EIGHTEEN

225 15 4
                                    

Lépteim egyre bizonytalanabbak és lassabbak lettek. Nem mertem közelebb menni.

Ám amiket hallottam még melengették a szívem.

- Tudom, nem mindenki van oda Seungminért, de kérlek titeket segítsetek megtalálni. -kezdett bele Han.

- Tudjuk nem a kedvencetek, de ha csak azt néztük mindenkinek segített. -folytatta Inie.

- És mindig kiállt valaki mellett, aki utálta is őt nyilvánosan. -tette hozzá Felix.

- És azt se felejtsétek el hogy a családjának és a barátainak nagyon fontos és valahol valakinek, aki szerelmes belé. -szólalt meg Changbin is amin mindenki meglepődött.

- Igaz.. -hallottuk meg Mina hangját. - Lehet nem a szívem csücske, de mégis az osztálytársunk.

- Oké, keressük meg. Szólok MinSeonak is. -vette elő telefonját Rose és valószínűleg elkezdte tárcsázni a számom. Ám amint megcsörrent mindenki felém fordult. - Ez... What? Miért hallom onnan?

- Nem hiszem el... Remélem nem bántotta MinSeot. -nézett Chan gyilkosan.

Na itt fagyott belém még a szar is. Ha nekem jön, akkor az MinSeon is látszódni fog.

- Gyere csak ide. -mondta Hyunjin, majd megindultak felém.

Nyilván elkezdtem hátrafelé lépkedni de ők egyre gyorsabb léptekkel közelítettek.
Már épphogy elmenekültem volna, de Chan elém állt.

- Na megállj. -nézett szigorúan mire megálltam. - Nézz csak a szemembe. -mondta.

Közben körbevettek engem így a menekülés esélye nulla lett.

- Miért van nálad MinSeo telefonja? -kérdezett rá Jeongin. Nem szólaltam meg. Fel se néztem de ő megemelte a fejem majd lefagyott. - Olyan az arca mint Seungminé....

- Mi? -kapta fel mindenki a fejét.

Elváltoztattam a hangom, majd megszólaltam.

- MinSeo tesója vagyok. És szervizben volt a teló, most viszem el neki. -léptem hátrébb.

Nehezen de ki beszéltem magam és hazasiettem a szállásra, megfogadtam hogy nem lesz nálam a telefonom ha megyek valahová.

Amint visszatértem, néztem valami filmet és késő este aludtam el.

Ám a másnap érdekesen indult. Értesítést kaptunk az osztály csoportba hogy nem kell suliba menni csak jövőhét hétfőtől, így nyugodtan dőltem vissza az ágyba.

Annyeong!

18. rész a szolgálatotokba adva.
Hogy tetszik? Mit gondoltok róla?

Na puszi ☺☺

Ⓖ︎Ⓘ︎Ⓡ︎Ⓛ︎ | ChanminWo Geschichten leben. Entdecke jetzt