Část 18

67 6 2
                                    


Changkyun

Všechno se najednou dělo tak rychle, ale ani jsem nevěděl jak to popsat ale bylo to úžasné. Měl jsem se na co těšit. Věděl jsem, že po maturitě hned začneme stěhovat, že budeme spolu každý den. Věděl jsem, že nastoupím na brigádu a upřímně jsem se i těšil. Kihyun si dával záležet, abych se učil každou volnou chvíli. Leželi jsme společně na posteli a opakovali si poslední příklady a otázky na které se mě budou u maturity ptát. K tomu jsem se učil na přijímačky z vysoké. Nevím jak to Kihyun udělal, nejspíš protože má na mámu vliv, ale stačilo aby mámě řekl že chce abych se na vysokou dostal poctivě a dle svých znalostí a ne kvůli vlivu a tak máma zařídila, aby mě nevybrali kvůli jménu ale pro výsledky mých testů jako všechny ostatní. Původně jsem s tím nesouhlasil. Jedna moje část která byla celý život zvyklá na jistá privilegia se vztekala jako rozmazlené dítě. Moje druhá část, nejspíše tak která byla naočkována Kihyunem byla spokojená, že budu moct ukázat, že nejsem jen bohaté dítě které prolezlo vlivem ale díky znalostem. I když pak na škole si o tom bude myslet každý svoje, ale myšlenky ostatních neovlivním a ani to nemám v plánu nějak řešit.

„je to tu moc hezké" usměje se Kihyun když dojedeme na místo. Dnes je den otevřených dveří a oba jsme byli zvědaví, jak nová škola bude vypadat. Prošli jsme velikou branou a přes pozemek školy jsme se s letáčky a mapkou co podávali u vchodu rozejdeme do areálu. Kolem nás je spousty lidí. Venku sedí na trávnících studenti a něco si povídají zatím, co kolem chodí lidé s letáčky a vše si prohlížejí. „ přináší to vzpomínky" zahihňá se Kihyun. „ vždycky jsem na vysoké snil o lásce jako je to v amerických filmech" začne se smát. „ že bych s ním šel na ples v tělocvičně a tak, jenže jsem na žádný nemohl kvůli brigádám" zakroutí se smíchem hlavou. Tenkrát mi to strašně vadilo a byl jsem z toho smutný ale teď když si na to vzpomenu tak vím že o nic vlastně nešlo" zasměje se. Pozvednu jemně obočí, když mi po vestě mezi jednotlivými katedrami vypráví jaká byla jeho léta na vysoké, jaká měl očekávání a jak to vlastně bylo ve skutečnosti. Vypráví mi o tom jak byl zimní ples na který nemohl, jak byl letní ples, na který nemohl. Jak díky filmům myslel, že nalezne první lásku na vysoké a budou mít románek a nakonec byl rád, když si z vysoké pamatuje jednoho člověka.

„ale lásku sis našel na škole" usměju se a přitáhnu si ho k sobě. Zasměje se a přikývne.

„tady ne blázínku" jemně se odtáhne. Nafouknu tvářičky a projdeme si společně zbytek školy. Učebny jsou hezky prostorné a moderně vybavené. Škola si dala opravdu záležet na vybavení školy a vše vypadá jako z nějakého letáku. Nakonec se připojíme k prohlídce která ke každé učebně povídá co se v ní učí, kde je jídelna a takové věci, takže nemusíme bezduše bloudit školou.

Jakmile dojedeme domů tak jsem plně motivován se na tu školu dostat. Začnu se učit ještě víc, a jakmile přijde datum přijímacích zkoušek tak jsem plně připraven. Jakmile usednu k testu tak začnu vyplňovat a ani jednou neváhám nad odpovědí. Všechno to vím. Test podepíšu během deseti minut a odevzdám. S pyšným výrazem vyjdu ze školy a usměju se. Tohle mám v kapse. Další část už je jen maturita. Maturita byla zajímavá. Učitelé se snažili na mě být přísní, ale moc jim to nešlo. Po většinu času jsem se musel ptát sám sebe nebo se ptát jich jestli nemají nějaké otázky, když bylo ústní zkoušení. Kihyun byl přísedící u pár předmětů a dával mi to sežrat. Dával mi otázky a chytáky aby věděl, jestli jsem opravdu naučený a spokojeně se vždy usmál nad mou správnou odpovědí. Nakonec jsme stáli všichni v řadě, když nám bylo oznámeno, že jsme všichni maturitu udělali.

„proč pláčeš blázínku" zasměju se a přitáhnu si ho k sobě v kabinetu, když je dnes den předávání maturitního vysvědčení a poslední den ve škole.

Golden Love || ChangkiKde žijí příběhy. Začni objevovat