Most ebédszünet van, mindenki az ebédlőben ül egy asztalnál és eszik vagy éppen várakozik a sorban.
Én a legutóbbi egyike vagyok.
Ám Rose és Mina a többiekkel egy asztalnál várnak. Kb 5 perce. Ám már én is végre sorra kerültem és a kajával a kezembe tartottam a lányok felé. Odaérve leültem hozzájuk majd neki láttunk enni. Ám egyszer egy kérdést kaptam.
- Oh tényleg MinSeo mi közöd van Hanhoz, hogy ismernek? -kérdezte miközben az asztalnál ülők mind engem néztek.
- Csak tegnap találkoztam velük és onnan. -mondtam egy igaz választ... Legalábbis félig.
- Áh, de lányok annyira szeretném magamnak Felixet. -kezdett nyavajogni az egyik lány de én közbe szóltam.
- Ő foglalt. -de mondatom szívesen ki se mondtam volna.
- Tessék? Honnan tudod? Csak nem..? -kérdezte de egyből félbe szakítottam.
- Mi? Dehogyis! Isten mentsen, jófej valószínűleg, de nem az esetem.
- Hála égnek.. De akkor honnan tudod hogy foglalt? -kérdezte Rose.
- Onnan, hogy láttam valakivel smárolni. -mondtam de a lányok érdeklődve néztek továbbra is. - Nem tudom ki volt az. -hazudtam.
Se Felix életét se Changbinét nem akarom tönkretenni. Éppen ezért hazudtam azt, nem tudom kivel láttam, miközben meg nyilván tudom.
- De ha tudod hogy néz ki megkereshetjük. -hozta fel az ötletet az egyik lány, de elutasítottam, arra hivatkozva, programom van.
És tényleg az van.
Fel olvasnom kéne, de mégis hogy jutok be?
Ezzel a gondolattal ültem végig a hátralévő órákat, majd a nap végén ezzel indultam a szálloda felé is. Mégis csak szükségem van pihenésre előtte.
30 percet vett csak igénybe a képletesen haza jutás. Át öltözve indultam is a már ismert ház irányába. Ám egyre idegesebb lettem, amint rendőröket láttam. Mindenki arról beszélt, eltűntem. Pedig itt vagyok, csak mégse. De most ez lemyegtelen.
Odaértem. Itt állok és nem tudom hogyan jussak be. Tehetetlen vagyok. Teljesen.
Ám mielőtt minden remény elszállt volna meghallottam egy eléggé ismerős hangot.
Annyeong!
Íme az új rész.
Hogy tetszik? Tudom kissé ez is unalmas, de ez is fontos.
Úgyse lehet minden izgalmas végig.De most köszönök, na puszi☺☺
DU LIEST GERADE
Ⓖ︎Ⓘ︎Ⓡ︎Ⓛ︎ | Chanmin
Fanfiction[BEFEJEZETT] • Cím: Lány | Chanmin • Korhatár: 16+ / 18+ • Páros: Kim Seungmin (StrayKids) x Christopher Bang/BangChan (StrayKids) = ChanMin • Leírás: Melyben Seungmin egy nap úgy döntött, beöltözik lánynak és úgy próbál be férkőzni annak a személyn...