Part 25 (18+)

5.4K 173 34
                                    

A csók után Luke hevesen "lökött" be a szobámba miközben egy percre sem vette le rólam a kezét. Egyszer csak azt éreztem,hogy keze a pólóm alá vándorol és a hátamat simogatja. Lassan megfogta a pólóm szélét és lehúzta rólam.

Hirtelen ránéztem,hogy tudja-e,hogy mit csinál és,hogy helyesnek látja-e. Szemében olyan csillogást láttam mint eddig még soha. Gyorsan a számhoz hajolt és meleg csókot lehelt az ajkamra.

Az egész testem forrt a melegségtől,amit éreztem. Én sem vártam tovább,lecibáltam róla a felsőjét.

-Biztosan szeretnéd?-nézett rám csillogó szemekkel.

-Igen,soha semmiben nem voltam még ilyen biztos.-mosolyogtam rá.

Kezét felvezette a hátamon egészen a melltartóm csatjáig. Lassan,de biztosan kicsatolta és levette rólam. Szemei a mellemen megakadtak mire teljesen elpirultam és eltakaratam magamat a kezeimmel.

-Előttem nem kell takargatnod semmidet.-megfogta a kezem és a testem mellé engedte őket.

Nyakamat kezdte puszikkal behinteni,amitől egész testem libabőrös lett. De ő nem érte be ennyivel.
A mellemet kezdte el a kezével masszírozni,de a szája követte a kezét. Így már nyelve kényeztettem feszülő mellemet,keze pedig a hátamat simogatta.

Nem bírtam a véremmel. Többet akartam belőle.

-Uhh Luke,kérlek.-könyörögtem neki.
-Mit szeretnél?-nézett rám huncut mosollyal.
-Téged.-nyögtem ki az ajkaim közül.

Luke az ágyra fektetett,és kigombolta a nadrágom miközben a nyakam csókolgatta.
Most én következtem,én is kigomboltam a gatyáját és lehúztam róla.Levett rólam mindent és már az ő testét sem fedte semmi.

Lassan fölém hajolt.-Készen állsz?
Nem szóltam semmit csak bólintottam.
Közelebb húzta magához a derekam és lassan belém vezette magát.
Az egész testem megfeszült és egy óriási nyögés hagyta el a számat.

Egyre gyorsabb tempóban lökte belém férfiasságát. Mindenem bizsergett és forróság árasztott el.
Pár perc múlva kihúzódott belőlem mikor már elélvezett.

-Ez elképesztő volt,Hope.-dőlt le mellém az ágyra.
-Igen,az.-mondtam szinte kábultan.

/Na,jó rég nem volt normális rész,de remélem ez megfelelő "visszatérés" lesz számotokra!😚❤/

Hurt meWhere stories live. Discover now