Felriadtam.
Nyugtalanul nézek körbe az ismeretlen szobában, de végül mosolyra húzom ajkaim és kényelmesen visszadőlök.
Ám nem sokáig, hisz ki kell próbálni a cuccokat.
Ki keltem, majd a reggeli rutinom elvégzése után rögtön újra a fürdőben kötöttem ki. A kezemben egy szatyor volt telis tele ruhákkal, ám ezek a ruhák mások voltak mint a többi. Hisz ezek női ruhák voltak.
Nagy nehezen magamra vettem őket, legalábbis egy szettet. A választásom egy fehér hosszú ujjú póló és ehhez egy baba rózsaszín szoknya és egy test színű harisnya. Cipőnek egy egyszerű fehér sport cipőt választottam. Ehhez egy kis rózsaszín sapka került fel miután magamra küszködtem a parókát is. Alap sminket is készítettem majd a végeredményt a bejáratnál lévő tükörben néztem meg, nem hittem a szememnek. Tényleg jól áll. Úgy nézek ki mint egy lány, csak éppen egy valami nem stimmel a déli tájon és mindenki tudja mire gondolok.
Amint végleg rábólintottam arra, készen vagyok kiléptem az ajtón és szépen lassan mentem az utcára.
Páran megnéztek, azt hittem azért mert rájöttek, fiú vagyok, de nem. Sőt azt hallottam "nézd milyen jó csaj" és erre nyilván elpirultam egy kicsit. Lassan lépkedtem és minél lányosabb próbáltam lenni annál inkább csesztem el. Ezért úgy döntöttem önmagam leszek, de mégis lányos formában.
Egyszer azonban megtorpantam, olyanok kerültek a látókörömbe akikre nem számítottam.
Felix és mellette Changbin, őket pedig Han kísérte mellette Minhoval. Teljesen lefagytam. Nemcsak azért mert a barátaim voltak ott, hanem mert Minho is velük volt és nemcsak Bin. Tisztában vagyok azzal, Hannak tetszik Minho és ezért érdekes az egész, de lehet túl gondolok mindent és csak Bin miatt van itt.
Ám túl feltűnően néztem őket mert egyből mind rám néztek és nemsokára közelíteni kezdtek.
Mi lesz itt még?...
Annyeong!
Mégis sikerült posztoljak ma.
Itt is a következő rész.
Minien végre lányként szerepelt a részben így ahogy kinéz az a fenti képen látható.
A ruha, ami Minien volt az ez:Jujj gyerekek ne tudjátok meg mennyire megtetszett ez az edit. Ezért választottam ezt a ruhát (csak nyilván zokni nélkül).
Amúgy képzeljétek anya mondta mehetek lovagolni, végre 2 év küszködés után. De most köszönök.
Na puszi☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ⓖ︎Ⓘ︎Ⓡ︎Ⓛ︎ | Chanmin
Hayran Kurgu[BEFEJEZETT] • Cím: Lány | Chanmin • Korhatár: 16+ / 18+ • Páros: Kim Seungmin (StrayKids) x Christopher Bang/BangChan (StrayKids) = ChanMin • Leírás: Melyben Seungmin egy nap úgy döntött, beöltözik lánynak és úgy próbál be férkőzni annak a személyn...