogtak.
Lihegve válltunk szét egymás szemébe nézve. És a java mégcsak ez után következett.

/Tudom,tudom.😔 Már rég megígértem,hogy visszatérek,de most volt elég időm. Remélem tetszik és elégedettek vagytok vele!❤️ Puszi nektek picikék!/

Hurt meWhere stories live. Discover now